News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Teinien palsta

Started by Kastori, Thu 26.01.2006 17:52:37 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

peter

Tuo meinasi tappaa kun luin...  :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach:

OONKO RASKAANA????
Auttakaa pliis!! mä otin poika kamult suihin tänää ja nielin... mut sit muistin et koulus oli ruokana pinaatti keittoo ja kanan munaa ... nythän mul on mahas vaik kuinka paljon muna solui mitkä voi hedelmöittyy!!! tarvinko abortin?!!?

furioso

Masa

Teille feikki gootit!!!
Mää oon miettiny jo pidemmän aikaa yhtä juttua... nimittäin feikki gootteja!!! joku 69 eyes, him, tai uniklubi, ei tosiaan oo mitään goottia!! oikeet gootit hirttää ittensä puuhun ja kuuntelee sepulturaa!! koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!! et ei sil oo mitään tekemist himin kaa..!!!

Asiallista  :lach:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Sir Sika

Nörtit haisee
Musta on naurettavaa että joku kirjottaa tällaseen nörtti tsydeemiin ja vielä ilmottaa tän johonkin nörttien blogi listalle.

Anti-nerd  :banned:
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Sir Sika

Miten pääsen ujoudesta?
Hei. Mä oon tällainen 21-vuotias teekkari ja mun ongelmana on ujous. Aina kun mä nään jonkun kivannäkösen tytön, mun tekis mieli mennä jutteleen sen kanssa, mut mä en vaan uskalla! Mä en uskalla jutella ihmisille ja siks mä pidän blogia, must tuntuu et mun blogi on mun ainoo ystävä? Miten mä pääsisin mun ujoudesta? Help!!!

Joonas  ::lsmoke
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Sir Sika

Sattuuko eka kerta?
Mulla olis tämmönen probleemi..elikkäs sattuuko eka kertausharjotus? Kaverit on sanonu et se on viel pahempi ku varusmiesaika! Mua pelottaa ihan kauheesti vaik toisaalta mä haaveilenki siit aika usein..Help!!

alikessu-86  :oho:

Ja sattuu muuten ihan vitusti kun luutnantti vetää pyllyyn niin raikaa  :oho:
Oon tehnyt asioita
kuin olla tikareita
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi

Kastori

Salaisia Fantasioita
Onko täällä tytöillä salaisia fantasioita 13 vuotias tyttö haluaisi kuulla. Niitä. Vaihdetaan salaisia fantasioita osoite on jorma@maansiirtofirma.fi.

Nelli 13 vuotta

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview