Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.
Quote from: Perse-Burz on Sun 12.06.2011 20:45:07 (UTC+0300)KITT:in tietokonehhan istutettiin johonkin paskarotteloon kun Pontiacci meni romuksi jossain jaksossa, muistaakseni useamman jakson joutui Hoff ajamaan silleen
Mä en pystyny laittaan ku yhen
Mutta muistelin, että tuon KARR:in äly laitettiin jossain jaksossa toiseenkin autoon. Voin myös muistaa väärin
Quote from: Örtzi on Sun 12.06.2011 18:45:51 (UTC+0300)Tuosta rajoituksesta on tuolla takaraivossa muistikuva, että ennen vuotta kilpi ja miekka rekisteröityihin busseihin ei tarvittu rajoitinta. Niinpä noiden bussien rungot ovat kysyttyä tavaraa. (Liekö tuo porsaanreikä tukossa?)Quote from: jta on Sun 12.06.2011 18:16:00 (UTC+0300)Jos maapallon ympäri vedetään köysi ja sitten sitä köyttä nostetaan joka puolelta puoli metriä, niin paljonko köyttä tarvitaan lisää?Quote from: NaiNeN on Sun 12.06.2011 16:21:43 (UTC+0300)Jossain välissä taisi olla 107 mihin oli rajoitettu nämä millä sai satasta ajaa. Ja onhan niitäkin olemassa noita joilla saa 120 ajaa.
Ihan pakko nyt vielä huomauttaa siitä että linjureiden rajottimet on siinä satasessa, ei ylitte. Eli jos se bussi tulee "yli sataakymmentä" perseessä kiinni niin sullei ole vautia yli satasta, ellei ole alamäki että auto sais enempi vauhtia rajottimen mennessä päälle
Mutta rajoittimiahan on suht helppo huijata eri kokoisilla renkailla. Normikokoisilla renkailla säädetään rajoitin kohdalleen ja vaihdetaan halkaisijaltaan isompaa rengasta alle ja kas kummaa auto kulkeekin lujempaa. Luonnollisesti mittarikaan ei pidä sitten paikkaansa ja samaa nopeustietoa kun käyttää piirturikin niin se ei huomaa ylinopeutta. Isossa renkaassahan ei paljoa tarvii halkasijaa muuttaa kun renkaan kehä kasvaa jo paljon.
Ja tuohon jarren kommenteihin massaerot on todella valtavat. Siinä ei paljoa henkilöauto tai edes pakettiauto paina kun linja-auton/yhdistelmän kans aletaan voimia mitteleen.
Piin verran, eli noin 3.14 metriä.
Jokainen sentti renkaan korkeuteen lisää tekee 3.14 senttiä matkassa, riippumatta renkaan koosta. Pienessä renkaassa tuo vaikuttaa nopeuteen enemmän kuin isossa, koska prosentuaalinen koon kasvu on suurempi.
Page created in 0.049 seconds with 24 queries.