Postaa kun maailma on pienille paha...

Started by Orcus, Mon 23.10.2006 11:12:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MH

*Darth Vader -ääni* "Orcus, it's your destiny. Join me..."

:lach:

No sanotaanko että tämäkin ratas aiheuttaa ikävää kitinää ja kolinaa koneistossa vieläkin...
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Hanzuu

Quote from: MH on Mon 23.10.2006 12:25:27 (UTC+0300)
Maailma on paha paikka eikä se tästä paremmaksi tule muuttumaan.  Odotas vielä kymmenen vuotta niin sitten sitä alkaa muuttumaan kyyniseksi osaksi koneistoa. Valitettavasti.

Tänne minä olen kolme lasta kuitenkin tehnyt  :parku: Pakko uskoa et on jäljellä vielä jotain hyvää ja kaunista....
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Orcus

Quote from: hanzuu on Mon 23.10.2006 12:34:27 (UTC+0300)
Maailma on paha paikka eikä se tästä paremmaksi tule muuttumaan.  Odotas vielä kymmenen vuotta niin sitten sitä alkaa muuttumaan kyyniseksi osaksi koneistoa. Valitettavasti.

Tänne minä olen kolme lasta kuitenkin tehnyt  :parku: Pakko uskoa et on jäljellä vielä jotain hyvää ja kaunista....

Kyllä varmaankin. Vaikka joskus niitä hyviä asioita tuntuu olevan niin vähän. :parku:

Janis Petke

Häh?! Pitääkö tähän kirjoittaa jotain?

ferret

Post. Olen huomannut et hyviä asioita pitää joko tehdä itse tai kerätä mukavia juttuja lähelle.. Lapset ovat kyllä yksi maailman vielä hyvä asia  :blink: Myönnän vaikka en itse niitä halua. Niiden juttuja kuunnellessa omatki murheet unohtuu.. Se auttaa kun voi helliä ja huolehtia jostain, pitää poissa masennuksesta. 
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

MH

Quote from: Orcus on Mon 23.10.2006 12:40:41 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Mon 23.10.2006 12:34:27 (UTC+0300)

Kyllä varmaankin. Vaikka joskus niitä hyviä asioita tuntuu olevan niin vähän. :parku:

Hmmh. Kyllä, olette oikeassa. Onhan niitä hienoja ja hyviä asioita toki olemassa. Sitä vaan tuppaa näkemaan ympärillään sen verran ikäviä asioita enemmän, että helposti tuppaa unohtamaan ne positiiviset seikat.

Perheen isinä täytyy kyllä myöntää että välillä hirvittää minkälaiseen maailmaan sitä tuli lapset tehtyä. :think:

nyyyps

Sen takia olen aika onnellinen täällä pohjosemmassa ja syrjemmässä, lapset, sitten jos niitä on tullakseen, saastyy paljolta suuren maailman myllerrykseltä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Orcus

Quote from: omglolnoob on Tue 24.10.2006 10:49:31 (UTC+0300)
Sen takia olen aika onnellinen täällä pohjosemmassa ja syrjemmässä, lapset, sitten jos niitä on tullakseen, saastyy paljolta suuren maailman myllerrykseltä.

Aivan totta. Itselläkin on jo koti-ikävä. Minä haluun muuttaa takaisin korpeen. :parku:

MH

Hanzuu

Kuulkaa korpeimme kuiskintaa.... Hyvä meillä on täällä olla,kohtuu iso kaupunki mut luonto ja hiljaisuus silti ihan takapihalla  ::lsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview