Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

Quote from: unikeko on Fri 17.10.2008 13:05:02 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 17.10.2008 11:13:55 (UTC+0300)
Eilen kävin vakoilemassa kaluston, ens viikolla kasetoivat kuulemma.
Vaunu, jolla inssi ajetaan on kolmiakselinen. Mullahan ei omaa kokemusta ole, mutta kai se sitten on perkeleen huono taittumaan inssikulmaan, jos teli ei nouse.

Isot pojat on kertonu että mitä enemmän akseleita sitä helpompi peruuttaa, 2aksilenen vetäjä+2akselinen kärry on pirn vikura, muutama sentti ratista kääntää ni perä on metrin pielessä.
Pitkä aisa rauhoittaa kanssa ja pieni peräylitys :jepso:
minun ajokissa helvetillinen peräylitys ja helvetin lyhyt aisa, sinällään helpompi peruuttaa mutta on peruutettava pirun hiljaa :jees: eipä tuota kanitusta juuri huomaa ellei ole perkeleen liukasta
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

koppis

Quote from: omglolnoob on Fri 17.10.2008 13:15:41 (UTC+0300)
Nii ja tuo on puolikas jolla se inssin ajaa.
jos vetopöytä on huonossa rasvassa niin ei liukkaalla känny mihinkään vaikka teli olisi ylhäälä :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Quote from: koppis on Fri 17.10.2008 13:18:16 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 17.10.2008 13:15:41 (UTC+0300)
Nii ja tuo on puolikas jolla se inssin ajaa.
jos vetopöytä on huonossa rasvassa niin ei liukkaalla känny mihinkään vaikka teli olisi ylhäälä :jees:
Se on huonossa rasvassa. JAKK ei jaksa välittää missä kunnossa kalusto on. Siihen lasketaan kolme akselia maassa ja joka renkaalla erilainen pito, niin on siinä arpapeliäki seassa että mihin se tykkää mennä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Vasta Sisu möi Venäjälle isomman satsin autoa. Tämä ukkokultani vastaava kouluttaja lähtee Venäjälle saattamaan autot ja kouluttamaan Sisun käytössä, huollossa sun muuta. Ikinä ole mies Sisussa istunu.

Ensi viikolla pojjaat kasetoivat. Isopomokouluttaja tulee itse kouluttamaan. Ikinä ei ole kasetoinu.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

unikeko

Quote from: omglolnoob on Fri 17.10.2008 13:15:41 (UTC+0300)
Nii ja tuo on puolikas jolla se inssin ajaa.
luulis olevan helpompi peruuttaa ku on vaa 1 linkku  :think:
ainakin meijän firman puolikkaan taitan melkee mihin vaan, mutta entisen duunin täyspitkät meni "sinnepäin"
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Quote from: unikeko on Fri 17.10.2008 17:07:12 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 17.10.2008 13:15:41 (UTC+0300)
Nii ja tuo on puolikas jolla se inssin ajaa.
luulis olevan helpompi peruuttaa ku on vaa 1 linkku  :think:
ainakin meijän firman puolikkaan taitan melkee mihin vaan, mutta entisen duunin täyspitkät meni "sinnepäin"
Sehän taittuu kyllä, mutta teli alhaalla ei oikein taho taittua, ku vetoset jää jäällä sutilimaan ja vaunun rattaat on sulalla soralla, se vetää joko liikaa linkkuun tai ei taitu minnekään.
E: Kesän harjotellessa pakitteli isolla puolella sujuvasti puolikkaan ja täysperän, katkomiset ja kaikki onnistui. Vitutus lienee hänellä suuri.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Minä kävin koeajamassa uutta mannia, kun ne oli täälläpäin kiertueellaan....
Siis se robottilaatikon ohjelmointi oli jotain  :hahaa: ja  :cray: välimailla... Vaihtoi nopeasti kuin etana siirapissa, ja kun käsinvaihtoa yritti, niin antoi ihan mitä sattuu vaihteita.
Kun kyselin, että onko siinä kuljettajaltaoppiva ohjelmisto tai mitään muita hienouksia, niin apukuskin puolelta kuului, "emmäätiedä, mutta eikö olekkin hyvä..." Vaihderullassa oli asentoina eteen ja taakse + molempiin ryömintä, sekä vapaa, eikä ollenkaan kytkintä.  :puke: En kyllä huolisi itselleni...

Ja mitä sitten tulee muuten siihen vehkeeseen, niin se oli puolikas, ja kun pikkuisen sitä sinä pihalla pakittaa koitin, niin kaveri varmaan kattoi, että mikä pirun rkkamies tämä on olevinaan kun ei tätä osaa taaksepäin pistää...   :angry: Aina käänsin alkuun vikasuuntaan....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Nosturin ajo on ovelaa kun vaihtaa puolta. Kahvat toimii toisin päin eri puolilla.
Meillä kävi ammattikuskeja ennen ja niilläkin oli sama ongelma.
Radiolla ei tietenkään ole sitä riesaa :nope:

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 17.10.2008 23:08:17 (UTC+0300)
Ja mitä sitten tulee muuten siihen vehkeeseen, niin se oli puolikas, ja kun pikkuisen sitä sinä pihalla pakittaa koitin, niin kaveri varmaan kattoi, että mikä pirun rkkamies tämä on olevinaan kun ei tätä osaa taaksepäin pistää...   :angry: Aina käänsin alkuun vikasuuntaan....
Kymmenisen päivää ajelin puolikkaalla tuossa kun oma ajokki oli rempassa, vieläkään ei peruuttamisesta tullu hevon vittua :psp:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview