Löylyttäjän chilinkasvatus-triidi

Started by Löylyttäjä, Sun 11.03.2007 00:50:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Löylyttäjä

morkkis

mulla on iso puska jalapenoja ja sit jotain ihmeellillisiä tummanvihreitä jalapenon näköisiä

Kastori

mitäs noille tekee.. miten ne säilyy.. miten niistä tehdään sellasta kastiketta ruokien maustamiseen..  ::osmoke

Löylyttäjä

Lexa

Mun chilit pääsi kuolemaan, vissiin kun olosuhteissa sattui vähän isompi muutos - ja nuutuivat sitten vähitellen pois kokonaan.. :sorry:

Uusi yritys tulee - en vain vielä päättänyt koska. :jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

Löylyttäjä

Löylyttäjä

Nyt on sitten kasvihuone toiminnassa. Muutama tuhat pistokasta tuli tänään aamupäivällä ::hihsmoke
Jos huomenna laittaisi omat kasvit itämään :think:

Sceme

Mikä olis helppoja kasvattaa. Mieluiten ihan syötäviä (Medium(?)) Samaa luokkaa ku nuo yleisimmät kaupasta saatavat ja sitte mielellää korkeintaa puol metriseks kasvais. Aattelin alottaa yhellä, mutta vois ostaa pari kolme muuta lajia tulevaisuutta ajatellen. Olis tarjolla tossa ikkunalautaakin auringon puolelta, mutta on kans kaks halogeeni(?) kasvilamppua. Toistaseks ite oon kasvattanu vaan 4 kiinanruusua pistokkaasta, mutta nyt sitten siemen linjalla. Aikaa kyllä löytyy.  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview