Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

maija

koppis

Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

jta

On siellä hienoja vehkeitä. Tuo ristimaan zorron bongasin viime kesänä oulussa. Oli hemmetin hieno.

paavo

Tiaisella on espoossa asfalttikuuppa, jonka kyljestä voi tarkistaa kampauksen.
Uutena täysin peiliä vastaava kromipinta.

jta

Quote from: kulli paavo on Sun 10.08.2008 21:10:31 (UTC+0300)
Tiaisella on espoossa asfalttikuuppa, jonka kyljestä voi tarkistaa kampauksen.
Uutena täysin peiliä vastaava kromipinta.

Tuosta oon tainnu nähdä joskus kuviakin. Päivitelty kaverien kans että miten raskii tuollaista työkäytössä pitää.

paavo

IsoPahaJolppi

:think: En ole tainnut tänne vielä laittaakkaan kuvausta eräästä kerrasta, kun viralliset omaiset liputtivat minut laitaan eräällää eteläsuomalaisella valtatiellä

Olin tulossa satamasta tyhjällä autolla melko kauniina kesäpäivänä kotiappäin. Ainoa ikävämpi tekijä oli se, että tuuli oli puuskissa aika voimakasta, ja ylenmääräistä kiemurtelua välttääkseni ajelin telipyörät alhaalla, kun eräältä levikkeeltä ponkaisi polliissi tielle, ja alkoi viittoa minua laitaan.

No mikäs siinä auttoi, sinnehän se oli vauhti himmattava. Kun pääsin levikkeelle, huomasin, että siinähän oli jarrutesterit ja kaikki viritettynä valmiiksi. No eihän minulla mikään kiire ollut.

Poliisi marssi siihen ovelle ja siitä sitten alkoi tämänkaltainen keskustelu.
Poliisi: -Päivää
-No päivää vaan teillekkin, olette näköjään isommalla porukalla liikkeellä, totesin

-Juu, katsellaan samalla auton tekninen kuntokin tässä. Kun tuo edellinen auto on vielä tuossa jarrutesterillä, niin katsellaanko vaikka tässä välissä nuo paperit.

- Juu katsellaan vaan sanoin ja ojentelin kiekot, liikenneluvan, rekisteriotteet ja ajokortin poliisisedälle

Hän selasi vähän aikaa papereita ja kysyi
- Mitäs sulla on kyydissä, kun on näköjään teli alhaalla.

Tässä kohtaa iski pikku piru takaraivoon, ja sain laukaistua vakavalla naamalla
- Purjekonebensaa täys kuorma.

Poliisisetä selasi papereitä hetken keskittyneenä, ja kysyi
- Missäs rahtikirja on, kun ei ole tässä pinossa

- Ei antaneet satamasta mukaan, ilmoitin

- No pitäisihän se nyt saada mukaan sanoi hän samalla vilkaisten auton keulaa, ja jatkoi
- Eihän sulla ole muuten edes adr-lätkää tuossa keulassa

- No eipä ole, eikä tässä autossa taida olla edes niitä adr-varusteita. Eikä mulla kyllä senpuoleen ole voimassaolevaa adr-lupaakaan jatkoin.

Siinä kohtaa huomasin, kuinka arvoisan poliisiedän korvan takana alkoi sakkolaskurista laakeri lämpenemään rasituksesta, kun hän alkoi ynnäämään rikkomuksista seuraavaa sakkomäärää

- Jaa, no jos sitten mennään vaikka katsomaan miten se sun kuorma on sidottu tuonne lavalle.

- Juu, mennään vaan, sanoin laskeutuessani autosta alas. Jatkoin vielä siinä kohti peräovia kävellessäni ja hanskoja käsiin laitellessani - En minä sinne yhtään liinaa tullut laittaneeksi

Tässä kohdin oli jo melko huima kiilto poliisin silmissä.
Kun sitten käänsin kahvasta ja nykäisin oven auki, poliisi loikkasi vetoaisan päälle ja kurkkasi konttiin, leuka valahti muutaman sentin, ja sitten hän mulkaisi minua ja murahti melko vitt****neella äänellä.

- No vittu tämähän on tyhjä.

- No milläs ne purjekoneet sitten oikei käy, jossei ilmalla. Esitin vastakysymyksen.

Sain osakseni kokolailla ikävän mulkaisun, ja mieleen tuli väkisinkin jo ajatus viranomaisen harhauttamisesta seuraavan sakon suuruudesta, kun huomasin, että kaverilla alkoi suupielet jo vähän vääntyä ylöspäinkin.

- Tämä olikin aika hyvä veto, näin loppupäivästä, hän totesi
Ja sitten koko lopputarkastusaika jauhettiinkin apulantaa siinä poliisiauton vieressä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview