Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jta

Mopon jälkeenhän ei a-luokan oikeuksia saa kuin ajamalla a-kortin. Mutta siis eihän sitä ennenkään saanu kuin sen ns. pikku a:n kevarikortin jälkiin eli ei vielä saanu mitään hayabusaa suoraan 18 vuotiaana alle. 20 vuotta oli rajana tuossa vaiheessa. Tuossa ole nyt käytännössä muuttunu mikään muu kuin se että rahastetaan joka portaassa viranomaismaksuilla ja tuolla teorialla ja ajotunneilla.

Ja Paavo. On tuossa mun mielestä hintaa kun 2x45min ja 5x25min opetusta. Tulee kallis kortti kun kaks kertaa tuon 550 plus se A1 tutkinto että pääsee ison pyörän sarviin. Ja vielä joka risauksessa nuo viranomais maksut päälle.

Kastori

Ledskukkuu

Paljoko tuo kokonaisuudessaan maksaa rajattomaan alusta lähtien? :bounce:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Kastori

Ledskukkuu

nyyyps

Tästä triidistä ehdinb ymmärtää, että Lexa siis suoritti rajoittamattoman A-kortin heti kerralla. :serlokkismoke:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

Ledskukkuu

nyyyps

Quote from: Castoreum on Thu 30.04.2015 21:18:02 (UTC+0300)
ja minä..
ai ymmärsitkö sen, että Lexa suoritti rajoittamattoman A-kortinkerralla, vai sen, että itse suoritit? :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Antin autokoulussa näyttäis olevan A1-->A2 korotus 590€ + 138€ viranomaismaksuja (eli ajokorttilupa + teoriakoe) ja A2-->A tuon saman 590€ + 138€ viranomaismkasuja. A1 980€ + 138€. Tulee aika hintava kortti.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview