News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Predatel

Fusion

nenaontelo

Quote from: Yyperi on Mon 07.07.2008 03:02:17 (UTC+0300)
Huvittavaa kaksinaismoralismia havaittavaissa jälleen kerran täälläkin, mikä sinänsä ei ole ihme kun kyse on suomalaisista.  :kahvi: Monetkin täällä ihmettelevät miksi kukaan haluaisi laajentaa tajuntaansa ja itse käyttävät alkoholia päänsä sekoittamiseen. Koittakaa nyt tajuta että alkoholi on päihde siinä missä muutkin huumausaineet. Se on elimistölle vahingollinen liuotin ja solumyrkky joka vaan sattuu olemaan laillista. Typerää on myöskin niputtaa kaikki huumeet samaan nippuun. Esimerkiksi heroiini on aivan eri luokan aine kuin kannabis.

Wööööörd my nigga :friends:

IsoPahaJolppi

:lach:  :rofl: Tämä alkaa olla jo kohta huumoriosastoa...
Mitä hel... väli on sillä perusteella miksi jokin on määritelty laittomaksi.
Jos se on laitonta, niin se on laitonta. Laillisilla liemillä saa ihan hyvin kuupan tarvittaessa sekaisin.
Kuitenkaan yhdestä kossuhuikasta ei tule alkoholistiksi, mikä voi olla seuraus jostain huumausaineeksi luokitellun aineen kertakokeilusta.

:nykytaide: Sitäpaitsi Miranooli on parempaa, se on iskunkestävää....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

D-ude

Pakko sanoa tähän väliin, että tuo heinähattu vie keskustelun samalle tasolle, kuin yrittäisi vääntää kättä kreatonistien kanssa maailman synnystä ja evoluutiosta.
Anteeksi keskeytys. Jatkakaa  :lach:

:popper:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

paavo

Jolppi on oikeassa, maaliasioissakin. :jees:
Jatkoin vielä iltaan asti akrylaattilateksin parissa ja sain pari tippaa ihollekin. Sitä kautta en havainnut merkittävää vaikutuksen tehostumista.

Tää porukka elää omassa fantasiamaailmassaan, eikä sitä niiltä pois oteta. ::smoke
Mietin vaan sitä elämän tarkoitusta, mikä lie päämääränä vai ei mitään?

IsoPahaJolppi

:bounce: Jee minä tiesin sen maalijutun

VÄHÄNKÖ ON KUUPPA NYT SEKAISIN !
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

VonBitch

Pitkään harkittuani uskallanko vastata osallistua koko keskusteluun, ajattelin kuitenkin uskaltaa, siinähän mestaatte jos siltä tuntuu..

Minulle ei kirkas viina sovi ollenkaan (enkä tunne yhtään ihmistä jolle se oikeasti sopisi), tulen siitä hyvin suurella todennäköisyydellä aggressiiviseksi ja kerran olen käräjilläkin ollut tappelun seurauksena. Lähisukulaisistani löytyy useampia henkilöitä joilla alkoholinkäyttö on joko joskus meinannut livetä näpeistä tai sitten on jo livennyt pahemman kerran. Uskoisin että en ole ainut jolla on samanmoisia "ongelmia" Suomenmaassa. Olen itsekin useampaan otteeseen herännyt pahassa krapulassa ja sinä päivänä ei yleensä tule mistään töistä mitään, ainakaan jos tarvitsee miettiä jotain saati käyttää fyysistä voimaa.

Kannabista olen käyttänyt satunnaisesti jo useamman vuoden ajan, en tosin pössyttele päiväsaikaan vaan lähinnä otan iltasavut jos sellaiset on mahdollisuus tehdä/ottaa. En tunne oloani aggressiiviseksi, päinvastoin tekee mieli vaan olla ja mietiskellä asioita. "Paukkupäissäni" yleensä katselen jotain hyvää elokuvaa tai uutisia, kuuntelen musiikkia tai ihan vain OLEN ja rentoudun.  :drag:

Olen lukenut tuon Jack Hererin kirjan Keisarilla ei ole vaatteita ja mielestäni hamppu eli kannabiskasvi onkin aivan syyttä huonossa maineessa. Sillä on myös muita hyödyllisiä käyttötarkoituksia rentouttavan ja kipua lievittävän ominaisuuden lisäksi. Youtubessa olisi video, jossa olisi viitteitä siihen että kannabiksella saattaisi jopa olla syöpää parantavia ominaisuuksia, löytyy 'Run from the cure' hakusanalla ketä kiinnostaa käyä kattomassa.

Minun mielestäni kannabis pitäisi laillistaa, kovempien huumeiden pitäisi mielestäni pysyä lainvastaisina. Sieniin en ota muuta kantaa kuin että joskus olen niitä metsässä nähnyt... ::hihsmoke

QuoteTuu tuu hippitupakki ja dulla
No mistäs tiesit mun luo tulla?
Tuu tuu hippitupakki ja dulla
Niin ei oo hätäpäivää mulla

Mä en tarvii paljoo
Mut mä tarviin ruokaa
Mässyjä myssyjen päälle tuokaa
Mä en tarvii paljoo
Mut mä tarviin juomaa
Viiniä, Vettä ja olut mulle suokaa

Niin ei oo hätäpäivää mulla

Mä en tarvii vauhtii, mä en tarvii hepoo
Vaan juomaa, ruokaa, ruohoo ja lepoo
Mä en tarvii rahaa, sitä enempi on pahaa
Älä vaan omaa oksaasi sahaa

ei oo hätäpäivää mulla

Mä en tarviin paljoo
mut mä tarviin Luojaa
Isän, Äidin, lämpöö ja suojaa
Mä en tarvii paljoo
Mut mä tarviin sua
Tässä mä olen jos sä tarviit mua

ei oo hätäpäivää mulla

Löysin portin päältä taljan
Tuoksui yrtti, nostin maljan
Rakkautta arkeen
se yhtä juhlaa on mulla

takku.net

Pring

Siinpähän sauhultekoot, mutta vahvempia aineita itse en kyllä hyväksy mitenkään. Nähty, ja tälläis. Noh, jokainen taaplaa tavallaa, ja on omat mielipiteet jne.  :drag:

Lexa

Quote from: VonBitch on Mon 07.07.2008 23:15:05 (UTC+0300)
Pitkään harkittuani uskallanko vastata osallistua koko keskusteluun, ajattelin kuitenkin uskaltaa, siinähän mestaatte jos siltä tuntuu..
Ei tee mieli mestata, hyvän ja omalta kohdaltasi perustellun mielipiteen esitit.

Ja tämän ketjun alusta asti olen koittanut sitä muiden tiukkojenkin mielipiteideni rinnalla tuoda esille,
että en näe suurta ongelmaa Kannabiksen laillistamisesta, ja olisinkin sen kannalla että ainakin lääkekäyttöön tuo
luonnon vaihtoehto (ok, on hermosärkyihin ym. muitakin - esimerkiksi kapsaisiinin käyttöä on paljon tällaiseen tarkoitukseen tutkittu, mutta anyways) tulisi ottaa huomioon mahdollisena hoitokeinona synteettisten lääkkeiden rinnalle.

En kuitenkaan ole missään tapauksessa sitä mieltä, että nykyisiä huumeiksi luokiteltavia aineita tulisi tuoda vapaaseen kauppaan, ei edes kannabista, vaan kuten tupakan ja alkoholinkin kanssa niiden myynnin jä välittämisen tulisi olla jollakin tapaa valvottua.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview