News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Ei vittu että repeen XD

Started by Naama, Mon 17.03.2008 17:39:58 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Saatana

Quote from: Naama on Mon 17.03.2008 17:39:58 (UTC+0200)
Joo... Ootte varmaan kuulleet Haistapaska.comista?  :jepso: Käytin siellä sellaista nickiä kuin HPA (koko version saatte itse ottaa selville), ja sain tässä ihan äskettäin bänniä... Ei vittu miten voikin olla ihmiset tyhmiä.  :drool: Kaikki provot mitä heitin sinne meni läpi ihan täysillä.   :nono: Väliin pistin "ihan asiallistakin" (kuten he sen sanoivat) viestiä hämmentääkseni soppaa.   :shock: Mä pelasin ja pelasin niiden hermoilla ja sain vedettyä itseni miinukselle ja lopulta tän läskin adminin hermot petti  :angry: ja se laittoi mut bänniin.  :parku: Oli hilkulla tuo maaginen 1000 viestin raja... tais jäädä johonkin 970 viestiin... Anyway, mun mielestä tää nyt vaan oli niin hauskaa että oli pakko laittaa tänne apachelle, joka näin ensi vilkaisulta näyttää hiton paljon laadukkaammalta ja hauskemmalta foorumilta. :good: Saas nähä miten tää mun juttu kehittyy täällä. Toivottavasti ette ole yhtä tiukkapipoista väkeä kuin HP:ssa. Nimittäin väliin tuntui siltä että siellä meuhkaa vaan ja ainoastaan keski-ikäiset äijät.  :kerpele: Saa nähdä päästävätkö mua enää sisälle... Jos päästävät niin kyllä repeen... XD :jippii:
Ähähää.. vitun paviaani. Ei sua edes ole bännätty, eikä missään vaiheessa ollutkaan. Lisättäköön tähän että kukaan ei sua provonnut, se mun "asenne" sua kohtaan ei ollut mitenkään kohtuuton missään vaiheessa. Sua pyydettiin bännäämään useampaankin otteeseen, en näin tehnyt..enkä ole vieläkään tehnyt. Olen antanut asiallista palautetta siitä miten foorumeilla tulee käyttäytyä. Jos TÄÄLLÄ käyttäydyt edes etäisesti samalla lailla kun haistapaskassa niin villi veikkaus on että Peter ei sua yhtä kauaa jaksa katsella kun minä.

Mitä läskiyteen tulee, se on fakta eikä haukkumasana. Jos jollain itsetunto nousee siitä että koittaa mua painon takia mollata kun ei tietotaito muuhun riitä, niin aivan vapaasti.

paavo

Thrash

Hyvin puhuttu, Saatana :good: Joo veikkaisin kans että tollanen hymiöspämmeri ja turhasta avautuja ei täällä kauaa viihdy. Neuvona antaisin naamalle että miettii vähän miten kirjottaa, tollasta on rasittavaa lukea. Varsinkin noita "vitun läskin adminin" tyylisiä juttuja

Paskis

Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

MetalCowboy

Mitä helvettiä se HPA lässyttää ?

Kuten sanoit... Tyhmät ei tajua omaa tyhmyyttään.  :moi:
haista paska foorumi"

Rudolf Käki

1980-2023
In Memoriam.

D-ude

Jaahas.. Kauniit ja rohkeat episode 20.992 on alkamaisillaan.. Ei hattaa Duudsilla on aikaa ja sipsiä  :drag:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Arathon

Hah, että tällasta  :psycho: Itse en ainakaan halua hetkeäkään katsella tällä foorumilla sellaista henkilöä, joka käyttäytyy samalla tavalla kuin Naama käyttäytyi HaistaPaskalla.
Tule hyvä kakku.

L D

Quote from: Arathon on Mon 17.03.2008 22:40:31 (UTC+0200)
Hah, että tällasta  :psycho: Itse en ainakaan halua hetkeäkään katsella tällä foorumilla sellaista henkilöä, joka käyttäytyy samalla tavalla kuin Naama käyttäytyi HaistaPaskalla.
minulle melkein riittää jo tämän triidin aloitus viesti  :psycho:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

blurrri

Tähän voi taas sanoa että voi myssyn tyhjyys sentään.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview