News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Palaute

Started by paavo, Sun 12.08.2007 17:08:44 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Se haku olis aina kätevä  :sorry: Hienosti Shadowen osaa jatkaa juttua aiheesta,mut kun tuntuu et moni noista kuvista ja jutuista on jo wanhoja täällä.Tämäkin jo kolmatta kertaa.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Shadowen

Quote from: hanzuu on Mon 13.08.2007 06:57:03 (UTC+0300)
Se haku olis aina kätevä  :sorry: Hienosti Shadowen osaa jatkaa juttua aiheesta,mut kun tuntuu et moni noista kuvista ja jutuista on jo wanhoja täällä.Tämäkin jo kolmatta kertaa.
Anteeks  :sorry:   Jättäydyn sivustalle ettei tule enää wanhoja kuvia tms.postattua.

"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

Tieko

Quote from: Shadowen on Mon 13.08.2007 12:03:20 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Mon 13.08.2007 06:57:03 (UTC+0300)
Se haku olis aina kätevä  :sorry: Hienosti Shadowen osaa jatkaa juttua aiheesta,mut kun tuntuu et moni noista kuvista ja jutuista on jo wanhoja täällä.Tämäkin jo kolmatta kertaa.
Anteeks  :sorry:   Jättäydyn sivustalle ettei tule enää wanhoja kuvia tms.postattua.

no älä ny  :friends:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

paavo

Ei hansu sitä tarkoittanut.
Me rankaisijatkin poistamme toisinaan vähin äänin toistemme uusintoja.

Pyrimme vähentämään toistoa...joka kieltämättä on hankalaa jo siksikin että postaaja ristii kuvan/jutun monesti eri nimellä kuin edeltäjä.

Lexa

Aina ja iänkaiken tulee olemaan uusintoja, eikä kaikki Shadowenin postaama kuitenkaan toistoa ole ollut. :nopsu:

:friends:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


paavo

Ei todellakaan ja olen minäkin pari kertaa repinyt perseeni, kun ei mikään onnistu moneen päivään.  ::smoke

tilpehööri

yhdyn edellisiin, ei piä ottaa näitä kommentointeja tuolla tavalla henkilökohtaisesti  :friends:

viimeaikoina tullut vaan niin paljon uusia käyttäjiä ja heidän mukanaan paljon uuseja triidejä, joista ikävä kyllä usea löytyy jo foorumilta  :sorry:
hakutoimintoa voisi ennen postausta kyllä käyttää, kuitenkin niinku Paavokin sanoi; on se välillä hyvin hankalaa kun triidit ristitään mitä ihmeellisimmillä otsakkeilla  :psycho:
tuommoset tekstiä sisältävät yleensä kyllä löytyy helpostikin  :jepso:


                                 Be safe at night, sleep with a nurse

tilpehööri

Quote from: kulli paavo on Mon 13.08.2007 20:28:32 (UTC+0300)
Ei todellakaan ja olen minäkin pari kertaa repinyt perseeni, kun ei mikään onnistu moneen päivään.  ::smoke
jees, kyllä se vituttaa jokaista postaajaa lukea kerta toisensa jälkeen että WANHA  ::smoke


                                 Be safe at night, sleep with a nurse

kaustinen

Mutta ainakin minä pidän siitä että Shadowen laittaa näitä vanhoja postauksia tänne väliin, saa taas immeisille uudestaan hymyn huulille.  :jepso: :bounce:
Muut menivät aidan yli, Muhammad Ali.

L D

Quote from: kaustinen on Tue 14.08.2007 02:10:24 (UTC+0300)
Mutta ainakin minä pidän siitä että Shadowen laittaa näitä vanhoja postauksia tänne väliin, saa taas immeisille uudestaan hymyn huulille.  :jepso: :bounce:
mutta olisi hyvä laittaa linkin siihen alkuperäiseen triidiin, niin pystyisi sitten lukemaan senkin triidin kommentit...  :sorry:

niissä kommenteissa ne parhaat palat yleensä ovat  :psycho:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview