Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Quote from: paavo on Tue 31.03.2009 21:41:19 (UTC+0300)
Totuin siihen jo koulussa.
lensin pihalle jo ennakkoon
:jees: Suunnitelma riittää, niin sanktioita seuraa...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Kuinkahan kauan niille riittää tämä lattiaan sidonta, kohta ne keksii jotain muuta kun ei saa siitä enää sakotettua :kahvi:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

paavo

paavo

paavo

Suomipalstalla eräs ihmetteli kun ei saa millään ilveellä kyytiä veneelle.
Veneessä on pukit alla, ei kun kyytiin ja perillä olisi nosturi purkamsaa. Akansa soiteltuaan joku suhari lopulta lupautui ajamaan sen keukan.

Itse olen syksystä alkaen siirrättänyt kaikenlaista ja viimeksi tänään tilasin kontille kyytiä.
Annoin aikaa liki kolme viikkoa, vaan ei meinaa sekään riittää...ajoa tuntuu olevan.

Yhtyn em. kirjoittajan kysymykseen että missä vitussa se taantuma on?

Lisätään nyt vielä ilmanvaihdon säätö ja nuohous. Pienellä kylällä ei saa aikaa kuin vasta kolmen viikon päähän. ::smoke

IsoPahaJolppi

:think: Spesiaalihommia luulen mä...
Lavetit, nosturivehkeet, yms. hifisysteemit on käytössä varmaankin koko ajan, mutta nämä tavalliset pressurekat voi olla hätää kärsimässä, kun puunjalostusteollisuuden rattaat on hiljasella käynnillä...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview