News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Nätti kiihdytys kyllä oli. Ei paljoa savut katkeillu putkista ku vaihto ja äänikin kuulosti melkein rallivehkeiltä.

Voin kyllä kuvitella että kuin kipeesti tuo fullerin laatikko lyö kynsille vaihdon epäonnistuessa kun koulussa yks vanha volvo (jotain luokkaa vm -83) oli laatikosta synkrot hajalla (muutama vaihde täysin synkroton) ja jos väärin vaihdoit niin löi todella kipeesti käsille. Eka kertaa kun löi niin särki kättä loppupäivän. Onneksi kuitenkin armeijassa tuli noilla laatikkovikasilla jonkin verran ajettua että pysty tuolla koulun autollakin ajaan toisten ihmetellessä että miten ei rutissu vaihteet.

Ois kyllä joskus konna päästä kokeileen jotain autoa tuolla fullerin laatikolla että tulisko sillä muutakuin sanomista.

koppis

Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Tässä pikkuinen (ja taas aika huonolaatuinen) pätkä.
Olemme joskus nimenneet tämän pätkän riemuränniksi, kun leveyttäkin on noin paljon ja helvetillinen rekkaralli paahtaa 24/7 edestakaisin, ja puolet on rys... eikun pitkäkilpisiä, jotka tulee vastaan aina keskellä kaistaa...
http://www.megaupload.com/fi/?d=L1ANCC86
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

näyttelyhuoneeseen ja kuljetusalan messuille suunniteltu härveli osotti TAAS ettei mersu oo suunnitellu kalustoaan kuljetus käyttöön.
Sprintterin sivuovi putos vauhdissa, ja tökkäs takarenkaan puhki, eikä ollut ees ensimmäinen kerta. Noh, onneks ei ollu vakkari vehje.

Eihän se muuten mutta vitutti odottaa autossa tienposkessa et joku tulis hakee pois sieltä.  :kerpele:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

 :think: Onkohan siellä germaaniassa joku siirtotyöläinen naputellut sen oven paikalleen.
Aja mersuhuoltoon, ja kysy onko niillä hitsauskonetta, että saa oven pysymään paiikallaan.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


unikeko

#125
kuues kerta tolla autolla, 5 muusta ovensa pudottaneesta on tieto  :kahvi:

ja jos totta puhutaan... ni mua ei vois VÄHEMPÄÄ kiinnostaa tommoset leikkiautot. Volvo, MAN, ja Scania on ne mistä puhutaan kun puhutaan jakeluautoista 6-18 tonnisissa ja 3.5-6 tonnisissa puhutaan SEVELeistä (fiat citikka ja pösö) Renault Mascott / Iveco Daily (sprintter kokoluoukassa) ja sit ruvetaanki hyppii Volvo / Man tasolle
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

paavo

Monet sulkee sivuliukuoven ottamalla vauhtia ja sit pikkasen jarrutetaan, ei niitä ole sitä varten tehty :nope:
Eikä takalaitanostimella kannattaisi kovin usein kokeilla kytkin ylös purkua
Tai sitten matto/ketjupurku laitteilla tyhjentää puutarhamultapusseja sisältäviä kuormalavoja liikkeen pihaan ::hihsmoke

unikeko

Quote from: kulli paavo on Thu 15.05.2008 20:23:49 (UTC+0300)
Monet sulkee sivuliukuoven ottamalla vauhtia ja sit pikkasen jarrutetaan, ei niitä ole sitä varten tehty :nope:
sprintterin sivuovi on liian hutera tommoseen jo uutena... ei onnistu
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Jenkit ei osaa rakentaa kippiä itse, ja eurooppalaisten malleja eivät suostu käyttämään, niin tehdään sitten vaikeimman kautta.
Sama hommahan Ad-Bluessa, kun eivät itse sitä keksineet, niin sitä ei saa käyttää.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

unikeko

Quote from: omglolnoob on Fri 16.05.2008 14:57:12 (UTC+0300)
Jenkit ei osaa rakentaa kippiä itse, ja eurooppalaisten malleja eivät suostu käyttämään, niin tehdään sitten vaikeimman kautta.
Sama hommahan Ad-Bluessa, kun eivät itse sitä keksineet, niin sitä ei saa käyttää.
luulempa että tuo on painojen takia vähän pidempien matkojen maansiirtoon...
saa melkeen tupla kuorman kyytiin kun ei oo kippimekanismit viemässä tilaa, ja ei tartte kehittää niin helvetin jykeviä kippejä puolikkaan kärriin
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview