Kellä pahin johtohässäkkä koneessa

Started by Shadowen, Wed 23.01.2008 18:39:47 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shadowen

Kenellä kamalin johtohässäkkä, oma kone näyttää tuollaiselta, minä kun en oikein hallitse tuota koneen sisäpuolta :sorry:
Ehkä tuota saisi siistittyä jos osaisi suunnitella paremmin, tullut vain tuota pidettyä auki kun ihmettelen että mikä on kun ei toimi, kaikki näyttäisi olevan paikallaan mutta ei niin ei.

"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Lexa

Jos vain jaksan ja muistan, niin osallistun tähän oman koneen kuvalla myöhemmin. :jees:
Ei ihan johdoton kokoonpano sekään. :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Hanzuu

Sattui vielä olemaan kone levällään niin laitetaan kuva.Toinen kovo puuttuu vielä kokoonpanosta.

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Shadowen

Quote from: Hanzuu on Thu 24.01.2008 14:37:35 (UTC+0200)
Sattui vielä olemaan kone levällään niin laitetaan kuva.Toinen kovo puuttuu vielä kokoonpanosta.

Kah, onkos sul samalaine näytönohjuri ku miul? On vaan niin samannäkönen :jepso:
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

Hanzuu

Quote from: Shadowen on Thu 24.01.2008 14:55:39 (UTC+0200)
Quote from: Hanzuu on Thu 24.01.2008 14:37:35 (UTC+0200)

Kah, onkos sul samalaine näytönohjuri ku miul? On vaan niin samannäkönen :jepso:
Minusta noi kaikki näyttää aina suunnilleen samalle  :psp: Mie olen ihan nöpö näissä tietokonetta koskevissa jutuissa  :sorry:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Lexa

Nyt muistin. :bounce:

Väliaikaisesti testissä TeleWellin router/modeemi, kun tuntuu että tuo Zyxeli on viimepäivinä ruvennut lämpeämään niin, että pelottaa... Meillä kun on pieni talo, niin virtapiikit sun muut on ihan mahdollisia riskejä, ja on voinut hyvinkin ottaa vähän iskua ja kärsiä siitä... :sorry:

Lexa

Please do notice the router is quite professionally mounted on the wall. :psp: A little less wiring to kick around.

Löylyttäjä

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview