News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Veijo

Intiaanireservaatin läpi aiottiin rakentaa moottoritie. Kaikki muut kannattivat tien rakentamista, paitsi vanha päällikkö Istuva Sonta. Kun maantieviraston mies ei saanut päällikköä suostumaan, hän käski tämän mennä kaupungin virastoon tekemään asiasta valituksen. Päällikkö meni kaupunkiin tekemään valitusta, mutta erehtyi menemään paikalliseen sairaalaan lääkärin vastaanotolle. Siellä hänet kirjattiin potilaaksi. Aikansa odotettuaan päällikkö pääsi tohtorin juttusille ja julisti:
- Ugh, Sonta ei lähteä!
Lääkäri antoi päällikölle ulostuslääkettä, käski ottaa sitä aina ruoan kanssa ja tulla takaisin seuraavana päivänä, jos muutosta ei tapahdu. Seuraavana aamuna päällikkö oli jälleen vastaanotolla ja ilmoitti suureen ääneen:
- Ugh, Sonta ei lähteä!
Lääkäri antoi potilaalle edellistä vahvempaa ulostuslääkettä ja käski tulla seuraavana päivänä uudelleen, ellei muutosta tapahdu. Aamulla päällikkö oli jälleen vastaanotolla julistaen:
- Ugh, Sonta ei lähteä!
Lääkäri antoi päällikölle erittäin voimakasta ulostuslääkettä, jolla tavallisesti hoidettiin harmaakarhujen ummetusvaivoja, ja käski hänen tulla aamulla uudelleen. Aamulla päällikkö tuli sisään hyvin vaisuna ja sanoi:
- Ugh, Sonta lähteä. Tiipii nyt täynnä paska. Valkonaama tehdä moottoritie.

jiidee

Quote from: jiidee on Wed 02.11.2005 20:46:33 (UTC+0200)
-Jenni Dalhman tapas Kimi Räikkösen baarissa ja halus ehdottomasti jutella sen kaa. Jenni mietti puheenaihetta, ja lopulta keksi hyvän.

-Jenni: ompa sulla hieno kello

-Kimi: no emmä tiiä, täs on sekuntikello ja kompassi, emmä tiiä, tietokone, no, mitäs täs nyt, radio, telkkari, emmä tiiä, kamera ja mikroaaltouuni, emmä nyt tiiä, cd-soitin, ja sit täs myös on semmone tutka et mä nään et sul ei oo pikkuhousuja jalassa

-Jenni: no, toi sun tutkas on pikkase väärässä, nimittäin mulla on pikkuhousut jalassa

-Kimi: Oho, hyvä ku huomautit, täähä onki tunnin eellä.

:lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

PajakkiVasseli.com

Quote from: jiidee on Tue 24.07.2007 15:07:30 (UTC+0300)
-Jenni Dalhman tapas Kimi Räikkösen baarissa ja halus ehdottomasti jutella sen kaa. Jenni mietti puheenaihetta, ja lopulta keksi hyvän.

-Kimi: no emmä tiiä, täs on sekuntikello ja kompassi, emmä tiiä, tietokone, no, mitäs täs nyt, radio, telkkari, emmä tiiä, kamera ja mikroaaltouuni, emmä nyt tiiä, cd-soitin, ja sit täs myös on semmone tutka et mä nään et sul ei oo pikkuhousuja jalassa

-Jenni: no, toi sun tutkas on pikkase väärässä, nimittäin mulla on pikkuhousut jalassa

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Micko™

Istuvasta Sonnasta tuli mieleeni:

Suurella Päälliköllä oli ummetusta. Lähetti-intiaani meni kaupunkiin hakemaan paikallisesta sairaalasta apua. Lähetti pääsi tohtorin juttusille ja sanoi: Suuri Päällikkö, ei pierua!
Lääkäri antoi päällikölle ulostuslääkettä ja käski tulla takaisin, jos muutosta ei tapahdu. Seuraavana aamuna lähetti oli jälleen vastaanotolla ja ilmoitti suureen ääneen: Suuri Päällikkö, ei pierua!
Lääkäri antoi potilaalle edellistä vahvempaa ulostuslääkettä ja käski tulla uudelleen, ellei muutosta vieläkään tapahdu. Aamulla lähetti oli jälleen vastaanotolla julistaen: Suuri päällikkö, ei pierua!
Lääkäri antoi päällikölle erittäin voimakasta ulostuslääkettä, ja käski hänen tulla uudelleen jos tuli mitään ongelmia. Aamulla lähetti tuli sisään hyvin vihaisena ja huusi: Suuri pieru, ei Päällikköä!!
"Jos se ei tapa, niin se sattuu ihan saatanasti"
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Huominen on viikkoni kiireisin päivä"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"
"Ne tekee jotka osaa, ne jotka ei osaa, arvostelee"

sartsa

Sairaalan sängynpohjalla makasi mies siinä kunnossa, että lääkari kierrollaan jo kyseli tämän viimeistä toivomusta.
- No enhän minä enää paljon mihinkään taida kyetä naisen kanssa mutta jos saisi edes vielä kerran nuolaista, pohti ukko.
- Hoitakaa te tämä asia, sanoi lääkäri vieressä seisovalle hoiturille.
- En minä voi, kun minulla on juuri ne päivät, tämä vastasi.
- Mitäs se haittaa. Kuoleva ukkohan se vaan on, lääkäri jatkoi.
Niin hoitaja järjesti asian.
Seuraavana aamuna kysyi lääkäri hoitajalta.
- Onko se ukko jo kuollut?
- Tohtori on hyvä ja tulee katsomaan! Hoitaja kehotti.
Potilas istua konotti sängyssään Jallua lukemassa. Lääkärin nähdessään
hän ilahtui.
- Vielä toinen tuollainen verensiirto, niin jopa tulee potra poika.
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?

Juggernauter

Quote from: passeli on Tue 24.07.2007 15:20:14 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Tue 24.07.2007 15:07:30 (UTC+0300)

tuo on jostaki jope ruonansuu "biisistä"  :think:

PerjantaiPuli

Ujo nuori sulhanen oli piilottanut häävuoteen alle viinapullon josta voisi yön aikana hakea rohkaisuryyppyä.
Uunituore pariskunta oli eristetty pahvilla morsiammen äidistä joka kuunteli korvat höröllä mitä pahvin takana puuhattiin.

Kun sulhanen haki ensimmäistä rohkaisuryyppyä niin pullo ei osunut käteen.

-Kuka täällä on käynyt , hän murahti
-Kuka perkele täällä on käynyt, hän huusi

Silloin anopin hermot pettivät ja hän huusi:

-Ei siellä kukaan ole käynyt, meidän suvun naiset ovat vain vähän avarampia sieltä alapäästä....

PerjantaiPuli

Mies soittaa kotiin ja kertoo innoissaan vaimolleen.

- Kulta voitin 10 miljoonaa Lotossa. Ala pakkaamaan.

- Miten ihanaa. Mitä minun pitäisi pakata, kesävaatteita, talvivaatteita...

- Ihan mitä vaan, kunhan olet poissa, kun tulen kotiin.  :good: :good:

sartsa

Laihialainen oli todella huonolla tuulella, hänellä oli lotossa täysosuma
heti ensimmäisessä sarakkeessa, ja hän kun oli täyttänyt koko kupongin!
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?

Riesa

Miten muuten laihialainen lottoaa:
Laitaa keskiviikkona euron vesilasiin ja nostaa voiton lauantai-iltana puhtaana käteen!
"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäkronaltsin"