News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pokerface

Quote from: eipassaa on Fri 10.07.2009 01:12:06 (UTC+0300)
:blink: mulla ei kai ole sama annostus lääkkeissä tai jotain  :nope:
Sama fiilis, ei oikein auennut  ::osmoke

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kumimuna

Quote from: Pokerface on Fri 10.07.2009 01:16:03 (UTC+0300)
Quote from: eipassaa on Fri 10.07.2009 01:12:06 (UTC+0300)
:blink: mulla ei kai ole sama annostus lääkkeissä tai jotain  :nope:
Sama fiilis, ei oikein auennut  ::osmoke
Mulle samoja pameja kahella huntilla heti  :psycho:
Horatsu MauMau ::lsmoke

GILlian

Tainnu kuitenki jäähä se punanen ottamat aamul.. :think:

morkkis

Alexi Laiho nousi seeoopeen keikalla lavalle alasti, ja poika eturivistä huusi: "tol on pimppi, ei lol!".

Pokerface

Quote from: morkkis on Fri 10.07.2009 20:33:24 (UTC+0300)
Alexi Laiho nousi seeoopeen keikalla lavalle alasti, ja poika eturivistä huusi: "tol on pimppi, ei lol!".
:think:

Rouhka

Quote from: Pokerface on Fri 10.07.2009 20:52:22 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Fri 10.07.2009 20:33:24 (UTC+0300)
:think:
:think: öö?
Atleetlik Ruikul  Kange Sinep

=Lutris=

Pinokkio oli tullut miehen ikään ja alkoi seurustella. Kaikki meni muuten ok mutta tyttöystävä valitteli että tulee tikkuja naimahommissa. No Pinokkio neuvoa Cebettolta kysymään. Poika, tarvitset santapaperia. Ensin karkeammalla ja sitten 400:sella vesihiomapaperilla, niin eiköhän ongelma poistu. Parin viikon päästä Cebetto näki Pinokkion ja kysyi että mites tyttöystävän kanssa  menee? Mihin Pinokkio: Ei tässä enään mitään naista tarvita kun on santapaperia  :psp:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Pokerface

v8moottorisaha

no täs on teille vähän vähemmän typerää vitsii sit :kerpele:

Mies rukoili kiihkeästi ja keskittyen. Hän todellakin tahtoi saada yhteyden Jumalaan. Hän keskitti kaikki voimansa mielessään ja sielussan taivaallisen yhteyden muodostamiseen. Miehen usko oli niin vahva, että hän saavutti kirkkaan, meditatiivisen tilan. Hän näki sielussaan aukeavan valkeat, enkelinsiipien näköiset portit. Kirkasta valoa loisti miehen kasvoille. Hän otti muutaman askeleen eteenpäin. Hän tunsi syvää rauhaa. "Minä olen Jumala. Sinun Luojasi. Kerro huolesi"-sanoi syvä, mutta lempeä ääni. Mies rykäisi ja katsahti Jumalaa kohden. "Annat rahaa!"-mies tiuskaisi.