Rammstein

Started by Poslari, Sat 01.04.2006 23:33:48 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arathon

Quote from: jomppa on Fri 16.10.2009 17:30:52 (UTC+0300)
maanantaista lähtien on tullut tuota levyä kuunneltua jo :psp: muutama ihan hyvä biisi mutta pääasiassa liian pehmeää rammsteinin tyyliin.
Niin ihan warestit vai kunnon levy?
Tule hyvä kakku.

Dimmu Burger

Quote from: Arathon on Fri 16.10.2009 18:05:51 (UTC+0300)
Quote from: jomppa on Fri 16.10.2009 17:30:52 (UTC+0300)
maanantaista lähtien on tullut tuota levyä kuunneltua jo :psp: muutama ihan hyvä biisi mutta pääasiassa liian pehmeää rammsteinin tyyliin.
Niin ihan warestit vai kunnon levy?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Liebe_ist_f%C3%BCr_alle_da
Albumi julkaistiin 16. lokakuuta 2009, ja sen ensimmäinen single on Pussy, joka julkaistiin 18. syyskuuta 2009.
:bounce:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

morkkis

joku vitun ulkomaalainen jakoi linkkiä siihen levyyn :kerpele: minä en maksa levy-yhtiöiden herroille mistään :kerpele:

oikeasti olen köyhä opiskelija :psp:

Dimmu Burger

Quote from: morkkis on Fri 16.10.2009 18:17:58 (UTC+0300)
joku vitun ulkomaalainen jakoi linkkiä siihen levyyn :kerpele: minä en maksa levy-yhtiöiden herroille mistään :kerpele:

vippaas tännekki linkkiä :bounce: tahtoo viruksia :bounce:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

morkkis

Quote from: burger king on Fri 16.10.2009 18:20:43 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Fri 16.10.2009 18:17:58 (UTC+0300)

vippaas tännekki linkkiä :bounce: tahtoo viruksia :bounce:
hetki pieni.. en mä muuten tiedä saako tänne linkitellä noit rapidshare linkkejä :blink: eikä mulla oo hajuakaan siitä sivusta :psp:

Dragon

Ennakkoon tilasin tuon Limited Editionin, ehkä ensi viikon alussa posteljooni raahaa sen. Sitten vasta pystyy kommentoimaan levyä, sillä tuo Pussy-sinkku ei kyllä tehnyt suurempaa vaikutusta minuun.

Suomenkauhu

Pojat itse sanoivat, että levy tulee olemaan raskas ja tuo Rosenrot oli vaan jokin kummallinen kausi bändin historiassa. Silti hieman pelottaa, että päästäänkö enää ikinä kuulemaan Sehnsuchtin kaltaista materiaalia.
Ei muuta kun lisää paskaa housuun

morkkis

olihan se raskas mut mun mielest jotenki outo ei tahdo aueta kunnolla toisenkaan kuuntelu kerran jälkeen

Dragon

Kun aikoinaan oli Rammsteinin uusin levy käsissä (esim. vielä Mutter-levyn kohdalla), niin silloin voi vielä tietää ennen kuuntelua ettei levy ole pettymys. Nyt vuosia jälkeenpäin en tiedä mitä pitäisi sanoa, kun odotukset ovat kohtuullisen korkealla. Tästä uusimmasta levystä kun annettiin julkisuuteen tietoa, että tämä olisi kovinta Rammsteinia pitkään aikaan ja vertauksena oli jopa Sehnsucht-levy. Mutta kun tuntuu siltä, että odottaa koko levyn ajan, että jokos se seuraava biisi iskee keuhkolimat pellolle - eikä se iske sittenkään. Toki levyllä on hyviä hetkiä - monesti pysähtyy kuuntelemaan Till Lindemanin laulua, joka on sinänsä mainiota. Mutta jotenkin tasapaksuksi tämä jää kokonaisuutena ja sitä punaista lankaa jään edelleenkin etsimään. Pitää vaan kuunnella useammin läpi ja toivoa, että levy avautuisi sen kautta paremmin.

Rammsteinin kieroutunut huumori on onneksi vielä olemassa. Totaalisille hardcorefaneille levystä on tulossa Deluxe Box Set joulumarkkinoille - setistä löytyy kuusi dildoa, käsiraudat ja liukuvoidetta  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview