News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Ei vittu että repeen XD

Started by Naama, Mon 17.03.2008 17:39:58 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Naama

Joo... Ootte varmaan kuulleet Haistapaska.comista?  :jepso: Käytin siellä sellaista nickiä kuin HPA (koko version saatte itse ottaa selville), ja sain tässä ihan äskettäin bänniä... Ei vittu miten voikin olla ihmiset tyhmiä.  :drool: Kaikki provot mitä heitin sinne meni läpi ihan täysillä.   :nono: Väliin pistin "ihan asiallistakin" (kuten he sen sanoivat) viestiä hämmentääkseni soppaa.   :shock: Mä pelasin ja pelasin niiden hermoilla ja sain vedettyä itseni miinukselle ja lopulta tän läskin adminin hermot petti  :angry: ja se laittoi mut bänniin.  :parku: Oli hilkulla tuo maaginen 1000 viestin raja... tais jäädä johonkin 970 viestiin... Anyway, mun mielestä tää nyt vaan oli niin hauskaa että oli pakko laittaa tänne apachelle, joka näin ensi vilkaisulta näyttää hiton paljon laadukkaammalta ja hauskemmalta foorumilta. :good: Saas nähä miten tää mun juttu kehittyy täällä. Toivottavasti ette ole yhtä tiukkapipoista väkeä kuin HP:ssa. Nimittäin väliin tuntui siltä että siellä meuhkaa vaan ja ainoastaan keski-ikäiset äijät.  :kerpele: Saa nähdä päästävätkö mua enää sisälle... Jos päästävät niin kyllä repeen... XD :jippii:
...persepaskaa...

kenny

Oliko sulla joku syy tohon ns.  "vittuiluun"  siellä    :think:   Vaihan muuten vaan  ajan tappoo?   

apiljavanilja

inhottava lukee tuommoista tekstiä missä on joka välissä jokin hymiö  :nono:
Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää

Lexa

Tekstiä saa muotoiltua muutenkin kuin käyttämällä hymiöitä välimerkkeinä, mutta tereturoa kuiteskin. ::hihsmoke

(Siirretääs tää parempaan paikkaan samalla. :kahvi: )
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Naama

(Sori vaan mutta hymiöt tukee tarinaa kivasti joten laitoin niitä tähänkin.  :ras:)

Tosiaan, en voi sanoa "vittuilleeni" kuten esim. tein Suomi24:ssä, jonka keskusteluihin tuli bännit reilu kolme viikkoa sitten.   ::hihsmoke Lähinnä postailin vitun huonoja kuvanmuokkauksia, joissa esim. Pikku G:tä vedetään perseeseen ja Paavo Lipponen homopainii...   :shock: Niiden mielestä se ei ollut liioin hauskaa.  :nope: Itse asiassa mä lähetin viestiä sellaiset 50 per päivä, mikä niiden mielestä oli jotenkin kohtuutonta (mistä lähtien foorumeilla on ollut viestirajat?), ottaen huomioon että ei ne mitään tyhmiä spämmejä olleet.  :bounce: Lopulta ne yritti provota mut ulos, mutta aina mä keksin keinon hillitä sitä, ja jatkoin jatkamistani samaa tuubaa. Lopulta tän vitun tyhmän adminin hermot petti ja ykskaks en päässyt enää sivuille, who cares? :drunk:

En mä sinne oikeastaan koskaan vittuillut, mutta nää urpot otti kaiken ihan tosissaan ja tavallaan liittoutuivat mua vastaan.  :angry: Lopulta mä yritin saada lisää miinusta ja annoin plussaa niille jotka antoi mulle miinusta.  :jippii: Ei ne sitä tajunneet, ja oli oikeastaan ihan hyvä että jouduin lähtemään sieltä. Se on muuten nimensä puolesta harvinaisen paska foorumi.  Muka vapaata sanaa mut todellisuudessa ihan helvetin rajoitettua.  :drool: Esimerkiksi yksittäisiä hymiöitä ei saa postata, kuten esim. täällä olen nähnyt postattavan. Persepaskaa siis.  :puke:
...persepaskaa...

pehmo

Oonki jo ihmetelly, että kuinka kauan sen Saatanan hermot kestää, mutta ei kovin kauaa... ehdit kuitenkin vajaan kuukauden siellä viestitellä..  :dance:

peter

En ota kantaa tuohon banniin, mutta tervetuloa apachelle.  ::smoke

pehmo

Itekki muutin tänne Apasseen koska siellä nää kaikki naikkoset just jotain 70-vuotiaita tiukkapipoja, täällä naiset ottavat rennommin kuin missään muualla..  ::hihsmoke

Lexa

Asiasta pahvilaatikkoon, niin jos rajoitetaan sitä Saatanan mollaamista henkilönä. On täälläkin jäsenenä, ja jotain noista henkilöön menemisistä lukee noissa meidän käyttöehdoissakin muistaakseni. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Naama

Quote from: Lex Arma on Mon 17.03.2008 18:04:38 (UTC+0200)
Asiasta pahvilaatikkoon, niin jos rajoitetaan sitä Saatanan mollaamista henkilönä. On täälläkin jäsenenä, ja jotain noista henkilöön menemisistä lukee noissa meidän käyttöehdoissakin muistaakseni. :kahvi:

Hahaa! Mutta onko nimimerkki sama kuin henkilö? Okei, en lähetä haukkumaviestejä, mutta on se itsekin myöntänyt olevansa läski. Tyhmyyttä nyt on vaan vaikea myöntää, tyhmät kun ei tajua omaa tyhmyyttään! :jepso:
...persepaskaa...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview