News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baz

Kävin eilen Anttilassa ostamassa 20 kg säkillisen Sertiä koiralleni. Kassajonossa nainen takanani kysyi omistanko koiran. Mitä hemmettiä ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona?

Päätin piristää tylsää elämääni. Kerroin naiselle, että ei, minulla ei ole koiraa vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen Serti-dieetin. Lisäsin että se ei ehkä ole hyvä idea koska edellisellä kerralla päädyin sairaalaan, mutta toisaalta olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin teho-osastolta tippa molemmissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä mitä kropasta löytyy.

Kerroin naiselle että dieetti toimii niin että tungetaan taskut täyteen Sertiä, ja aina kun näläntunne yllättää heitetään pari kikanaa suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii oikein hyvin. (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvat hörössä.)

Nainen kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle koska olin saanut myrkytyksen koiranruuasta. Vastasin etten suinkaan; olin astunut varomattomasti ajoradalle nuuhkiakseni söpön kultaisen noutajan persuksia ja auto ajoi meidän molempien yli.

Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa että olin aivan varma että hän saa sydärin.

Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Anttilaan.
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

caseih

Mies meni Australian syrjäkulmilla baariin lemmikkikrokotiilinsa kanssa.
Sisään tullessaan hän huusi että jos jokainen tarjoaa hänelle kaljan, niin
laitan moloni krokotiilin kitaan, kroko sulkee suunsa, pidän sitä siellä
täyden minuutin, ja otan sitten ehjänä ulos".
Baariporukka miettii vähän aikaa, ja päättää sitten yksissä tuumin, että
tämähän on nähtävä. Eli kyllä tarjotaan.
No mies tekee niin kuin pitääkin: aukaisee krokotiilin kidan ja työntää
vehkeensä sisään. Krokotiili sulkee suunsa.
Ajanotto alkaa...kuluu täysi minuutti, jolloin mies ottaa olutpullon ja lyö
krokotiilia otsaan niin lujaa kuin pystyy.
Tällöin kroko avaa kitansa, ja mies ottaa värkkinsä ehjänä pois.
Koko baari taputtaa ja alkaa tarjota olutta lupauksensa mukaisesti.
Muutaman olusen jälkeen mies huutaa:
"Jos joku muu uskaltaa tehdä saman, niin maksan sata dollaria!"
Baariin tulee pitkä hiljaisuus,kunnes lopulta nurkkapöydästä nousee blondi
ujosti ja sanoo:
"Minä voin tehdä sen, jos et lyö noin helvetin kovaa...

Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

:lach: "Minä voin tehdä sen, jos et lyö noin helvetin kovaa..."

Narisee ja liikkuu hitaasti?
Kimi Dressmannissa
Asiakas kysy lihakaupassa: Saakos täällä sorkkia ja potkia?
Kauppias vastas: Ei, täällä saa maksaa ja kärsiä.
Aamukahvilla vaimo kertoi nähneensä ihmeellistä unta, oli ollut
mulkkujen huutokaupassa
.Mies innoissaan rintaa röyhistäen kyseli, kuinka sellaiset vehkeet kun hänellä on teki kauppansa.
Aika hyvin, vaimo vastasi, peltisepät osteli niitä korvatulpikseen.
Eläkeläismiehellä seisoi ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Hän huusi
ihmeissään vaimon paikalle.
- Akka hei! Katsos mikä täällä seistä jököttää!
Vaimo katsoi hetken miehensä jäykkää kalua ja tokaisi:
- Nyt kun viimein sait siitä rypyt pois, voisi olla hyvä hetki pestä se!
Pojankloppi jätti viikoksi parran ajamatta. Äidin piti jo  huomauttaa asiasta. Poika koetti selittää, silitellen sänkeänsä, luullen olevansa "cool". Tai macho.
Äiti siihen: "minä olen kussut tuollaisen läpi 35 vuotta."

Partakone löytyi pian.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Baz

Ja tapahtui niinä päivinä, että valtiovarainministeri Kataiselta kävi käsky, että kaikki maailma, mukaan lukien Islanti, oli verolle pantava.

Tämä verollepano ei ollut ensimmäinen, mutta tapahtui joka tapauksessa Olli Aallon ollessa vielä Imatran kirkkoherrana ja herrana ylipäänsä.

Ja kaikki menivät verolle pantaviksi, paitsi BB-Cheryll, joka meni pantavaksi yläkerran sviittiin. Niin lähti Johanna Tukiainenkin Gambiasta, tuolta malarian mahtimaasta, Banjulin kaupungista, ylös Suomeen, Meilahden sairaalaan, hän kun oli Dolls tanssiryhmän jäsen.

Suomeen tuotiin myös Mari, Jani Sievisen kihlattu, joka oli ollut verollepantavana jo kotimaassaan siinä määrin, että oli nyt raskaana. Ja niin tapahtui, että heidän ollessaan Nummelassa palkintohirsitalossaan, että Marin synnyttämisen aika tuli. Ja hän synnytti tytön, esikoisensa, ja kapaloi hänet ja pani hänet seimeen, vähän samaan tapaan kuin Johanna Tukiainen kapaloitiin Meilahdessa.

Ja sillä seudulla oli Seiskan toimittajia vartioimassa yöllä laumaansa. Niin heidän edessään seisoi Tauski Peltonen, ja Tauskin kirkkaus loisti heidän ympärillään, ja he peljästyivät suuresti. Mutta Virpi Kätkä sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle: minä olen tänä päivänä heittänyt Tauskin pihalle, täällä Naantalin kaupungissa. Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte Tauskin laiturilta makaamasta. Ja yhtäkkiä oli Virpin kanssa suuri joukko taivaallista Seiskan väkeä,ja he ylistivät Virpiä ja sanoivat:

"Kunnia Virpille, Johannalle, BB-Hennalle, Maajussi Timolle, Kyläkauppias Vesalle ja hänen lapsivaimolleen sekä Matille ja Merville korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan meillä on hyvä tahto!"

Aamen
- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

maija

Voi Baz  :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach: :lach:
.....reps nii, et tuli ihan vedet silmistä....  :lach: :lach: :lach: 

Lexa

:lach: :lach:

*menee muuten jälkijakeluun mun sähköpostilistalle*
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

IsoPahaJolppi

:lach: Hyvä baz. copypaste heiluu...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen