News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Tunteellista paskaa: Minulle itkeminen on kuin masturbointi.

Started by Sir Sika, Fri 27.01.2006 13:26:26 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke  ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke
::lsmoke Mistä jätkät yleensä itkee? :) ::lsmoke
::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke
Ilmianna »
Mariannne
26.1. 18:09:23
viesti 1 / 52
Haluisin siis tietää et mikä saa miehet itkemään, ku nehän ei tunnetusti helpolla itke? Et voisko joku kertoo kokemuksiaa :)
meett
26.1. 18:11:32
viesti 2 / 52
no sillonku se ei saanu pyllyä :S
vampireprincess
26.1. 18:11:42
viesti 3 / 52
Just tossa kaveri (jätkä) sanoi, että tunteista puhuttaessa saattaa itkeä. Ja kun potkitaan munille..
_rosita_
26.1. 18:11:57
viesti 4 / 52
en muista koskaan nähneeni yhenkään kundin itkevät, mutta yks oli kuulemma itkeny kun jätin sen.. :/ :D 3kk:n seurustelun jälkeen..
rinzenssa
26.1. 18:13:10
viesti 5 / 52
Noh, oma jätkäkaveri on monesti itkenyt sairauteni takia. Sitten varmasti jos sattuu tarpeeksi, siis fyysisesti, esim. jalka/käsi yms. menee poikki. Monetkin jätkät varmasti itkevät yksin ollessaan, mutta eivät sitä myönnä. Harmi. Onneksi oma pojuni ei peittele tunteitaan! <3
neitsytvaimo
26.1. 18:14:55
viesti 6 / 52
miun poikaystävä rupes kerran itkee ja ku halasin sitä ja kuiskasin et mikä hätänä ni se kuiskas takas et 'ihan sattuu ku rakastan sua nii paljo' se oli söpöö.. ainut kerta ku näin sen itkevän :)
__cinderella
26.1. 18:15:33
viesti 7 / 52
Mun entinen jätkä oli itkeny kun olin jättäny sen.
Ja sit mun nykynen jätkä itki, ku sanoin sille ihan livenä kaikkee tosi tunteellista ja sellasta. Se sano ettei kukaa oo koskaa sanonu sille mitään sellasta.. se on ihanaa kun jätkä pystyy itkee muijansa edessä. <3 se oli sulosta <3
tintti
26.1. 18:16:47
viesti 8 / 52
Mistäköhän..
fiifii
26.1. 18:16:47
viesti 9 / 52
poikaystävä itki kun mietimme eroa.
ja on itkenyt muulloinkin.
angela
26.1. 18:24:45
viesti 10 / 52
Muutaman kerran yön pimeinä tunteina miettiessämme suhdetta ja mahdollista eroa oelmme molemmat itkeneet toistemme sylissä. Myös sunnuntaisin kun on tullut miehen inttiin lähdön aika, niin olemme yhdessä tihrustaneet ikävää.
hknsin
26.1. 18:30:48
viesti 11 / 52
Olemme kaukosuhteessa poikaystäväni kanssa. Kaksi viikkoa sitten kun hänen oli lähdettävä kotiin niin hän sanoi kyynel silmä kulmassa rakastavansa minua. (itse en ole niinkään tunteellinen ihminen,mutta) liikutuin todella. Hyppäsin hänen syliinsä ja sanoin myös rakastavani häntä.Tämä sitten hieman niiskuttaen sanoi että mielellään kärsii 2vkoa ikävästä kun tietää että saa taas nähdä minut uudestaan.
MansikkaKaktus
26.1. 18:31:37
viesti 12 / 52
Varmaan samoista syistä kun tytötkin. :)
jenzku
26.1. 18:48:20
viesti 13 / 52
Oma poikakaverini ainakin peittelee viimeiseen asti tunteitaan enkä oo koskaan nähnyt hänen itkevän, edes silloin kun hänelle rakas ihminen kuoli. :/ ite itken pienistäkin suruista :) Tää riippuu myös tosi paljon ihmisestä!
whitebunny
26.1. 18:51:21
viesti 14 / 52
Mun kulta itkee aika usein. se voi esim. yhtäkkiä alkaa itkee ja sit ku kysyn et mikä on ni se sanoo et se pelkää että jätän sen... vaikken ikinä jättäis ja oon tehny sen selväks.. ja monesti se itkee jos mäkin itken... jne.
neliapila
26.1. 18:54:27
viesti 15 / 52
Meijän luokkalaisen ono 2 kertaa nähny itkevän.Toisen kerran ku kässän työ meni pilalle ja seuraava kun se sulatti muovikulhon hellalla köksäs :D
nattis_
26.1. 18:55:53
viesti 16 / 52
"Meijän luokkalaisen ono 2 kertaa nähny itkevän.Toisen kerran ku kässän työ meni pilalle ja seuraava kun se sulatti muovikulhon hellalla köksäs :D"

Voi. :D
satutytta
26.1. 18:56:22
viesti 17 / 52
Viimeksi näin poikaystäväni itkevän, kun hän oli juuri heitellyt yhtä toista jätkää joka yritti iskeä mua kun oltiin perjantai viihteellä. Silloin hän vain sanoi pelkäävänsä sitä että menettäisi mut :/ se oli vaan niin sulosta<3
peppi
26.1. 18:56:28
viesti 18 / 52
Oma kultani ei peittele tunteitaan, vaan uskaltaa näyttää ne myös minun nähden. Monesti kun puhutaan tunteista, alkaa molemmat vähän itkeskelemään. Musta se on vaa söpöä.<3
Epäystävällinen
26.1. 18:57:46
viesti 19 / 52
Itki ku jätin sen.
_tecnicolour_
26.1. 19:02:11
viesti 20 / 52
no mul vanha itki kun
-mä jätin sen
-koulun vessan pönttö hajos ja joutui puhutteluun jonka näin/kuulin
-sen jalka murtu (mun takia)
-mä vedin sitä turpaa

siinä muutamia juttuja
PepsiTwist
26.1. 19:37:14
viesti 21 / 52
Vähän alle puolen vuoden seurustelun aikana en ole nähnyt miehen itkevän. Niitä kertoja en taas edes jaksa laskea milloin minä olen itkenyt hänen nähtensä.
saisinko
26.1. 19:41:42
viesti 22 / 52
Olen seurustellut noin vuoden ja 7 kk, enkä ole kertaakaan nähnyt poikaystäväni itkevän. En kertaakaan. Hän sanoo, että ei ole itkenyt vuosiin. En tiedä sitten uskoakko vai ei, vai mitä. Hmm, tahtoisin kyllä että hän näyttäisi enemmän tunteitaan.

Itse taas itken hänelle ja hänen sylissään helposti kaksi kertaa viikossa, syystä jos toisesta.
Minttukarpalo
26.1. 19:43:02
viesti 23 / 52
joissain pahoissa riidoissa / niiden jälkeen.

tai sitten, jos jonnekkin sattuu ihan helvetisti, fyysisesti ;)

ainakin.
pakkaus
26.1. 19:43:58
viesti 24 / 52
Exä itki:
-aina kun puhuimme tulevasta erosta
-aina kun ajatteli tulevaa eroa
-joskus liikutuksesta
-kun hänen vanhempansa riitelivät.
stellans
26.1. 19:46:39
viesti 25 / 52
no exä ainaki itki ko:
-riideltiin
-oli keskustelu erosta
-pelkäsi muuten vain suhteen loppua
-ikävästä
-rakka udesta

loppue lopuks se itte jätti :D no jooo...
scroll
26.1. 19:46:42
viesti 26 / 52
mun poikaystävä myös itkee silloin jos on syytä. joskus kysyin koska hän oli viimeks itkeni niin sanoi että silloin kun meillä oli yks iso riita. ja sit keran ku sovittiin riita niin itkettiin molemmat :) mut ei poikaystävä kyl itke ihan samanlail ku mä, pillittämällä, hänellä vaan kyyneleet valuu mikä on niin surullisen näköstä. :( mutta ihana kyllä on jos voi näyttää tunteitaan!
fatal17
26.1. 19:47:48
viesti 27 / 52
Luulen että yleisin itkunaihe on ulkonäkö, tai mahdollisesti jopa ainoa.
somaatti
26.1. 19:48:47
viesti 28 / 52
itkupilli miehiä teillä:D eiva.

munki itkee joskus jos mä oon surullinen niin myötätunnosta, tai jos se on tehnyt jotain tyhmää ja haluaa tosissaan saada anteeks. hellyn aina miehen itkulle, ei voi mitään.
terva
26.1. 19:50:20
viesti 29 / 52
Jos pakolla haluatte tietää, niin silloin kun eräs parhaista kavereista kuoli, se kirvoitti kyyneleet silmiin.
rinsessa_88
26.1. 20:00:18
viesti 30 / 52
oma kultani on 10kk seurustelun aikana itkeny kahdesti: kerran kesällä, kun lähdin niiden kotoa itkien pois(vanhemmat eroamispisteessä ja suutuin sitten siitä niiden painostuksesta mua kohtaan) niin kulta tuli pian itkien perässä, et kun joudun sen takia kestämään kaikkea paskaa.
toisen kerran pian kolme viikkoa sitten, kun oli inttiin lähdön aika. Ei se sitä inttiä pelänny, vaan sitä ikävää, mikä tulee kun ollaan erossa.
Ja se on kyllä kaikista suloisinta, kun kulta itkee mun takia. Se on vaan jotenki.. niin ihanaa, kun toinen näyttää tunteensa kunnolla.
mitis
26.1. 20:36:03
viesti 31 / 52
Mun mielestä on äärimmäisen söpöä kun jätkät itkee ;P
Jostakin herkästä asiasta esim.
Kun ei ne pakosti itke silleen "kunnolla", kyyneleet vaan valuu.
Etna
26.1. 21:08:53
viesti 32 / 52
Eksä itki kyllä aina ja joka asiasta, mikä ol ivähänki sellanen vakava.. Kun riideltiin, kumpikin itki, kun erottiin, kumpikin itki. Nykyisen en ole koskaan nähnyt itkevän, mutta kuullut, kun itkin puhelimessa ja sain sen silläkin itkemään. :/ Saatto tietty olla et samalla kerroin sille asioita.
zizu
26.1. 21:15:28
viesti 33 / 52
Mistä tytöt itkee?

Eiköhän ole ihan yksilökeskeistä, mistä kukakin itkee. Omituista kysellä mistä POJAT itkevät, tai mistä TYTÖT itkevät, aivan kuin kaikki itkisivät samoista asioista.
Yves
26.1. 21:19:05
viesti 34 / 52
Kaveripoikan itki kerran kun juteltiin syvällisiä...Kertoi mulle, että sillä kuuluisi olla isoveli, joka kuoli onnettomuudessa. Se oli pitänyt asiaa sisällään tosi kauan ja sitten pystyi kertomaan sen MULLE. <33 Mäkin itkin. Sen kanssa on tullut monia itkuja itkettyä. :)
__onneton
26.1. 21:24:43
viesti 35 / 52
Poikaystäväni on itkenyt monestikkin mun eessä.
Hän on tunteellinen ja omalla tavallaan herkkä... Mut se on kaunista :) Hyvä vaan kun pystyy näyttää tunteensa eikä ujostele.

Onko teistä noloa jos jätkä itkee?
Minusta ehdottomasti ei.
vanja
26.1. 21:28:29
viesti 36 / 52
En ole ikinä nähnyt poikaystäväni itkevän kunnolla, joskus on saattunut tulla kyyneliä silmiin yms., mutta kun olin käynyt heillä ensimmäistä kertaa (asumme 600 km päässä toisistamme) ja lähdin, hän oli illalla itkenyt. Tiedän hänen itkeneen muulloinkin, itkee kuulemma noin kaksi kertaa vuodessa. :p

Olen myös nähnyt yhden kaveripoikani itkevän.
afrik
26.1. 21:37:21
viesti 37 / 52
Meillä mies itkee hyvin avoimesti. On alkanut itkeä, kun muistelee inttiaikoja. Kerran, kun olin kipeä(kuumeessa) hän alkoi itkeä, koska näytin kuulemma niin sairaalta ja huonovointiselta. Viimeksi taisi olla toissapäivänä, kun kerroin, että olen harkinnut meneväni inttiin, jos en saa opiskelupaikkaa.
janicaa
26.1. 21:38:37
viesti 38 / 52
Siitä että niillä on pieni kikkeli ja lattana ruumis?
kaali
26.1. 22:01:56
viesti 39 / 52
Ihan samoista asioista ne itkee kun tytötkin. Ei kyllä ihan niin usein vaan..
jensuli88
26.1. 22:11:27
viesti 40 / 52
Hmm, poikaystäväni itki kun mietittiin eroa.. ja omaa äitiään hän itkee aina välillä, sanoo olevan niin kova ikävä.. äiti kuoli 2 vuotta sitten :/
Lumi_ankeli
27.1. 11:49:16
viesti 41 / 52
Mun jätkä ainakin itki kun mietittiin eroa... Oli sille tosi kova paikka, säälikshän siinä kävi...
blondi_bimbo
27.1. 11:53:43
viesti 42 / 52
no mun jätkä on itkeny aina kun sillä on ollu vaikeaa tai paha olla. Ei siinä mitään häpeilemistä ole, hyvä vaan että osaa tunteensa ja pahan olonsa näyttää, ei siinä ole mitään häpeiltävää.. :)
DamienThorn
27.1. 12:05:40
viesti 43 / 52
Itken mistä vain, kauniista ja vähemmän kauniista, kivasta ja epäkivasta. Itken, jos ajattelen nokkasiiliä, jonka nokka on nyrjähtänyt. Itken kun katson Frendejä. Itken kun katson auringonlaskua. Itken kun väsyttää. Itken kun ääni ja kuva ovat synkronissa keskenään. Itken kun jokin vaikuttaa minua. Itken kun tulee hyvä kappale. Itken kun jne jne.

Julkisesti en tykkää itkeä, mutten näe ongelmia myöntää itkeväni yksin.

En tosin ole mikään "MIES"-stereotyyppi, joten liittyneekö.
boy2k6
27.1. 12:19:03
viesti 44 / 52
hyvä judu
mutsis
27.1. 12:20:31
viesti 45 / 52
itken vaa ku mun turtles tai action man-figuurit menee paskaks muute en koskaa
Jansku1985
27.1. 12:25:51
viesti 46 / 52
JOs on oikein paha olla tai on ollu joku paha riita. Nyt ku kulta lähti armeijaan se itki kans, ku joutuu oleen paljon erossa.
mutsis
27.1. 12:28:26
viesti 47 / 52
hehehe mikä fägäri
Kalipur
27.1. 12:40:29
viesti 48 / 52
Olen huonontunut. En enää itke edes Dumboa katsoessani.
Nidia
27.1. 12:41:37
viesti 49 / 52
Aika lailla samoista asioista ne miehet poraavat kuin naisetkin. Ja tuo nyt riippuu niin paljon ihmisestä, mitkä asiat saavat itkemään. Yleinen paha olo, oma voimattomuuden tunne, elokuvan katsominen, ero, fyysinen kipu. Siinä joitain tilanteita joissa nähnyt miehen itkevän.

"Luulen että yleisin itkunaihe on ulkonäkö, tai mahdollisesti jopa ainoa."

Joo no tämä nyt ei pidä paikkansa.
wiwellaaa
27.1. 12:43:27
viesti 50 / 52
nii
jacobine
27.1. 12:44:36
viesti 51 / 52
Olen nähnyt monien poikien itkevän. Monet ovat itkeneet minulle murheitaan.

Pojatkin ovat ihmisiä ja itkevät siis aivan normaaleista asioista. (Eivät kaikki manly man -tyyppiset tosin.)
DamienThorn
27.1. 13:01:04
viesti 52 / 52
Miehille voi olla yleisempää, ettei itketä julkisesti tai itkuista ei kerrota. Toki miehet keskimäärin varmasti itkevät naisia vähemmän, muttei julkinen itkemättömyys tee kenestäkään täysin itkemätöntä.

Minulle itkeminen on kuin masturbointi. En häpeä myöntää harrastavani molempia, mutten kenenkään randomin, sukulaisen tai tutun nähden noita harrastaisi. Asia eri joku tyttöystävä, jonka nähden voin tehdä molempia.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Susey

L D

"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview