News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

SuperPissisMe trivia

Started by Nuuka, Tue 31.10.2006 15:33:33 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voihyväjumala

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 1 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 3%. säälittävää!!1 sust ei saiz pissizt ees jollai vitu pizzizterapialla! pikaparannusohjeet: 1) hanki e-l-ä-m-ä! eli rupee hengailee steissil, ostaa kledjust henkast ja maukast eikä mistää hikisest uffist ja oo muutenki niiq normaali. mut iha suoraan sanoen, oot toivoton tapaus.

Hitto! Tätä se mun uneni tiesi.

Kalikka

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 20 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 67%. alkaa sujua. not! sul o vissii pre-teinivuosista hyvä beissi alla, mut se ei riitä... vain harjoitus tekee mestarin. Voisit miettii kenenkaa oigee hengaat, ehkä sun kaverit jarruttavat sun kehittymistä pro lissux?

Yritin saada täydet pojot

Puukko Boris

multa meni hermot enkä jaksanu tehä loppuun asti kun aina tuli phihihi, väärä vastaus!  :angry:

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

tintin

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 5 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 17%. vitu apaattist. kato ny ittees!!! ihme hippi. jos haluat aidosti pissixex, lue meidän sivut läpi päivittäin, irkkaa demin foorumeissa ja rupee muutenkin aktiivisex. nii, ja pistä asiat tärkeysjärjestyksee: 1. kaverit 2. viikonlopunvietto 3. dokaus 4. poikafrendit 5. kaikki muu turha!!!1

Olen ylpeä :jepso:

Masa

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 17 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 57%. daa! sä et varmaa erota eez antti tuiskua petri munkist... kipeen huono tulos. Mut jos tää ois ylppäripissistesti, pääsisit jo kirkkaasti läpi, joten ei tää ny niiiii huono ollu. Harjoittele enemmän puhetapaa ja eleilyä, siinä on selvästi parantamisen varaa!

::hihsmoke ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Diver

uih! oigee vastaus! *h4Liih*!

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 15 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 50%. daa! sä et varmaa erota eez antti tuiskua petri munkist... kipeen huono tulos. Mut jos tää ois ylppäripissistesti, pääsisit jo kirkkaasti läpi, joten ei tää ny niiiii huono ollu. Harjoittele enemmän puhetapaa ja eleilyä, siinä on selvästi parantamisen varaa!
:psycho:

nyyyps

Höh, IE kaatu just ku rupesin postaamaan vastausta tänne. prosentti taisi olla kuitenki jottain 23%
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

pahasusi

hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 6 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 20%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!...

Hanzuu

Quote from: pahasusi on Wed 01.11.2006 11:48:57 (UTC+0200)
hei peipeeh, sä tiesit oikein vain 6 kohtaa, vaikka vastasit 30 kymysykseen. se meinaa että...

sinussa on pissistä 20%. iha urputust! sä oot salee niin hikareit ruokalan peränurkasta... pro pissis titteli o sulle täysin utooppinen asia! kukaa ei rakashta sua!...

Me ollaan niiiiiin samixii  ::lsmoke Mut mie rakastan sua  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview