News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Perussuomalaisia !!!

Started by PerjantaiPuli, Wed 21.02.2007 12:27:10 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Quote from: hanzuu on Wed 21.02.2007 21:03:52 (UTC+0200)
Quote from: El Barto on Wed 21.02.2007 15:14:45 (UTC+0200)
Suomi on monikulttuurinen kansa. Perkeleen perkele :kerpele: :kerpele: Kaiken maailman Muhammedit kuvittelee olevansa suomalaisia.
Muistetaan kuitenkin että nämä pikkuiset Muhamedit on monet ihan oikeasti suomalaisia,suomessa syntyneitä ja suomenkielisiä.
Ei kissaakaan joka on tallissa syntyny sanota hevoseksi.  :nopsu:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Hanzuu

Quote from: örtzi on Wed 21.02.2007 21:23:09 (UTC+0200)
Suomi on monikulttuurinen kansa. Perkeleen perkele :kerpele: :kerpele: Kaiken maailman Muhammedit kuvittelee olevansa suomalaisia.
Muistetaan kuitenkin että nämä pikkuiset Muhamedit on monet ihan oikeasti suomalaisia,suomessa syntyneitä ja suomenkielisiä.
Niin no joo...mut silti  :sorry:
Esikoisen päiväkodissa on lapsia jotka ovat sukujaan venäjältä,kiinasta yms...suomalaisia ne lapset silti on vaikka osaavat sitä "äidinkieltäänkin"
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Örtzi

Quote from: hanzuu on Wed 21.02.2007 21:27:21 (UTC+0200)
Niin no joo...mut silti  :sorry:
Esikoisen päiväkodissa on lapsia jotka ovat sukujaan venäjältä,kiinasta yms...suomalaisia ne lapset silti on vaikka osaavat sitä "äidinkieltäänkin"
Eli Suomalainen joka on syntynyt Kiinassa on kiinalainen?? :blink: Vähän luulen, että eivät taitaisi paikalliset asiaa hyväksyä.  :nopsu:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

voihyväjumala

:lach:  :lach:  :lach: plop  :lach:  :lach:  :lach:

Lexa

En minä mikään paha rasisti ole.. Mutta kyllä mielestäni jotain vikaa on Suomessa ja Suomen maahanottopolitiikassa,
kun tuntuu oikeasti isoissa kaupungeissa olevan tuo kestorusketus niin muodissa.

Senkin vuoksi varmaan olen katkera, että aikanani olen ollut täysin varaton, ja joutunut tukeutumaan
yhteiskunnan minulle suomiin tukiin, ja nähnyt sen miten maahanmuuttajat saa huonekalutkin sosiaalitoimen
piikkiin, mutta meikäläisen sähkölasku on kuulemma liian suuri. ::smoke

(Edit: Huokalut -> huonekalut )
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Betonishamaani

Quote from: Lex Arma on Thu 22.02.2007 08:05:33 (UTC+0200)
En minä mikään paha rasisti ole.. Mutta kyllä mielestäni jotain vikaa on Suomessa ja Suomen maahanottopolitiikassa,
kun tuntuu oikeasti isoissa kaupungeissa olevan tuo kestorusketus niin muodissa.

Senkin vuoksi varmaan olen katkera, että aikanani olen ollut täysin varaton, ja joutunut tukeutumaan
yhteiskunnan minulle suomiin tukiin, ja nähnyt sen miten maahanmuuttajat saa huokalutkin sosiaalitoimen
Tuo on kyllä totta... ::smoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

voihyväjumala

Kyllähän mäkin käyttäisin systeemiä hyväksi jos mulle annettais niin hyvät aseet kuin ylivalottuneet nykyään saa. Ihan ensimmäiseksi pitäis potkasta hissikuiluun kaikki kukkahattutädit ja sossun tantat. jos vaikka tulis hommaan jotain järkeä.  :aatu:

D-ude

yhteiskunnan minulle suomiin tukiin, ja nähnyt sen miten maahanmuuttajat saa huokalutkin sosiaalitoimen

Jos on suomalainen varaton henkilö, joka tarvii oikeasti apua selviytyäkseen ruokakupongin voimin niin hälle annetaan häthättää 15€ ruokarahaa viikoksi. Tulee Yön timo niin saa rahaa,puhelimen, television,asunnon internetin yms. yms. kun ei muuten pärjää..  :kerpele:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Lexa

Quote from: D-udeson on Thu 22.02.2007 09:07:38 (UTC+0200)

Jos on suomalainen varaton henkilö, joka tarvii oikeasti apua selviytyäkseen ruokakupongin voimin niin hälle annetaan häthättää 15€ ruokarahaa viikoksi. Tulee Yön timo niin saa rahaa,puhelimen, television,asunnon internetin yms. yms. kun ei muuten pärjää..  :kerpele:
Niin, täytyyhän sitä nyt olla edellytykset sopeutua yhteiskuntaan. ::smoke
Sitä vaan ihmettelen miksei samoja edellytyksiä tarjota suomalaiselle opiskelijalle,
työttömälle, kodittomalle.. jne. jne.

Duunissani näen paljon ihmisiä, jotka on kodittomia, rahattomia, alkoholisteja, narkomaaneja... jne.
Niissä näkee paljon joukossa ihmisiä, joilla olisi mahdollisuus paljon parempaan elämään,
jos saisivat samat edellytykset kuin maahanmuuttajat... Jos heihin kiinnitettäisiin yhtä paljon huomiota.

( Miksi ei ole kadulla varattomia pakolaisia? Miksi meillä ei ole ruokajonoissa maahanmuuttajia? )
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

D-ude

Quote from: Lex Arma on Thu 22.02.2007 09:11:20 (UTC+0200)
Quote from: D-udeson on Thu 22.02.2007 09:07:38 (UTC+0200)

Niin, täytyyhän sitä nyt olla edellytykset sopeutua yhteiskuntaan. ::smoke
Sitä vaan ihmettelen miksei samoja edellytyksiä tarjota suomalaiselle opiskelijalle,
työttömälle, kodittomalle.. jne. jne.

Duunissani näen paljon ihmisiä, jotka on kodittomia, rahattomia, alkoholisteja, narkomaaneja... jne.
Niissä näkee paljon joukossa ihmisiä, joilla olisi mahdollisuus paljon parempaan elämään,
jos saisivat samat edellytykset kuin maahanmuuttajat... Jos heihin kiinnitettäisiin yhtä paljon huomiota.

( Miksi ei ole kadulla varattomia pakolaisia? Miksi meillä ei ole ruokajonoissa maahanmuuttajia? )
näimpä.. olen hyvin läheltä seurannut suomalaista selviytymistarinaa.. ja sitten on nuo maahanmuuttajat joille kustannetaan ihan  kaikki..
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview