News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Apachen kulttuurinurkkaus

Started by omglolnoob, Thu 22.03.2007 10:55:09 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Nyt kun katsoin niin kyllähän nuo silmät vähän animetyyliä muistuttaa  :think:

nyyyps

Tuo japanivimma on niin aargh, kun se joka paikasta pursuaa, niin mielellään pieksän siniseksi kaiken mikä vähäsenki voi hataralla tulkinnalla sinne päin viitata. :psp:

Animehommat ja mangat oli wanhaa jo siihen aikaan ku ylioppilaaksi kirjotin. :goofy:

Vaan puu on nätti. Enpä ole hoksannu tuolla lailla itte koskaan ajatella puun pintaa. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ei ole munkaan juttuni tuo japanihypetys.

Tuosta puusta vanhempi likka tuumas että "ei tuo äiti ole hyvä. Ei se oikein esitä mitään"  ::hihsmoke

nyyyps

Minun tuherruksista ykskään ei esitä mitään. :psp:

Nyt olis taas inspistä maalata öljyväreillä, mutta ei mitään kuvaa, jota tahtois tehä.

Pitäiskö se sitten alottaa helposta ja tehä jostain mallista. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Siitä onkin pieni ikuisuus kun öljyväreillä viimeksi maalasin. Muistaakseni maalasin suomaiseman  :think: Sivellin ei mun käteeni istu yhtä hyvin kuin kynä

nyyyps

On :sdfg: Mulle kun se luomisen tarve iskee, valmista tulisi saada kohtuullisessa ajassa

=Juku=

Quote from: Kylkiluu on Wed 12.05.2010 18:28:08 (UTC+0300)
On :sdfg: Mulle kun se luomisen tarve iskee, valmista tulisi saada kohtuullisessa ajassa
Puukolla ja santapaperilla se onnistuu äkkiä, kun on aihe melkein valmiina puussa

Harvensin boucainvilleä ja siinä oli tutun näköinen haara... ::lsmoke

Me first (rules of traffic)

Arathon

Tule hyvä kakku.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview