Postaa kun sinulla "välähtää"

Started by Doggy Jr., Thu 13.09.2007 11:09:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Aah

Quote from: D-ude on Thu 13.09.2007 12:03:42 (UTC+0300)
no tämä koko triidi on täyttä paskaa.. Syöpää on sen laatuinen asia, että en ymmärrä mitään huumoria sen tiimoilta.
No jaa. Toisaalta taas ns. mustahuumori on juuri yksi niistä asioista mikä esim. meidän perheen saa tämän asian kanssa jaksamaan. Riippuu paljolti ihmisistä.

D-ude

hmm.. en jaksa alkaa tinkaamaan... sanon vain

"Syöpä on elintasosairaus: monet riskitekijät liittyvät potilaan arkipäivän elintapoihin ja ympäristötekijöihin. "

Eli onko sillä pikkulapsella huonot elintavat, joka sairastuu leukemiaan yms.

Kieltämättä esim. tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää, nuuska suusyöpää.. ne ovat tiedossa.

Suurin osa syövistä on ihan muista asioista johtuvia.
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Poslari

Taas yksi triidi mihin ei ikinä enää pääse postaamaan!  :sorry:
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Hanzuu

Quote from: D-ude on Thu 13.09.2007 12:07:52 (UTC+0300)

Eli onko sillä pikkulapsella huonot elintavat, joka sairastuu leukemiaan yms.
No en mie puhunut lapsista vaan syövistä yleensä.Syyttömiä ne lapset omiin syöpiinsä tietysti on.
Wikipediasta lainasin  :sorry:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sy%C3%B6p%C3%A4
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nahkaparturi

tulen vielä ihe hämmentämään tätä soppaa sanomalla, että syöpä on sairaus, joka voi puhjeta jokaiselle ja jonka taustalla ovat pitkälti ne nykyään joka helvetin vaivaan mantrana jauhetut geenit, omilla elintavoillaan voi sitten vaikuttaa sen syövän puhkeamisen todennäköisyyteen
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

D-ude

Quote from: nahkaparturi on Thu 13.09.2007 12:27:41 (UTC+0300)
tulen vielä ihe hämmentämään tätä soppaa sanomalla, että syöpä on sairaus, joka voi puhjeta jokaiselle ja jonka taustalla ovat pitkälti ne nykyään joka helvetin vaivaan mantrana jauhetut geenit, omilla elintavoillaan voi sitten vaikuttaa sen syövän puhkeamisen todennäköisyyteen
Tuo on juuri se mitä meinaan.. en keksinyt sanoja  :friends:

Hanzuu

Olis sit pitänyt kuitenkin koko rimpsu lainata  :kahvi: Syöpä on elintasosairaus: monet riskitekijät liittyvät potilaan arkipäivän elintapoihin ja ympäristötekijöihin. Ihminen voi itse vähentää syöpään sairastumisensa riskiä merkittävissä määrin, vaikkakin myös mm. perintötekijöillä tiedetään olevan vaikutusta.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

nahkaparturi

Quote from: hanzuu on Thu 13.09.2007 12:32:41 (UTC+0300)
Olis sit pitänyt kuitenkin koko rimpsu lainata  :kahvi: Syöpä on elintasosairaus: monet riskitekijät liittyvät potilaan arkipäivän elintapoihin ja ympäristötekijöihin. Ihminen voi itse vähentää syöpään sairastumisensa riskiä merkittävissä määrin, vaikkakin myös mm. perintötekijöillä tiedetään olevan vaikutusta.
noin se miusta näyttäisi paremmalta :kahvi:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Doggy Jr.

Quote from: D-ude on Thu 13.09.2007 12:03:42 (UTC+0300)
no tämä koko triidi on täyttä paskaa.. Syöpää on sen laatuinen asia, että en ymmärrä mitään huumoria sen tiimoilta.
En nyt tarkoittanut tehdä pilkkaa syöpäpotilaista, kunhan kirjoitin vaan mitä mieleen pulpahti kun luin juttua tuosta edes menneestä Pavarotista... oli parhaimmillaan painanut 160 kiloa, sairastui syöpään ja kuoli 60 kilosena :think:
Ajattelin, että kukin voisi tänne postata vastaavanlaisia älynvälähdyksiä, jotta kaikki saisivat selville millaisia tumpeloita todella olemme  :friends:  Varmasti jokaisella tulee tyhmiä ajateltua aina silloin tällöin.

Tosin mitä huumoriin tulee, niin kaikesta pitää pystyä tarvittaessa vitsiä vääntämään tai sitten ei pidä vitsailla mistään.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview