Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koppis

Ei sen pakko oo ylhäällä olla mut talvella tyhjänä ei kyllä pääse eteen eikä taakse, eikä sitä muuten patentilla tartte nostaakkaan kun jos kuorma päällä hajoaa jotain.. fillari karkaa tai laakeri leikkaa kii :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

koppis

Quote from: paavo on Fri 30.09.2011 22:19:54 (UTC+0300)
Niin kai, ei noista ilmapusseista ota selvää. Ammattikuski sanoi ettei se takimmainen akseli kanna liikaa.
Eli ei jää vetoset ilmaan jos peruuttaa nyppylän yli. :psycho:

Näkee tuon renkaistakin että enempi on painoa vetävillä teli alhaallakin.
On tuossa kevennin ja telin nosto eri nappuloilla, ilmaan ei nouse millään, lisäksi on se kapula jolla saa palkeet vaikka tyhjäksi.
Opettelua tuo on, en ole ennen pelaantunut tuollaisen kanssa.
olikos sulla takanosturi siinä? Se painaa jo niin paljon et ei nouse teli, ilmavehkeissä on vetoakselin paino rajotettu akselin kantavuuden mukaan eli todennäköisesti 11tonnia on painoa teli kevennyksellään :jepso:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Juudas

Quote from: koppis on Fri 30.09.2011 23:12:11 (UTC+0300)
Ei sen pakko oo ylhäällä olla mut talvella tyhjänä ei kyllä pääse eteen eikä taakse, eikä sitä muuten patentilla tartte nostaakkaan kun jos kuorma päällä hajoaa jotain.. fillari karkaa tai laakeri leikkaa kii :jees:

Talvet vedetään tandemilla
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

paavo

Nosturi on tosiaan takana, se painaa reilu 4 tonnia :jees:
Lisäksi on monta tonnia betonia painona.

nyyyps

Niinno tämä baruski oli räikänny telin ylös ku silloli pussit paskana. Lapinkumeen tuli niitä vaihtauttamaan tjsp.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Quote from: koppis on Fri 30.09.2011 23:16:18 (UTC+0300)
Quote from: paavo on Fri 30.09.2011 22:19:54 (UTC+0300)
Niin kai, ei noista ilmapusseista ota selvää. Ammattikuski sanoi ettei se takimmainen akseli kanna liikaa.
Eli ei jää vetoset ilmaan jos peruuttaa nyppylän yli. :psycho:

Näkee tuon renkaistakin että enempi on painoa vetävillä teli alhaallakin.
On tuossa kevennin ja telin nosto eri nappuloilla, ilmaan ei nouse millään, lisäksi on se kapula jolla saa palkeet vaikka tyhjäksi.
Opettelua tuo on, en ole ennen pelaantunut tuollaisen kanssa.
olikos sulla takanosturi siinä? Se painaa jo niin paljon et ei nouse teli, ilmavehkeissä on vetoakselin paino rajotettu akselin kantavuuden mukaan eli todennäköisesti 11tonnia on painoa teli kevennyksellään :jepso:
:psp: Fh-12 nosti lankkunelikko (~12t) kyydissä telin ylös asti kun nakkasi telinapin ylös. Rajat poistettu, kun ei meinannut päästä liukkailla keleillä liikkeelle. Kevennintä ei tarvinnut paljoa käytellä, muuta kun maantienopeuksissa helppoihin mäkiin...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

 :okahvi: Juttu on muuten niin, että kuorma on vietävä perille kelissä kun kelissä ja tiellä kun tiellä...
http://www.youtube.com/watch?v=T_T1kRsM-mY&feature=player_embedded
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 07.10.2011 16:33:54 (UTC+0300)
:okahvi: Juttu on muuten niin, että kuorma on vietävä perille kelissä kun kelissä ja tiellä kun tiellä...
Asiakas kun kuljetuksen tuonne tilannu niin sehän myös viedään.  :psycho: Ei aleta turhia valittaan.

paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview