News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Palaute

Started by paavo, Sun 12.08.2007 17:08:44 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo


Diver


Tieko

"en suosittelen"   :think:

mitäköhän siinä nyt yritetään sanoa
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Neponen

että lääkkeet on jääny tai sitten nauttinu masennuslääkkeiden sijasta viagraa ja kirjoittaminen on ollut hankalaa  :serlokki:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Nemesis

"En suosittelen"? Vois päättää... :kahvi:

Edit: Jaha, Diegokin oli jo tarttunut samaan. ::hihsmoke
What do you mean, "I ain't kind"? - I'm just not your kind.

Tieko

kyllä täällä tartutaan kaikkeen mahdolliseen  :psycho:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."


Arathon

Tule hyvä kakku.

Shadowen

#8
Asiakaspalautteen aatelia  :lach:

Quote
> -----Alkuperäinen viesti-----
> Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake(a)citymarket.fi]
> Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
> Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
> Kopio:
> Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu
>
>
> Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei
> käynnytkään laitteeseen kun tulin kotiin kun meidän 8 v. Poika avasi
> pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä
> kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa
> asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen
> kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista
> vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen
> saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa
> rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen
> kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse
> mitä pikemmiten. Kiitos !
>
     ----------------
> >
> > Hyvä (ent.) asiakkaamme.
> >
> > K-Citymarket -ketju on tiedostava ja
> > Henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa
> > asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä
> > periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu
> > omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi
> > K-Citymarket-ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi
> > tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen
> > pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta
> > uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin,
> > esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet.
> >
> > Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa
> > paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi
> > asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte
> > itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin.
> > Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit
> > onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.
> >
> > Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.
> >
> > Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut
> > oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu
> > viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse
> > mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman
> > lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä
> > todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi
> > idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni.
> >
> >
> > Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat
> > rahasi takaisin.
> >
> > Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä.
> > Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun
> > minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan
> > nenävarteen.
> >
> >
> > Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista
> >
> > K-Citymarket Vaasa Keskusta
> > Vapaa-aika
> >
> > PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.
> >
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

IsoPahaJolppi

 :mosh: Shadowen se aina  :serlokki: näitä hienoja... *plop*
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview