News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ki-Ho

Lainaksi vain  :oho:

Kaksi pariskuntaa olivat pelaamassa korttia. Jussi pudotti vahingossa joitain kortteja lattialle. Kun hän kumartui pöydän alle poimimaan niitä, hän huomasi, että Pekan vaimolla ei ollut ollenkaan alushousuja. Järkyttyneenä tästä Jussi löi päänsä pöytään ja nousi esiin naama punaisena.
Myöhemmin Jussi meni keittiöön hakemaan hieman virvokkeita. Pekan vaimo seurasi häntä ja kysyi, "Näitkö sinä siellä alhaalla mitään, mistä sinä pidit?" Jussi myönsi, että kyllä hän näki. Nainen sanoi, "Sinä voit saada sen, mutta se maksaa sinulle 500 markkaa." Minuutin tai parin päästä Jussi antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut. Nainen kertoi hänelle, että siitä lähtien Pekka työskentelisi Perjantai-iltapäivisin, mutta Jussi ei, Jussin pitäisi tulla heidän talolleen kello 14 Perjantaina.
Perjantai tuli ja Jussi meni heidän taloon kello 14. Maksettuaan naiselle 500 markkaa, he menivät makuuhuoneeseen rakastelemaan ja sitten Jussi lähti.
Pekka tuli kotiin suunnilleen kello 6 ja kysyi vaimoltaan, "Kävikö Jussi tänä iltapäivänä?" Vastahakoisesti hän vastasi, "Kyllä hän piipahti täällä muutaman minuutin." Seuraavaksi Pekka kysyi, "Antoiko Jussi sinulle 500 markkaa?" Vaimo ajatteli, "Voi ei, hän tietää!" Viimein hän sanoi, "Kyllä hän antoi minulle 500 markkaa."
"Hyvä," Pekka sanoi. "Jussi tuli toimistoon tänä aamuna ja lainasi 500 markkaa minulta ja sanoi, että hän pysähtyy meidän talolla matkalla kotiin ja maksaa minulle takaisin."

Susey

Ki-Ho

Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen pieremällä.  :puke:

jalkapuoli

Nainen oli menossa synnyttämään ja kysyi pieneltä pojaltaan: Minkä toivoisit sieltä tulevan? Poika siihen että "jos pelse kestää niin lattikelkka!"
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

jalkapuoli

Savolaispappa hesan ratikassa ihmetteli kirjavahiuksista punkkaria, joka sanoi "vittuuks siinä tsiikaat?" johon pappa: "aattelin josko ollaan sukulaisia, kun tuli nuorena nussittua papukaijaa!"
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

jiidee

Kolmoissuodatintesti

Eräänä päivänä suuri filosofi törmäsi tuttuunsa, joka pysäytti tämän kertoakseen uutisen:
"Sokrates, tiedätkö mitä juuri kuulin yhdeltä oppilaaltasi?"
"Hetkinen," Sokrates sanoi. "Ennen kuin alat kertoa, haluaisin, että läpäiset pienen testin. Sen nimi on Kolmoissuodatintesti."
"Kolmoissuodatin?"
"Juuri niin," Sokrates jatkoi. "Ennen kuin kerrot minulle mitä oppilaani on kertonut, kokeillaanpa suodattaa se mitä aiot sanoa. Ensimmäinen suodatin on Totuus. Oletko varmistunut siitä, että se mitä aiot kertoa on totta?"
"En", mies vastasi, "itse asiassa kuulin vain asiasta juuri..."
"Hyvä on", sanoi Sokrates. "Eli et tiedä, onko asia totta vai ei."
"Kokeillaan sitten seuraavaa suodatinta, se on Hyvyys. Onko se, mitä aiot kertoa asianomaisen kannalta hyvää?"
"Ei, pikemminkin päinvastoin...", mies aloitti mutta Sokrates keskeytti hänet.
"Eli haluat kertoa minulle jotain pahaa, vaikka et tiedä onko se edes totta."
Mies meni jo hieman noloksi, mutta Sokrates jatkoi: "Voit silti vielä läpäistä testin, sillä kolmas suodatin on Hyödyllisyys. Onko sillä tiedolla, jonka aioit kertoa, minulle jotain hyötyä?" "No, ei oikeastaan...", mies vastasi.
"Jos kerran asia, jonka aioit kertoa minulle, ei ole totta eikä hyvää eikä siitä ole minulle hyötyä, miksi edes kertoa siitä minulle?"
Mies oli täysin lyöty ja häpeissään.
Tämä tarina osoittaa, miksi Sokrates oli suuri ja arvossapidetty filosofi.
Se selittää senkin, miksei hän koskaan saanut selville, että Platon kävi muhinoimassa hänen vaimonsa kanssa.

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

PerjantaiPuli

Isä selitti pikkupojalleen "kohta haikara tuo sinulle pikkuveljen tai siskon".

Johon poika:

"Ei vittu, kaupunki pillua väärällään ja sä oot menny nussimaan haikaraa"

jiidee

Aihe: Business-koulutusta.
Lue huolella, ettei tarvitse katua.

Mikko joka oli vilkas myyntiedustaja, halusi seksiä konttorinsa erään uuden sihteerin kanssa, mutta sihteerillä oli poikakaveri.

Eräänä päivänä Mikko ei enää voinut vastustaa ja ehdotti sihteerille seksiä ja lupasi maksaa 100€.

Silti sihteeri sanoi EI !

Mikko sanoi, että ihan pikaisesti, heitän 100€ lattialle ja sillä aikaa kun sinä kummarrat nostamaan sen, hoitelen hommat takaapäin, eikä siinä siis kauaa mene.
Sihteeri lupasi harkita ja kysyä poikakaveriltaan neuvoa.
Poikakaveri neuvoi, että pyydä 200€ ja kumarru niin nopeasti, että se kaheli ei ehdi edes saamaan housujaan alas.

Sihteeri suostui ehdotukseen. Meni puoli tuntia ja poikakaveri odotteli sihteerin soittoa ja raporttia asiasta. Lopulta 45 min kuluttua sihteeri soitti ja poikakaveri kysyi, että miten meni.

Sihteeri vastasi, se pirulainen käytti kolikoita...

Tarinan opetus:
Kun saat tarjouksen, lue se tarkkaan ja tutki kaikki yksityiskohdat huolella tai sinua pannaan halvalla.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

ranta-jorma

Hopeinen kuu luo merelle siltaa.....