News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Postaa, kun autossa on vikaa

Started by omglolnoob, Wed 01.11.2006 11:02:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

alusta alkoipi koliseen.. Kerpele joku pusla yms. varmastikkin finaalissa.  :kerpele: ärsyttää
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

jalkapuoli

oli tarkistettavana korjaamolla piuhojen päässä ja löytyi 7 eri hälytystä ,mutta sai kuitattua ne pois 
täytyisi korjata moottorinlämpöanturi se ainakin on sökönä ,siitä ei nyt oo tietoa koska sen ehtivät vaihtaa
väittivät että on kova kiiru ettei oikein tälläviikolla ehtisi
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

jiidee

Näppärä kun voi kannettavan kanssa käydä autossa ja tökkää töpselin kiinni...sitten vähän naputtaa, niin on vikakoodit luettu ja nollattu.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Örtzi

Quote from: jiidee on Thu 07.12.2006 23:25:25 (UTC+0200)
Näppärä kun voi kannettavan kanssa käydä autossa ja tökkää töpselin kiinni...sitten vähän naputtaa, niin on vikakoodit luettu ja nollattu.
Juu ja se tökkäisy ei maksa ku 60 euroa+ asentajan palkka päälle.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

kenny

Quote from: örtzi on Fri 08.12.2006 06:44:44 (UTC+0200)

mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin merkkihuolto ei saa ottaa maksua vikakoodin lukemisesta ja nollaamisesta.
olen tästä käynyt pienehkön keskustelun yhden liikkeen kanssa  ::nsmoke

Örtzi

Quote from: kenny on Fri 08.12.2006 06:50:45 (UTC+0200)

mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin merkkihuolto ei saa ottaa maksua vikakoodin lukemisesta ja nollaamisesta.
Delta-autossa oli laskussa 58 euroa tietokoneen käytöstä. Takuuseen toki meni mutta silti..
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

jiidee

Quote from: kenny on Fri 08.12.2006 06:50:45 (UTC+0200)

Kaapeli maksoi alle 40 euroa ja yhden romun kannettavan sain töistä ilmaiseksi...loput käyttökerrat ei maksa kuin ulos kävelemisen vaivan...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

jalkapuoli

viimeksi kun autokorjaamo , joka tarkisti hälytyksen ja poisti sen niin maksoi 20 euroa ,mutta nyt en tiedä mitä toisella kertaa mahtaa löytyä kun tekee saman kokeilun ,alkoi tänään iltapäivällä taas varoitusvalo palaan   :kerpele:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

paavo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview