Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atomisaattori

Quote from: IsoPahaJolppi on Sun 30.08.2009 10:24:28 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Sun 30.08.2009 08:32:16 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Sat 29.08.2009 22:24:58 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Sat 29.08.2009 21:34:43 (UTC+0300)
Firman pihalta lähti reipas kuski muutaman viikko sitten ja oli sitten sitonut koko lastin vain neljästä kohtaa.. Kuorma oli yllättäen levinnyt moottoritiellä hieman ennen uusia tunneleita, kaikki liinat poikki. Tuurilla oli kapellit kestäneet ja tavarat pysyneet laitojen sisäpuolella  ::smoke

Poliisi saattuessa kuulema palannut takaisin tehtaalle uudestaan lastattavaksi  :kahvi:
::hihsmoke Kannatti sitten säästää aikaa ja köyttää silleen vähän silleensuntälleen.
Mitä nyt omat vähäiset kokemukset on olemassa kuormiensidonnasta, niin ei vie varttia kauempaa sitoa kuorma kunnolla, jos vaan on viitseliäisyyttä laittaa riittävästi liinoja valmiiksi koukkuihin, ylimääräiset saa sitten viskoa takas lavalle...
Viikolla tupakkitauolla laskin kun joku kuski laittoi puoliperään 20 liinaa ::nsmoke Kyllä pysyy kuorma paikallaan
Se irtoperä oli varmaan ruottinlaivaan menossa, niillä on ihan ihme sännöt laivasidontoihin, ja sakottavat kuulemma ihan hulluna, jos ei ole tarpeeksi liinoja.

Senverran pitää kuormassa olla liinoja kiinni, että ei ala tuskanhikeä pukkaamaan pintaan, kun poliisiauton näkee...
Ulkomaan kilvissä oli kärry ja veturi Suomalainen  :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Toin minäkin kuorman juuri satamaan mikä ei ollut sidottu kuin takimmaiset lattiaan :jepso:

Kaikki rullat laitojen lähellä niin poliisin ohjeen mukaan vain takimmainen lattiaan :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

Huomenna kirjalliset. Tämän päivän olin varannu sille, että käyn nostamassa metakan että missä minun laput viipyy, mutta koulupäivän aikana täti soitti, että nyt näkyy tiedot akella, koskas menet kirjallisiin. Hyvällä tuurilla ylihuomenna inssi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

koppis

Tulipas taas tehtyä puoli tuntia tyrhaa työtä, rassasin lisäperuutus valoa et näkis peruuttaakkin mutta sit totesin et pohja on niin paska et sen voi heittää roskiin :kerpele:

Ja tallilta ei löytynyt yhtään ehjää työvaloa :angry:

Quote from: omglolnoob on Mon 31.08.2009 18:38:31 (UTC+0300)
Huomenna kirjalliset. Tämän päivän olin varannu sille, että käyn nostamassa metakan että missä minun laput viipyy, mutta koulupäivän aikana täti soitti, että nyt näkyy tiedot akella, koskas menet kirjallisiin. Hyvällä tuurilla ylihuomenna inssi.
:good:

nyyyps

Rakkaani manasi taas, just ja just ehtii vuorokausilepo tulla täyteen, jos hyvä tuuri käy. Tänään joutui taas vetämään kortin punasille.
Ensin luvataan ja kahmitaan, että mie teen sulta tuon vuoron, saanko saanko saanko, sitten tulee bumerangina takasin edeltävänä päivänä.

Syötin hänet hyvin ja peittelin nukkumaan, että ehtis edes sen kuus tuntia olla tajuton.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

mielikuvittele tähän väliin kunnon onnenpotku toiseen pakaraan  :psp:

koppis

Quote from: jem on Mon 31.08.2009 22:31:49 (UTC+0300)
mielikuvittele tähän väliin kunnon onnenpotku toiseen pakaraan pakaroiden väliin  :psp:
:goofy:

nyyyps

Quote from: koppis on Tue 01.09.2009 01:37:59 (UTC+0300)
mielikuvittele tähän väliin kunnon onnenpotku toiseen pakaraan pakaroiden väliin  :psp:
Ilmanko mie paskoinki aamulla pieniä kiviä, on maiharin pohjasta tainnu niitä tulla suppona elimistöön. :blink:

jem

Quote from: omglolnoob on Tue 01.09.2009 11:55:05 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Tue 01.09.2009 01:37:59 (UTC+0300)
Ilmanko mie paskoinki aamulla pieniä kiviä, on maiharin pohjasta tainnu niitä tulla suppona elimistöön. :blink:
jännästi joskus muuttuu nuo viestit  :think: ihan ilman maiharia ja vaan onnea tuottamaan oli tarkotus potkasta.  :jepso:
Spoiler
tarkistin jo, ei ollu kakkaa varpaankynnen alla.  :psp:
[close]

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview