News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Frets on Fire

Started by köysti, Tue 14.08.2007 00:45:16 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

köysti

aka FoF

http://fretsonfire.sourceforge.net/

Ilmanen näppiksellä pelattava 'Guitar Hero' tietokoneelle.. Lisäpiisejä löytyy googlettamalla.
Itellä tullu jonniin verran testailtua, en kyllä mikään hyvä pelissä o, mutta hyvää ajanvietettä esim pienessä kaveriporukassa.

Että eikun näppis kainaloon ja joraamaan!  :jippii:


(tsori jos oli jo thriidi tästä, e ainakaan nopialla silmäykselä huomannu)

Arsemaisteri

Tämä on kyllä tosiaan ihan hauska peli. Jos näppäimistössä riittää johtoa siihen että sen saa "kitara tyyliin" kainaloon, niin tämä on erittäin hauskaa pelattavaa porukalla. Varsinkin jos siinä välissä vedetään vähän viinaksia ja kokeillaan sitten miten kappaleet sujuu  ::hihsmoke

Odai

Loistava ajankulutus peli. Aika paljon hakannut.  :good:

kaljaveikko

mahtava pelihän tää FoF on. mutta pidän kyllä enemmän guitar herosta. tätä fretsiä pystyy vissiin pelaamaan guitarhero-ohjaimellaki ku vaan hommaa  jonku usb-adapterin. se tässä on kyllä plussaa että biisejä on rutosti enemmän ku mitä guitar heroissa. ja maidenia ja metallicaaki pääsee soittamaan.  :jepso:

Arsemaisteri

Quote from: kaljaveikko on Mon 27.08.2007 19:19:19 (UTC+0300)
mahtava pelihän tää FoF on. mutta pidän kyllä enemmän guitar herosta. tätä fretsiä pystyy vissiin pelaamaan guitarhero-ohjaimellaki ku vaan hommaa  jonku usb-adapterin. se tässä on kyllä plussaa että biisejä on rutosti enemmän ku mitä guitar heroissa. ja maidenia ja metallicaaki pääsee soittamaan.  :jepso:
Minä olen hautonutkin ideaa tehdä pclle guitar hero tyylinen ohjain, ja sellainen guitar hero peli mihin voi itse lisätä kappaleita esim. mp3 tiedostojen muodossa. Tuollaisella projektilla tahkoisi varmasti ihan kivat rahat jos sen onnistuisi toteuttamaan oikein  :think:


Juggernauter

pitää olla aika jukevä kone että saa itse ne pallukat sinne tehtyä  :think: kait se onnistuis jos joltaki servulta hakis ne ku laittaa biisin koneelle ja peli etsii sitte servulta ne pallukat... varmaan toistin jotain pari kertaa mutta oon väsyneenä amiksella joten koittakaa hymmärtää

Arsemaisteri

Quote from: Juggernauter on Tue 28.08.2007 08:29:49 (UTC+0300)
pitää olla aika jukevä kone että saa itse ne pallukat sinne tehtyä  :think: kait se onnistuis jos joltaki servulta hakis ne ku laittaa biisin koneelle ja peli etsii sitte servulta ne pallukat... varmaan toistin jotain pari kertaa mutta oon väsyneenä amiksella joten koittakaa hymmärtää
Niin tai tosiaan sitten siinä pitäisi olla juuri joku editori, millä voisi tehdä niitä custom raitoja ja niitä pystyisi lataamaan sitten netistä eri sivuilta  :jepso:

MinDBeaT

Quote from: Odai on Sun 19.08.2007 20:45:20 (UTC+0300)
Loistava ajankulutus peli. Aika paljon hakannut.  :good:
Onhan tota jonkun verran tullu hakattua  :psycho:

koppis

Ei oikee oo kivä läppärillä :sorry:

Kokeilin kyl oikeellakin näppiksel mut en oikeen osannu :parku:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Keisar1

Helvetin hyvä pelo  :jepso: Aika paljon on tullu pelattii ::smoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview