Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:think: Käsin juu ei taida siirtyä, mutta jos jollain vieläkin isommalla laitteella varovasti puntista tuuppaisi....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

IsoPahaJolppi

Quote from: paavo on Fri 02.07.2010 06:17:28 (UTC+0300)
Siinä taitaa mennä jarrut päälle :think:
No sitten jollain OIKEIN TOSI ISOLLA koneella  :drool:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070211981898_uu.shtml   
:facepalm: Se korkeusmerkintä, mikä on siinä sillassa, se ei näy kun vaan ihan tarpeeksi kaukaa....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Jännät nuo Turun rautatietunnelit. Niihin ei ole saatu kilkutusrautoja vaikka joka vuosi on joku rekka jumissa.

Me first (rules of traffic)

paavo

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

IsoPahaJolppi

:think: Jos minä en ihan väärin muista niin olikohan toi silta alituskorkeudeltaan 3.6 tai 3.7, ellei jopa matalampikin, mutta ihan ei tokene pelkillä ilmojen renkaistalaskulla niin alas, että riittäis. Varsinkin jos on 4.2:n ajanut alle...

IsoPahaJolppi

Voi  :kerpele: kun pistä Vi*****maan tälläinen otsikointi

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2220243&pos=hl-ko-2

"Autoilija kuoli rekan alle" Pääotsikko

"Henkilöautoa kuljettanut 21-vuotias teuvalaismies kuoli lauantaiyönä jäätyään rekan alle kantatiellä 67 Kauhajoella."  1. kappale kokonaisuudessaan.

Rahtiautolla ei ollut asiassa mitään muuta osaa, kun sattui vaan samaan aikaan kohdalle kun toinen on harhautunut omalta kaistaltaan syystä taikka toisesta....  :angry:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview