News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Huippu palkka

Started by Heka79, Thu 27.09.2007 10:08:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Miranda

Quote from: Lex Arma on Sun 30.09.2007 13:13:26 (UTC+0300)
Quote from: Alkoholistiankka on Sun 30.09.2007 02:39:37 (UTC+0300)
Lupa nauraa ja makeasti, mutta tuo palkka olisi mulle aika kova sana, kotikaupungista vielä. Nimimerkillä 350€ kk
Ei naurata.. Jos tuolla rahalla pitää oikeasti elääkin, niin paskaset oltavat siinä tulee... :sorry:
Kun itse kiroilen tässä sitä kun on kohta vuoden "erinäisistä syistä" tuosta palkastani tilille asti päätynyt semmonen 800e /kk,
vaikka palkka onkin piruste isompi tosiasiassa... :sorry: Tuolla 800:kin on hankala jo pärjätä...
Niipä... kun asuntolainat ja muut pakolliset kulut on maksettu, niin käteen jäävällä osuudella pärjääminen on jatkuvaa sentin venyttämistä  :sorry:
Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa

Namarit

nahkaparturi

Quote from: Miranda on Sun 30.09.2007 14:33:17 (UTC+0300)
Lupa nauraa ja makeasti, mutta tuo palkka olisi mulle aika kova sana, kotikaupungista vielä. Nimimerkillä 350€ kk
Ei naurata.. Jos tuolla rahalla pitää oikeasti elääkin, niin paskaset oltavat siinä tulee... :sorry:
Kun itse kiroilen tässä sitä kun on kohta vuoden "erinäisistä syistä" tuosta palkastani tilille asti päätynyt semmonen 800e /kk,
vaikka palkka onkin piruste isompi tosiasiassa... :sorry: Tuolla 800:kin on hankala jo pärjätä...
Niipä... kun asuntolainat ja muut pakolliset kulut on maksettu, niin käteen jäävällä osuudella pärjääminen on jatkuvaa sentin venyttämistä  :sorry:
ja opiskelijalla paitsi talous, niin myös seksielämä on tuota samaa :sorry:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Miranda

Quote from: nahkaparturi on Sun 30.09.2007 17:45:12 (UTC+0300)
Älä välitä... ei se opiskelijaelämä loputtomiin voi jatkua  :friends:
Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa

Sauva

Quote from: Miranda on Sun 30.09.2007 19:46:50 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Sun 30.09.2007 17:45:12 (UTC+0300)
Älä välitä... ei se opiskelijaelämä loputtomiin voi jatkua  :friends:
:jepso: :oho: :friends:

nyyyps

Täällä on kans melko moni opiskelija MediaPexillä töissä tienaamassa lisätienestejä, kun opintotuki ei riitä. Riittäisi kyllä, jos niillä maltti riittäisi laskea rahansa, mutta joka perjantai kännäävät rahansa taivaan tuuliin. Ite pärjään asumistukineen 700 € kuussa, ja vaikka tiukkaa tekee koko ajan, niin en valita... Eipä enää ole juoppo ukko juomassa minunkin rahoja ja kerryttämässä velkataakkaa. Tuo MediaPex on täällä nuorille semmonen säälityöpaikan tapainen, mutta oikeaa työtä kuitenkin verrattuna Kelan säälityöprojekteihin.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Mazaboy

Quote from: Rotaman on Fri 28.09.2007 02:20:43 (UTC+0300)
PÄÄASIA, ETTÄ ON TÖITÄ!

:aatu:                                                                                                                               
ei tuolla palkalla.. työttömyyskorvauskin lienee isompi   :think:
Great succee!

nyyyps

Quote from: Mazaboy on Tue 02.10.2007 12:43:20 (UTC+0300)
Quote from: Rotaman on Fri 28.09.2007 02:20:43 (UTC+0300)
PÄÄASIA, ETTÄ ON TÖITÄ!

:aatu:                                                                                                                               
ei tuolla palkalla.. työttömyyskorvauskin lienee isompi   :think:
Ansiosidonnainen saattaa olla, mutta se käsittääkseni edellyttää jonkin liitonjäsenyyttä sekä sitä, että on tehty tietynpalkkaista työtä että saadaan tietynlainen korotus peruspäivärahaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Kyllähän tuo siis oikeasti on työ, ja varmasti parempi kuin ei mitään, mutta kyllä se silti on niitä viimeisiä vaihtoehtoja joihin minä itse (enää) lähtisin... ::nsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Odai

jtn 43€/kk kelan opintorahaa, ei sentään omia asumisia ja ruokia tarvitse tuosta repiä.  :drag:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview