News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

Enpä muista aiemmin törmänneeni hyvin kannabismyönteiseen ihmiseen, joka itse ei ole kokeillutkaan. Samoilla linjoilla olen kyllä Scemen kanssa kannabispolitiikan suhteen, mielestäni ihan asiaa puhut  :jepso: Kannabis on Suomen käytetyin laiton päihde, tai huume, miten sen sitten haluaakaan muotoilla ja laillistamalla tehtäisiin järjestäytyneelle rikollisuudelle paljon hallaa. Käyttäjät joutuisivat paljon nykyistä harvemmin tekemisiin niiden välittäjien kanssa, joilla on muutakin tarjolla.

Kastori

samoilla linjoilla olen kans.. nuoruuden palo vain aiheeseen on hiipunut..

nyyyps

Mie en ole. Yleensäki suhtaudun nuivasti siihen, että asiat tehdään helpoimmalla ja hyvää oloa ei ansaita, se puljataan. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

ei semmosia hyviä oloja edes saavuteta ilman apuja..

nyyyps

Saavuttaa, ku vain viittii tehä yleensä yhtään mitään eikä vain istu kotona peukalo perseessä ja oota että maailma kyllä murehtii minun ongelmat. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

ei saavuta.. joskus saattaa kun kivaa on, niin naurattaa että mahaan sattuu, mutta sekin on vasta puolessa välissä avustettuja hyviä oloja..

nyyyps

Saavuttaa, ku vain viittii tehä yhtään mitään. Tosin jos nyt yksinkertasesti on niin henkisesti laiska ja lussu ettei niin olletikaan ole mielenkiintoakaan vain yrittää vaan hikoilevan vartalonsa halpaan lakanaan verhoten istuu itse itselleen ruokkimassa apatiassaan, niin on vain niin paljon työtä ittensä kehittämisessä ettei ihme että epätoivo ittensä kans iskee jo ajatuksesta ajatella. :hähä:

[:]Kylkiluu[:]

Parsahan se olisi, jos kukaan ei kokisi tarpeelliseksi sekoittaa tietoisuuttaan tai laajentaa tajuntaansa millään aineella, mutta kun tuo tarve näkyy voimakkaana olevan olemassa, politiikka voi vastata asiaan ohjaamalla ihmisten käyttäytymistä terveellisempään suuntaan ja tukahduttamalla laittomuuden synnyttämät lieveilmiöt  :jepso:

Sceme

Kannabiksen vaikutuksiin ei kuulu pelkästään se hyvä olo jota jotkut vertaa nousuhumalaan. Vahvasti indica pohjaset lajit on todella rentouttavia. Esimerkiks kiireisen työpäivän jälkee ei parempaa stressin poistajaa liene olemassakaan. Plus ei tarvi pelätä krapulaa  :nopsu:
Ne on sitte noi vahvasti sativa pohjaset lajit mitkä on niitä vilkkautta nostavia.

Kastori

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview