Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

Paripyörät on kätevät kun voi ajaa rikkinäiselläkin sgummilla :drool:

reilu 30km kerran köröttelin kuorma päällä risalla telin renkaalla kun ei pyöränpultit olleet halukkaita aukeamaan :jees:
Pyörän pultteja avatessa sain käännettyä ainoastaan volvon avaimen mutkalle :psp:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

:jepso: Siinä mielessä paripyörä on hyvä, että se ei välttämättä katkaise heti matkantekoa, mutta kuka  :angry: on ne fillarit tiukannut kun ne niin kiinni on olleet.

Mun ekassa duunipaikassa oli yksi vähän vanhempi, melko isokokoinen kaveri, joka oli tehnyt itelleen jemmaan auton lavan alle sellasen vajaat parimetrisen putken, millä se suoritti aina pyöränpulttien jälkitiukkauksen koko painollaan rytkäyttäen (+130kg kaverilla painoa).

Ei yhtään fillaria karannut alta kaverilla, mutta sen jäljiltä meni muutamaan pyörään pultit+mutterit uusiksi venymisien takia.

Erääseen katsastusremonttiin kun alkoivat vetopyörän jarruja laittamaan, niin piti olla 3 remonttimiestä avaamassa pyöränpultteja. 2 roikkui rautakangen päässä ja nytkytteli sieltä aukipäin ja yksi mies veteli lekalla tilttiä avaimen päähän...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

paavo

Pokerface

unikeko

kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Eilen joku kuski kysyi et mitä sulla on noissa 20 jalkasissa konteissa kun tuntuu kulkevan noin hyvin, totesin et kyllä siellä melkein 40t on rullia mutta 580hp puhuu :hihi:

paavo

Olen tuossa ajellessa katsellut pöllikuskien kulkua, joillakin auto kulkee ja toista pitää avittaa kepillä oven raosta.
Luulisi olevan työn täyttä tuskaa, kun auto ei kiihdy ja jokaisen mäen lailla vauhti on-30-40 km/h :nope:

koppis

Quote from: paavo on Mon 09.03.2009 09:15:12 (UTC+0200)
Olen tuossa ajellessa katsellut pöllikuskien kulkua, joillakin auto kulkee ja toista pitää avittaa kepillä oven raosta.
Luulisi olevan työn täyttä tuskaa, kun auto ei kiihdy ja jokaisen mäen lailla vauhti on-30-40 km/h :nope:
Ja pölliautoissa on tehoa yleensä reilusti, jotkut on vaan pihejä tehon suhteen :jees:

Meinasin äsken nykästä auton pöpelikköön, 200m edessä menevä auto veti ilman mitään varotusta järrut lukkoon, ja pysähtyneenä laittoi vilkun vasemmalle... ja siinä oli sellanen leveä kohta mistä mahtuu normaalisti ohi oikealta jos auto on keskiviivan vieressä mutta tämä sankari jätti auton ihan siihen keskelle ettei varmaan pääse ohi :kerpele:

oli melkosen jännä jarrutella kun tie on luistinrata ja kärrissä ei ole abseja, mutta minun peräsä roikkui joku ihan pusskurissa kiinni koko matkan siihen asti, ei sen jälkeen tullut 100m lähemmäs :psycho:

nyyyps

Uskoi sen jälkeen sentään sata metriä välimatkaa. :psycho:
Jotkut uskoo sen pari-kolmesataa, mutta siihen väliin kyllä sitten pukkaa näitä vatipäitä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview