Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:angry: Alkaa perkele ärsyttää tämä kesä jo heti kättelyssä.
Mikä helv... kiire näillä henkilöautoilijoilla on kuolemaan liikenteeseen.

Heti samana päivänä, kun alkoi kelit käydä kesäisiksi, täysin edesvastuuttomien ohitusten määrä/päivä lähti jyrkkään nousuun.
Aiheuttaako tuo lämmin auringonpaiste aivojen sulamista, vai mikä tässä on takana.

Ei näköjään ole mitään väliä onko vastaantulijaa, keltaista viivaa, näkemää tms. ohituksen "estävää" tekijää olemassa
:kerpele: Heti kun saavutetaan täysperä, joka nyt sattuneesta syystä ei kulje yli tietyn nopeuden, on päästävä ohi seurauksista välittämättä varsinkin jos sattuu olemaan satasen alue.

Eikö se ole saakeli aivan se ja sama onko siellä mökillä viittä minuuttia aiemmin vai myöhemmin.
:angry:  :kerpele:  :angry:  :kerpele:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Señorita iCola

Takapuskurissa roikkujat, joskus tekisi mieli pysäyttää auto keskelle tietä ja käydä vetämässä turpaan kun eivät ymmärrä metriä isompaa väliä pitää vaikka ei ois ohittamassakaan.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

paavo

Näin pinehkön tien varrella asuvana en ymmärrä miksi vastaantulijoiden pitää ajaa keskellä tietä kohdatessakin. Ei leveällä pakulla niin vaan kohdata yhdellä kaistalla.
Enkä viitsi tuoretta autoa naarmuttaa ojanvarren oksissakaan.

Spoiler
saatanan äidinnussijatperkele
[close]

Löylyttäjä

Quote from: kulli paavo on Sat 07.06.2008 14:11:00 (UTC+0300)
Näin pinehkön tien varrella asuvana en ymmärrä miksi vastaantulijoiden pitää ajaa keskellä tietä kohdatessakin. Ei leveällä pakulla niin vaan kohdata yhdellä kaistalla.
Enkä viitsi tuoretta autoa naarmuttaa ojanvarren oksissakaan.

Spoiler
saatanan äidinnussijatperkele
[close]
Vähän sama kun moottoripyörä tulee vastaan niin eihän se tietenkään tarvitse edes puolikasta kaistaa tilaa ::smoke

paavo

Aivan saman ilmiön olen huomannut Turku-Helsinki tiellä.
Liikennepoliisit koettavat hillitä meitä kaahailijoita :drag:

jta

Missä on kohteliaisuus tämän päivän liikenteestä oikein. Kun nääsvillestä tänään kotio päin ajelin niin yksikään auto ei tehnyt elettäkään kiittääkseen vaikka hitaampana reunaan väistämällä päästin ohitse ja väliin jopa vilkulla annoin merkkiä että ohi saa mennä. Olin siis liikkeellä henkilö-autolla. Enkä kyllä nähnyt että oisivat rekoillekkaan kiitelleet mitenkään vaikka merkkiä näyttelivät että ohi vaan (...helvetissä tavataan). Ite kyllä vilkulla kiitän jos merkkiä näyttäävät.

tilpehööri

Be safe at night, sleep with a nurse

Miranda

Quote from: tilpehööri on Tue 10.06.2008 05:03:19 (UTC+0300)
"Mikä ärsyttää liikenteessä?"

-Muut autoilijat  :drag:
Autoilu oliskin paljon helpompaa jos olis ihan yksin liikenteessä  :jepso:
Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa

maija

Quote from: jta on Tue 10.06.2008 00:47:23 (UTC+0300)
Missä on kohteliaisuus tämän päivän liikenteestä oikein. Kun nääsvillestä tänään kotio päin ajelin niin yksikään auto ei tehnyt elettäkään kiittääkseen vaikka hitaampana reunaan väistämällä päästin ohitse ja väliin jopa vilkulla annoin merkkiä että ohi saa mennä. Olin siis liikkeellä henkilö-autolla. Enkä kyllä nähnyt että oisivat rekoillekkaan kiitelleet mitenkään vaikka merkkiä näyttelivät että ohi vaan (...helvetissä tavataan). Ite kyllä vilkulla kiitän jos merkkiä näyttäävät.

Ei millään pahalla, mutta en oo pitkään aikaan ajanut sellaisen rekan perässä, joka olis näyttäny mulle ohitusmerkkiä  :sorry:
oon väläyttänyt, mutta ne on varmaan unohtanu kyseisen tavan.... :kahvi: Täytyny vaan ite koittaa kytätä keskiviivalta, kun edellämenijä vaappuu ylämäen jälkeen kuuttakymppiä.

jta

Quote from: maija on Tue 10.06.2008 21:47:23 (UTC+0300)
Ei millään pahalla, mutta en oo pitkään aikaan ajanut sellaisen rekan perässä, joka olis näyttäny mulle ohitusmerkkiä  :sorry:
oon väläyttänyt, mutta ne on varmaan unohtanu kyseisen tavan.... :kahvi: Täytyny vaan ite koittaa kytätä keskiviivalta, kun edellämenijä vaappuu ylämäen jälkeen kuuttakymppiä.
Vähentynyt tuo on paljon. Itelle on kuitenkin sattunut usein että on näytelty merkkiä että ohi vaan. Nykyiseltään kuitenkin ajan enemmän rekkojen perässä kuin ohittelen niitä niin merkin näyttäminen mulle on vähentyny kun hajurakoa kuitenkin sen verran pidän että huomaa etten oo ohi menossa mutta sieltä kyllä pääsee seuraan hyvin noita merkin näyttämisiä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview