News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Teillä taitaa olla enempi tietokonemaisia ne autot.
Saat tottua siihen jatkossakin. :jees:

Ilmajouset on toinen kiva, tekevät hassuja juttuja.

koppis

Quote from: paavo on Wed 22.12.2010 19:35:35 (UTC+0200)
Teillä taitaa olla enempi tietokonemaisia ne autot.
Saat tottua siihen jatkossakin. :jees:

Ilmajouset on toinen kiva, tekevät hassuja juttuja.
Mut ne on muuten ihan mahtavia keksintöjä vaikka joskus kiukutteleekin ::lsmoke
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo


koppis

Quote from: paavo on Wed 22.12.2010 20:53:31 (UTC+0200)
Kyyti on varmasti mukavaa :jepso:
Ilmajouset ei vaan oikeen sovi hurjasteluun, mutkissa kallistelee melkosen reilusti... ekan kerran kun täysilmajousitteisella vein yli 3m korkeita rullia pystyssä niin olin ihan varma et kaatuu ekassa mutkassa :help:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo

Paineilla ei voi korjata?
Mulla oli Monroen ilmaiskarit jo -79 Oldsissa. Toimi oikein hyvin ja jämäköitti alustan vaikka kivireeksi.
Ymmärrän sen kallistusvaikutuksen tunnun, koska mun pilipalikuorkissakin kallistus tuntuua alkuun hurjalle työmailla könytessä.

koppis

Quote from: paavo on Wed 22.12.2010 21:38:07 (UTC+0200)
Paineilla ei voi korjata?
Mulla oli Monroen ilmaiskarit jo -79 Oldsissa. Toimi oikein hyvin ja jämäköitti alustan vaikka kivireeksi.
Ymmärrän sen kallistusvaikutuksen tunnun, koska mun pilipalikuorkissakin kallistus tuntuua alkuun hurjalle työmailla könytessä.
Se oli miljuunan ajettu volvo lässähtäneillä kallistuksen vakaajilla ja kuorman korkeus maasta 4,6m, oli uus hakekaania ihan toistaluokkaa :psycho:

Tosin kyllä siihen tottui äkkiä et se kallisteli, ekan pari viikkoa oli kyllä merisairautta jonkin verran :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo

En minä osaa kuin kuvitella millaisia uudet yhdistelmät on. Tuorein on -96 mersu, jolla heitettiin keikka.
Se oli uusi silloin.
Mutta noin yleensä olen kova spekuloimaan :psp:

koppis

Quote from: paavo on Wed 22.12.2010 22:07:34 (UTC+0200)
En minä osaa kuin kuvitella millaisia uudet yhdistelmät on. Tuorein on -96 mersu, jolla heitettiin keikka.
Se oli uusi silloin.
Mutta noin yleensä olen kova spekuloimaan :psp:
Uus kania on hiljasempi ja mukavampi kuin uudet hienot (ykskään uus auto ei oo hieno) henkilöautot :jepso:

Volvo taas ole menny kun takapakkia kanttilampun häviämisen jälkeen, kertoo paljon jos mielummin ajan -97 mallisella kuin -10 mallisella autolla :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

 :bounce: Ja voi vihne sitä 730:sen väännön määrää. Kun on 25 metriä ja 60 tonttua painoa ja kampe kiipeää mäkeen kuin orava puuhun, haarakasi tasaseen tuhatta kierrosta jytistäen.

::lsmoke Toisaalta se hytin hiljaisuus, mutta kuitenkin sen koneen jytinä tuntuu jossain luuytimessä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Uskon ammattikuskia. Mielipiteitä on mutta juttunne tukee kuulopuheita.
Ihmettelen miksi jotkut tekee edelleen töitä letkukaseteilla, vaikka kalusto on mielestäni aika uutta.

Onko automaatin hankintahinta todella noin suuri että joku viitsii pelata letkujen kanssa??

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview