News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Brooken terapia-palsta

Started by Masa, Thu 15.05.2008 13:11:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Brooke

No jopas on hankala asenne hänellä  :blink: Nyt pitäisi kyllä relata ja isosti.

Jotenkin en osannut muuten ajatella että te ette siis asukaan yhdessä, liian automaattisesti niin olettaa  ::nsmoke
Mutta tietysti teidän iässänne järjestelyt onkin vielä noin  :friends:

Jotenkin nyt on hänellä joku burnout kun ei tunnu mikään olevan hyvin.
Suosittelisin ihan suoraa kysymystä että mitä hän oikein haluaa, haluaako että olette yhdessä vai ette. Sinulla menee todellakin pää sekaisin jos alat vähän kokeileen kaikkea mistä hänelle tulisi hyvä mieli.
Kissa pöydälle (tän voi käsittää ihan miten vaan  ::hihsmoke) ja rohkeasti asian ytimeen.
Mutta älä tivaa tai tuskaile. Naiset on persoja kauniille sekä ylistäville sanoille, joten jos siltä tuntuu niin niitä peliin.
Ja jos ei tuon pätevämpää estettä ole kuin että ei kerkiä vaikkei muutakaan ole niin viet vaikka väkisin yhteisen ajan viettoon :jees:

Jos muhinointi tuntuu olevan vain fyysistä niin se kertoo siitä että henkisellä puolella on jotain etäisyyttä. Kuinka paljon teillä on muuta läheisyyttä :think:
Tuota syömään ja nukkumaan lähtemistä ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, naiset vaan osaa välillä laittaa nuo tarpeet edelle.

jamppa.

Ookei, näin teen sitten. Nostan kissan pöydälle ja silitän sitä ja liiruttelen ja laaruttelen kielelläni kaikkea kivaa. ( :psycho: ) :jepso: Ja kyllä meillä on sitä muutakin läheisyyttä paljon.

Kiitoksia neuvoista.  :friends:

Predatel

Quote from: jamppa. on Tue 08.07.2008 09:51:49 (UTC+0300)
Hyvä terapointi-brooke. Tahtoisin kuulla neuvojasi asiassa, jonka annan ilmi alapuolella.

Tämä yksi parempi puolisko tokasi eilen, että meidän pitäis muhinoida enemmän. Ja on sitä myös sanonu, että pitäis keskustella enemmän. Ja sitte aina valitetaan toisillemme, että pitäis tehdä jotain muuta enemmän. Ja sitten tämä vielä valittaa, että ei kerkeä tekemään mitään, kun on niin kauheesti tekemistä.

Eli, meidän pitäis:
- muhinoida enemmän,
- keskustella enemmän,
- tehdä jotain muuta enemmän
- ja nähdä toisiamme vähemmän.

MITÄ tämä tarkoittaa ja MITÄ tässä pitäis nyt sitten tehdä?
Takaatapäin vaa  :good:

Fusion

Atomisaattori

Olisin ehdottanut viikonloppua hotellissa jossain vähän kauempana, kuin normaali elämältä liikkuu  :jees: Sellaiset on ollu kivoja  :drag:
Mutta et kertonut ikäeroa ?? Saattaa olla jonkinlaista sitoutumiskammoakin  :think:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Thrash

Menkää festareille :good: Siinä väliöinä voitte vaikka muhinoida hotellissa ::hihsmoke

jamppa.

Quote from: Liekki on Tue 08.07.2008 16:54:34 (UTC+0300)
Olisin ehdottanut viikonloppua hotellissa jossain vähän kauempana, kuin normaali elämältä liikkuu  :jees: Sellaiset on ollu kivoja  :drag:
Mutta et kertonut ikäeroa ?? Saattaa olla jonkinlaista sitoutumiskammoakin  :think:
Ikäeroa about 2 kuukautta. Mää oon pienempi. :parku:

Quote from: Thrash on Wed 09.07.2008 08:48:08 (UTC+0300)
Menkää festareille :good: Siinä väliöinä voitte vaikka muhinoida hotellissa ::hihsmoke
Quote from: jamppa. on Tue 08.07.2008 10:48:12 (UTC+0300)
Mielelläni lähtisin reissulle, muttakun tämä nyt ei voi lähteä mihinkään, kun ei 'kerkeä'. Eikä se tosiaan suoranaisesti "halua nähdä vähemmän", vaan "ei kerkiä nähdä enempää", kun on mukamas nii paljon tekemistä, vaikkei se oikeesti mitään tee, eikä missään käy. Ja työpäivä perjantaina (joka toinen perjantai) on tekosyy olla tekemättä mitään koko viikonloppuna, "kun ei jaksa". Sitten, kun ois 'vapaaviikonloppu', niin ei voi tehdä mitään/lähteä mihinkään, ettei vaan tule masennus juuri ennen koulun alkua, kun "hän joutuu aina repeämään jokapaikkaan".
Yritin mää ehdottaa - ei kelvannu. Ettei vaan tule masennus, jos lähtis mun kanssa johonkin.

Thrash

Lexa

Ihan näin tosissaan ja vakavalla naamalla, niin oletkos ihan varma että te kaksi olette yleensäkään oikeat toisillenne?
Noita kuvauksia lukiessa vaikuttaa vähän siltä, että annat enempi kuin saat, eikä toista kiinnosta tosiasiassa kovinkaan paljon se mitä sinä haluat tai tarvitset...
Voi jopa olla että koittaa varovaisesti tuolla itse joko tietoisesti tai tiedostamatta viestittää sitä sinullekin, että ei ole varma suhteestaan sinuun... :think:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jamppa.

Quote from: Lex Arma on Wed 09.07.2008 10:27:59 (UTC+0300)
Ihan näin tosissaan ja vakavalla naamalla, niin oletkos ihan varma että te kaksi olette yleensäkään oikeat toisillenne?
Noita kuvauksia lukiessa vaikuttaa vähän siltä, että annat enempi kuin saat, eikä toista kiinnosta tosiasiassa kovinkaan paljon se mitä sinä haluat tai tarvitset...
Voi jopa olla että koittaa varovaisesti tuolla itse joko tietoisesti tai tiedostamatta viestittää sitä sinullekin, että ei ole varma suhteestaan sinuun... :think:
Oon mää samaa miettiny, mutta kovin se sanoo, ettei haluu erota. Enkä mä tuosta oikeesta tiedä, kun en ajattele asiaa niin. Enkä sillaikaan, että meneekö hyvin vai huonosti. Ajattelen asian niin, että joko jaksan olla tai sitten en jaksa olla. Oon niin kauan ku jaksan olla, meni sitte hyvin tai huonosti tai oli sitten oikee tai ei.

Ja kyllä, se on hankala, mut niin oon määki.

Ja ihan vakava naama on. :|

Brooke

Olet niin kauan kuin jaksat olla, sen vakavammin en suhtautuisi tuohon säätämiseen  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview