Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

Seisoin minäkin eilen kaksin jaloin jarrulla kun joku sitimaasturikuski lähti keltasella viivalla vastaan tulevasta rekasta ohitte, kuivalla asfaltilla saa rekan absit laulamaan helposti :jees:

Uuden malline FH on muuten pikkusen hienompi kun aiempi pystylamppu ::lsmoke
Ei olekkaan vielä yhtään sellaissta vastaan tullut... vaan minä tulen kohta sellaisella ::hihsmoke
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

jta

Vihdoin ja viimein pääsi tällä viikolla vanhalla sisulla fullerin makuun. Eihän tuo niin vaikea ole kuin moni väittää. Kyllähän tuo vähän narahteli mutta vauhtia se ei hidastanu. Yllättävän hyvin meni siihen nähden että kun moni kertoo ettei ole saanu edes seuraavaa pykälää päälle ilman pysähtymistä. Nyt kun pääsis vaan vielä vähän paremmin tuota opetteleen. Oli aika hauska kampe ajaa.

paavo

Kyydissä olleena näyttää jopa helpommalta ajaa.
itse olen tapellu tuon synkrovikaisen kanssa, joka lienee vaikeampi kuin kumpikaan noista. :think:

jta

Quote from: kulli paavo on Tue 30.12.2008 22:49:17 (UTC+0200)
Kyydissä olleena näyttää jopa helpommalta ajaa.
itse olen tapellu tuon synkrovikaisen kanssa, joka lienee vaikeampi kuin kumpikaan noista. :think:

Se on kyllä jännä homma että synkroton synkrolaatikko on hankala ajaa. Väliin tuntuu ettei rusahtamatta saa vaihdettua sitten millään ja aina ei meinaa mennä edes päälle vaihde.

McCLANE

ask a stupid question - get a stupid answer.

paavo

Juu, näin kerran mainoksen telkkarista.
Minä vaan en tajua miten noitten rekat on suoraan kivikaudelta. En vaan ymmärrä.
-80 luvun jenkkiautohuumassa ihailin noita nuppeja, mutta todellisuudessa ne on karmeita ajaa ja omistaa.(lukemani perusteella).
Spoiler
näkeehän tuon jos katsoo noita
[close]
Ohjelma sinänsä kiinnostaa kovasti rekkojen ja vaativan ympäristön takia :good:

McCLANE

voiskohan olla että kun jäällä ajetaan niin ei malta uutta autoa upottaa jäihin
tai sit on vaan paljon luotettavampia vanhemmat autot kuin uudet tietokone hässäkkä vehkeet  :think:

paavo

On niitten kuorma-autot nykyäänkin ihmeellisiä laitoksia.
Kai ne sitten vaan sopii niiden olosuhteisiin, muuta syytä en keksi. Itse vastustan liikaa elektroniikkaa ajoneuvoissa, se ei auta ainakaan luotettavuutta.
Mikä lie niiden nopeus siellä, tuskin poikkeaa paljon meikäläisisistä?

McCLANE

kuorma-autot on kyllä menny kehityksessä melkoisesti viime vuosina eteenpäin.
noiden vauhista en osaa kyllä sanoa mitään, onko rajotettuja tai saako jäällä ajaa kovempaa, tiehän sekin kumminkin on
mieki yritän pysyä erossa autoista jossa on tietokoneita paljon, töissä saa setviä niiden "ominaisuuksia" riittämiin

Löylyttäjä

http://www.usvaaputkeen.com/id18.html
Siitä näkee vähän minkälaista kalustoa nykyisin on käytössä :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview