News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

jalkapuoli

Vanha arabimies on asunut New Yorkin lähistöllä lähes 40 vuotta. Hän haluaisi nyt istuttaa perunoita puutarhaansa, mutta asuu yksin ja on vanha sekä heikko.
Hänen poikansa opiskelee Pariisin yliopistossa, joten mies lähettää tälle sähköpostin.

Hän kertoo ongelmastaan:

- Rakas poikani, olen hyvin surullinen, koska en pysty istuttamaan perunoita puutarhaani. Olen varma, että jos olisit täällä, niin auttaisit minua kaivamaan puutarhaani pellon. Rakkaudella, isäsi.

Seuraavana päivänä vanhus sai vastauksen sähköpostiinsa kello 15.45:

- Rakas isäni, älä koske puutarhaan. Sinne piilotin lähtiessäni "SEN". Rakkaudella, poikasi.

Kello 16.02 armeija, merijalkaväki, kommandot, poliisi, kotimaan turvallisuusviranomaiset, FBI ja CIA saapuvat vanhuksen talolle, mylläävät koko puutarhan etsinnöillään, mutta joutuvat poistumaan, kun eivät löydä mitään asiaan kuulumatonta.

Seuraavana päivänä vanhus saa uuden sähköpostin pojaltaan:

- "Rakas isä, toivottavasti puutarha on nyt valmis perunoiden istuttamiseen. Enempää en ikävä kyllä voi täältä asti sinua asiassa auttaa. Rakkaudella, Ahmed
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

jalkapuoli

Perheen isomummu täytti 100 vuotta. Vaikka mummeli olikin ihan hyvässä terässä, niin hän ei enää pystynyt juurikaan puhumaan ja joutui keskustelemaan kirjoittamalla viestejä.
Suurtapahtuman kunniaksi pidettiin juhlat, ja koska sää oli kaunis juhlia vietettiin takapihalla grillaillen. Isomummukin työnnettiin nurtsille rullatuolissaan. Jonkin ajan kuluttua mummu alkoi kallistua vasemmalle pyörätuolissaan.
Sukulaiset nostivat mummun suoraan ja ahtoivat tyynyjä vanhuksen vasemmalle puolelle. Hetken kuluttua mummu alkoi kallistua oikealle, ja sukulaiset ahtoivat tyynyjä tuolin oikealle puolelle. Ei mennyt kauankaan kun mummu alkoi kallistua eteenpäin. Sukulaiset totesivat, ettei auta muu kuin köyttää mummu tuoliin vyöllä.
Mummun lempparilapsenlapsenlapsi tuli myöhästyneenä paikalle ja meni heti tervehtimään päivänsankaria. "Terve mummu, näytätpä hyvältä. Pitävätkö nämä hyvää huolta sinusta?" Mummu otti muistilehtiönsä ja kirjoitti: "Eivät perkeleet anna pierrä rauhassa..."

jalkapuoli

Somali lauloi karaokessa: Olen suomalainen.
Mustalaista alkoi moinen vituttaa
ja hän meni laulamaan: Mä joka päivä töitä teen!

caseih

poika tuli äitinsä luokse joka oli laittamassa perheelle ruokaa ja sanoi, äiti arvaa mitä isi teki naapurin tädin kanssa kun sinä olit mummon luona käymässä viikonloppuna? äiti vastasi älä kerro minä kysyn sitä sinulta sitten kun ollaan kokoperhe syömässä päivällistä kerro sitten. No ruoka oli valmistunut ja koko perhe oli pöydän ympärillä kun perheen äiti sanoi no niin pekka kerroppa nyt mitä sinä näit isän tekevän sen naapurintädin kanssa viikonloppuna kun minä olin pois kotoa johon poika vastasi. Ihan sitä samaa mitä sinä teit joka päivä alakerran sedän kanssa kun isä oli viikon tenolla kalassa
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

jalkapuoli

Elelipä kerran metsässä orpo jänönen ja orpo käärme. Ne kumpikin sattuivat olemaan syntymästään sokeita.

Eräänä päivänä jänö oli tapansa mukaan hyppelemässä ympäri metsää ja käärme oli luikertelemassa ympäri metsää, kun jänömme kompastui käärmeeseen ja kaatui.Tämän seurauksena tietysti käärmekin kolhiintui.

"Voi hyvä tavaton", sanoi jänö, "Olen kamalan pahoillani! En tarkoittanut satuttaa sinua. Olen ollut syntymästäni saakka sokea, enkä näe eteeni. Itse asiassa, koska olen myös orpo, en edes tiedä mikä minä olen."

"Ei se mitään", käärme vastasi. "Itse asiassa minä olen myös syntynyt sokeana enkä koskaan tuntenut äitiäni. Entäpä jos minä luikertelisin päälläsi ja yrittäisin selvittää mikä sinä olet."

"Voi, sepä vasta olisi ihanaa!", vastasi jänönen. Niinpä käärme luikerteli jänön ympärillä tunnustellen ja sanoi:

"Hmm,sinua peittää pehmeä turkki; sinulla on hyvin pitkät korvat, nenäsi nykii ja sinulla on pehmeä hännän tupsukka. Sanoisin, että sinä olet melko varmasti jänöpupu."

"Oi kiitos! Kiitos!", hihkui jänönen.

Sitten jänönen ehdotti käärmeelle: "Entäs jos minä tunnustelisin sinua käpälälläni ja auttaisin sinua samalla tavalla kuin sinä autoit minua." Niinpä jänö tunnusteli käärmettä joka puolelta ja sanoi sitten:

"Jaa, sinä olet lipevä ja niljakas ja sinulla on kaksihaarainen kieli... ei korvia, ei selkärankaa eikä palleja. Sanoisin, että olet melko varmasti joko esimies tai mahdollisesti jopa ylempää johtoa.

Nuuka

Mies tulee töistä kotiin, ja näkee vaimonsa pakkaamassa matkalaukkuja.
Mies: Mitäs sinä nyt?
Nainen: Lähden Lontooseen, siellä saan 400 puntaa siitä mitä annan sinulle ilmaiseksi.
Tämän jälkeen mieskin alkaa pakata laukkuja ja nainen kysyy: Mitäs sinä nyt? Mies vastaa: Tulen sinne Lontooseen katsomaan miten pärjäät koko vuoden 800 punnalla. ::hihsmoke
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Tanjii

Luonto-oppia:
Tyttö kysyy äidiltään:
- Monenkolaisia peniksiä on olemassa?
Äiti mietti hetken ja vastasi sitten:
- Kolmenlaisia. Nuoren miehen penis on kuin tammi: Kova ja kestävä. Kolmi-nelikymppisenä penis on kuin koivu, joustava mutta luotettava. Sitä vanhemman miehen penis on kuin JOULUKUUSI!
- Joulukuusi?, tyttö ihmetteli.
- Niin - pystyyn kuollut ja pallotkin ovat enää vaan koristeena.  :jippii:

Diver

Olen vielä turvallisilla vesillä ::hihsmoke

Rudolf Käki

Quote from: viljomon on Wed 28.02.2007 11:57:34 (UTC+0200)
Luonto-oppia:
Tyttö kysyy äidiltään:
- Monenkolaisia peniksiä on olemassa?
Äiti mietti hetken ja vastasi sitten:
- Kolmenlaisia. Nuoren miehen penis on kuin tammi: Kova ja kestävä. Kolmi-nelikymppisenä penis on kuin koivu, joustava mutta luotettava. Sitä vanhemman miehen penis on kuin JOULUKUUSI!
- Joulukuusi?, tyttö ihmetteli.
- Niin - pystyyn kuollut ja pallotkin ovat enää vaan koristeena.  :jippii:

:good: *PLOP*
1980-2023
In Memoriam.

tilpehööri

Jumala oli viimeistelemässä Aatamia ja Eevaa.
- Vielä kaksi asiaa puuttuu, sitten olette valmiit, Jumala sanoi.
- Mitkä ne ovat? Aatami ja Eeva kysyivät.
- Ensimmäinen on pippeli...
- Minäminäminä..!!! hihkui Aatami heti ja sai pippelin. Hän hypisteli ja
venytteli haltioissaan elintään, juoksenteli ja hyppeli pippeli heiluen
pusikoiden läpi, virtsasi kaaria ja ympyröitä eikä ollut ollenkaan saada
tarpeekseen uudesta ja ihmeellisestä pippelistään.
Eeva nojaili puun kylkeen ja katseli pitkästyneenä Aatamin ilakointia.
Lopulta hän kääntyi Jumalan puoleen: - Mikä se toinen asia olisi ollut?
- Aivot, Eevaseni, aivot...

Be safe at night, sleep with a nurse