News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-teme-

Kiva oli viime lauvantaina korjata kelkan telastoa -33 asteen pakkasessa, ei hirvinnyt ottaa paljain käsin kiinni metallista tai pääs paha sana :psycho:

nyyyps

Phahaha, passeliko se kerto, että se murtohälytin-vahtikoirakompinaatio oli nuolassu jotain kromipuskuria pakkasella. :lach:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

-teme-

Quote from: omglolpoop on Fri 10.02.2012 19:02:10 (UTC+0200)
Phahaha, passeliko se kerto, että se murtohälytin-vahtikoirakompinaatio oli nuolassu jotain kromipuskuria pakkasella. :lach:

Voi raukkaa :psycho:

Atomisaattori

Quote from: omglolpoop on Fri 10.02.2012 19:02:10 (UTC+0200)
:psylach:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

jta

Quote from: Morgan on Fri 10.02.2012 17:55:11 (UTC+0200)
Paska ne etu summarit mitään häikäse, ainakaan meikäläistä, ennemmin ne taka sumarit häkäsee kun jotkut taulapäät pitää klirkkaalla ilmallakin päällä
Tämä riippuu niin paljon niistä sumareiden suuntauksesta. Osa häikäsee ihan suoraan, osa taas peilaa jäisestä/märästä tiestä melko vittumaisesti. Osa taas ei häikäse ollenkaan. Lähinnä noiden häikäsyjen takia nuo ärsyttää.
Mahtaa olla noida sumareiden polttajilla sumua korvien välissä kun kirkkaallakin kelillä niitä pitää poltella.  :psp:

Ja nuo hemmetin jälkiasennus ksenonit vääränlaisessa umpiossa. Ei tiedä minne kattoa kun kabiini täyttyy valosta kun tuo rihlattu lasi tekee sellasen kirkkaan valopallon vain siitä lasista hajavalollaan.

jem

Quote from: Liekki on Fri 10.02.2012 18:30:28 (UTC+0200)
Ai niin mulla on edelleen se parkki palanut etulyhdystä :doh:

Katsastuksessa marraskuussa huomauttivat siitä :psp:
ei sitä vaihtaa kannata, mulla laittovat vuosi sitten otteeseen korjausmääräyksen vilkkupolttimosta, nyt kävin eri konttorilla ni ei puhuneet siitä mitään, vieläkään en oo vaihtanu.  :psp:

Morgan

Quote from: jem on Fri 10.02.2012 20:49:06 (UTC+0200)
Quote from: Liekki on Fri 10.02.2012 18:30:28 (UTC+0200)
Ai niin mulla on edelleen se parkki palanut etulyhdystä :doh:

Katsastuksessa marraskuussa huomauttivat siitä :psp:
ei sitä vaihtaa kannata, mulla laittovat vuosi sitten otteeseen korjausmääräyksen vilkkupolttimosta, nyt kävin eri konttorilla ni ei puhuneet siitä mitään, vieläkään en oo vaihtanu.  :psp:

Oliko siinä vikana että se aina välillä palo  :psp:
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

Pokerface

Sitä mä en ymmärrä jos on ksenon lähivalot ja sumarit on halogeenit, ei sumuvaloista ole mitään hyötyä missään tilanteessa, niin kuin veriset lihanpalat siellä puskurissa.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview