Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paavo

Mulla lienee astetta vaikeampi laatikko.
ZF on hajottanu kaikki syncrot ja sillä ajetaan alaspäin kuin synkronoimattomalla.
Jotenkin opin sen kanssa pelaamaan ja nyt ei ole niin väliä enää...alkaa olla pihakoneena.

paavo

Tjaa, tuli mieleen kun täällä tonnipuolella ollaan, miten jolppi tai koppis tietäisi tuon Kobelcon pumppujen kunnostajaa/vaihtopumppuja+laittajaa?
Alkaa olla vähitellen ajankohtaista :think:
Kallista lystiä kuulemma, teki miten hyvänsä.

IsoPahaJolppi

 :think: Jos mulla olis joku kone, ja alkais pumpun tehot himmentyä, niin menisin varmaan paikalliseen tehohydroon (hydrauliikan erikoisliike, siellä on letkut, liittimet, yms. sälppeet) ja alkaisin sieltä kysellä, jos vaikka sais jonkun vaihtopumpun, niinkuin esim. startteja ja latureita saa autosähköstä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Jeps :jees: Pitää vaan löytää sellainen paikka joka myös hoitaa asennuksen(edullisesti)
Esim Maasko Hyrylässä korjaa koneita mutta ei erikseen mainosta sen tarkemmin.
Lisäksi pitää katsoa hiukan sen mukaan missä kone on remontin teon alkaessa, olisi mahdollisesti lyhyemmät siirrot.

Moni paikka lyö kyllä osia kasaan, mutta joskus sattuu sellaisiakin jotka ajattelee asiakastakin. :jepso:

IsoPahaJolppi

 :think: Onhan niissä melkomoinen järkkääminen, kun työkoneessa on kuitenkin senverran isoa osaa, että ihan kotityökaluilla ei taida onnistua helposti.
En muuten ole koskaan edes nähnyt, mitä siellä konehuoneessa on tuollaisessa kaivurissa..
Ei taida olla muuta kun moottori ja pirun iso hydraulilohko kampiraudan päässä sekä jäähdyttimet.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


IsoPahaJolppi

 :jepso: Hallan rampista leikariin näköjään oli koppiksen matka. Ja sunilan paalikuorma päällä  :think:
Ei oo kummosen näkönen mäki lähtiessä, mutta hyvin pitää kiihtyvyyden kurissa.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 09.05.2008 22:45:51 (UTC+0300)
:jepso: Hallan rampista leikariin näköjään oli koppiksen matka. Ja sunilan paalikuorma päällä  :think:
Ei oo kummosen näkönen mäki lähtiessä, mutta hyvin pitää kiihtyvyyden kurissa.
:jepso:

se on yllättävän rankka mäki, joskus jos ajaa risteyksen vähän vauhdikkaammin niin saattaa nopeus mittari nousta 77km/h :jees: jos joku sekopää leikkii hengellään motarille mentäessä niin vauhti 60 :kerpele:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.


IsoPahaJolppi

#118
 :good: Sahku pisti oikein filminä fuller-kiihdytyksen
http://www.youtube.com/watch?v=xUk8IQXAQIw&feature=related
Tästä näkee hyvin, miten fulleri ei tarvi kytkintä, vain sävelkorvaa
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

McCLANE

ask a stupid question - get a stupid answer.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview