News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Meinaatko ostaa MTV3 MAX ohjelmapaketin formulaa varten?

Started by D-ude, Fri 20.10.2006 09:53:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Quote from: D-ude on Thu 21.02.2008 15:03:01 (UTC+0200)
15 eetua on ihan kohtuullinen 7 kanavasta :jees:
No juu...mut vituttaa ku eka hehkutetaan et tulee lisää kanavia ja sit vähän perään et by the way,nostamme hintoja  :kahvi:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

no ei tuo ole kova hinta minusta. ja on tuo tieto ollu jo toista kuukautta netissä huhuna. tarkka hinta
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

Mun pitää sulatella hetki  :sorry:
Ei se paha ole mut joku nyt hiertää taas...

L D

Tänäkin kautena katselen formulat suorana (parin kierroksen viiveellä) netistä lontoon murteella  :kahvi:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Señorita iCola

Quote from: L D on Thu 21.02.2008 15:22:15 (UTC+0200)
Tänäkin kautena katselen formulat suorana (parin kierroksen viiveellä) netistä lontoon murteella  :kahvi:
Se oiskin kova sana, eipähän tarviis kuunnella mtv:n "asiantuntijoita" ja loistavia selostajia, hyi  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

L D

Quote from: Icola on Thu 21.02.2008 15:24:29 (UTC+0200)
Quote from: L D on Thu 21.02.2008 15:22:15 (UTC+0200)
Se oiskin kova sana, eipähän tarviis kuunnella mtv:n "asiantuntijoita" ja loistavia selostajia, hyi  ::osmoke
Kuva ei tietystikään ole parasta laatua   :nope:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

D-ude

maksan, koska haluan hyvän kuvan. tosin täysin sama laatu olisi mutta toisella kotimaisella ilmaiseksikin :jees:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Örtzi

Onhan tuo ollut jo vuoden kaapelipakettina. Ja pysyy. 15 euroa 3 kuukaudessa lisää ei vaikuta.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

D-ude

Quote from: örtzi on Thu 21.02.2008 15:56:30 (UTC+0200)
Onhan tuo ollut jo vuoden kaapelipakettina. Ja pysyy. 15 euroa 3 kuukaudessa lisää ei vaikuta.
ei nii ja muksut saa junioria :jees:

Hanzuu

Quote from: D-ude on Thu 21.02.2008 15:58:50 (UTC+0200)
Quote from: örtzi on Thu 21.02.2008 15:56:30 (UTC+0200)
ei nii ja muksut saa junioria :jees:
Jaa...ku mie käsitin et se on 15e kuukausi lisää eli maksut 3x15 egua lisää  :shock: (sehän maksetaan 3kk välein)
Asiaa tutkittuani näinhän se meneekin,eli lasku kasvaa 45e  :kahvi: Ennen maksettiin kolme kybää ja nyt se menee jo 75 euroo laaki  :parku:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview