News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Vaippailetko?

Started by Lexa, Mon 27.08.2007 12:38:14 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

tilpehööri

Be safe at night, sleep with a nurse

Miranda

Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Miaukatti

*Pimiä katti*

Delia

Olen mikä olen, ja eikö olekin ihastuttava ilta paloitella lastenmurhaaja?

D-ude

voi elämän kevät :lach: :lach: onko tuolle oikein oma foorumikin :lach: :lach:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Heppi

Kastori

ihania..  :lach:

niillä on ollu kai miittiki  :jepso:

QuoteTervehdys arvoisat kanssavaippailijat.

On tullut aika järjestää vnetin perinteinen jokavuotinen vaippamiitti, ensimmäistä kertaa historiassa - vaippamiitti 2007. Meitä on kolme henkilöä järjestämässä tätä, Raduni, Jekkus ja minä. Olemme ajatelleet ajankohdaksi heinäkuun puoliväliä - elokuuta. Paikka jossain Etelä-Suomessa.

On parempi lähteä liikkeelle pienin raamein, ajatus olisi pitää max. 8 hengen bileet näin ensimmäisellä kerralla, ihan jo siksi että jos sinne ei tulekaan kukaan muu kuin me kolme, niin emme joudu konkurssiin maksaessamme mökin vuokraa. Toinen syy se, että pienessä porukassa on mukavampi tutustua ihmisiin kuin 100 hengen joukko-orgioissa.

Tästä pääsemmekin seuraavaan aiheeseen. Vaippamiitti 2007 ei tule olemaan joukko-orgiat. Siellä on ihan tavalliset bileet, ehkä rannalla, hieman grillailua, vähän alkoholia ja musiikkia, sekä muuta hauskanpitoa. Erona tavallisiin se, että näissä bileissä jokaisella voi niin halutessaan olla vaipat. Mietimme tuossa Radunin ja Jekkuksen kanssa, että heti alusta pitää olla tietyt säännöt. Ei siksi että sääntöjä on kiva keksiä, vaan siksi että jokaiselle olisi mukavaa.

Säännöt voisivat mennä jotakuinkin siten, että miitissä saa olla vaikka pelkässä vaipassa jos haluaa, eikä alastomuuttakaan katsota pahalla, uimaan mennessä nyt viimeistää vaatteet lentävät rantahietikolle. Mutta mitään seksisessioita ei julkisesti saa esittää, koska ikinä ei tiedä kuka mistäkin loukkaantuu ja mitä kukin haluaa katsella. Kaikki eivät varmaankaan halua nähdä toisen kakkavaippaa, joten ainakin ne voisi vaihtaa jossain sivummalla. Jos jotkut haluvat vaihtaa vaipat toisilleen tai tehdä muuten lähempää tuttavuutta, uskon että on kaikkien mielestä kohteliasta jos he menisivät sivummalle harrastamaan. Vaikkapa yhdessä sovittuun paikkaan, joka ei ole aivan makkaranpaistonuotion vieressä, näin kaikilla olisi mahdollisuus viettää mukava viikonloppu.

Alkoholinkäyttöä ei mielestäni kannata hirveästi rajoittaa, vain sen verran että rettelöitsijät lentävät miitistä ulos samantien. Aikuiset ihmiset osaavat kyllä juoda niin että eivät aiheuta muille mielipahaa. Mitkään ryyppybileet nämä eivät ole, olisi mukava vain syödä ja juoda hyvässä seurassa.

Miitti on K18, johtuen alkoholista ja siitä että emme kaipaa mitään alaikäiseen sekaantumis -oikeudenkäyntejä jälkeenpäin.

Jokainen tuo omat ruuat, juomat, vaipat, mitä nyt uskoo tarvitsevansa siellä.

Kuljetuksista varmaan neuvotellaan myöhemmin kun paikka ja aika on selvillä.

Se säännöistä, niitä voidaan tarkentaa tarpeen mukaan, uskon että yleinen henki käy niistä ilmi. Järjestelyt voisivat edetä jotenkin seuraavalla tavalla, ensin päätetään aika joka sopii mahdollisimman monelle, seuraavaksi ruvetaan katsomaan paikkaa ja lopuksi aletaan tekemään sitovia varauksia ja hoitamaan maksuja suuntaan ja toiseen.

a) alustava lista henkilöistä, jotka haluavat osallistua
b) 20. toukokuuta mennessä aika lyödään lukkoon (huutoäänestys)
c) 27. toukokuuta mennessä lyödään paikka lukkoon (tästä keskustellaan vain niiden kesken, jotka ilmoittautuvat miittiin)
d) 3. kesäkuuta mennessä sitovat ilmoittautumiset

Jos halukkaita ilmoittautuu, niin perustan miitille oman foorumin, joka on näkyvissä vain ilmoittautuneille, se on helpoin tapa päättää asioista ja olla yhteydessä. Varatkaa paikkanne nopeasti, 4 on jo alustavasti mennyt. Toki jos jollakulla on mökki ja haluaa siellä järjestää isommat bileet pientä korvausta vastaan, sekään ei haittaa. Tuo 8 henkilöä rajana on vuokramökkiä silmällä pitäen.

Alustavat ilmoittautumiset tähän viestiketjuun.

Miranda

Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview