Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odai

D-ude

Kävin vasta laajassa huumetestissä. Ainakaan vielä ei ole kuulunut mitään  :psycho: Toivottavasti muistin kaikki lääkkeet merkata siihen paperiin
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Vihtu! :doh:

Se lähete!
Taitaa olla jo vanhentunu, seulassa pitää käydä, varmistelevat, ettei maksa piippaa lääkkeiden takia.
Ja nyt pitäis ehottomasti käyä, kun "työtä" teen, ja ilman lääkkeitä pärjään - pakko käydä näyttämässä puhtaat paperit.

Iän kaiken puhtaat ovat olleet, mutta kun olosuhteet on muuttuneet, niin pitää muistaa pyytää uus lähete.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

VonBitch

Quote from: --Jarre-- on Fri 10.04.2009 14:38:13 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Fri 10.04.2009 14:34:57 (UTC+0300)
Quote from: --Jarre-- on Fri 10.04.2009 14:30:37 (UTC+0300)
Quote from: LexA on Fri 10.04.2009 14:24:49 (UTC+0300)
Se riipppuu melko paljon työstä, sekä siitä onko aineen vaikutuksen alaisena töissä. :think:
Quote from: Tuomari on Fri 10.04.2009 14:29:39 (UTC+0300)
Jos hoitaa työnsä kunnolla, ei pitäisi olla työpaikan menetyksen pelkoa vapaa-ajan harrastusten perusteella.
:jees:
kunhan ei kotiolot vaikuta työntekoon  :jees:
Eikä tuossakaan tapauksessa kyseessä ollu aineet vaan tuomio, jonka takia olis menettämässä duunia :jees:
Tät juurikin mietin, että muuten eivät olisi tienneet koko jutusta töissä  :think:

Ilman lehtijuttuja + jotain ystävällistä kolleegaa eivät todellakaan olis tienneet koko jutusta. En ole ollut, en ole, enkä tule olemaan kannabiksen vaikutuksen alaisena töissä. En usko, että olisivat edes noista pelkistä lehtijutuista osanneet yhdistää asiaa minuun, joten kiitos juoruamisesta tälle ihanalle työ"kaverille". En sillä, etteikö minua pitäisi rangaista, mutta eiköhän kuitenkin rangaistuslaitokset ja rangaistuksia jakelevat tahot ole jossain ihan muualla kuin työpaikoilla, tai ainakin sellaisessa käsityksessä olen ollut.. Sekin ilmeisesti oli väärä käsitys, koska tämän miittinkin seurauksena tarjosivat minulle nyt sitten päihdeohjelmaan osallistumista (josta kieltäytyminen olisi antanut heille mahdollisuuden irtisanoa minut, sitä nautintoa en heille kuitenkaan suonut). Nyt seuraa ainakin yllätysseuloja, keskusteluja lääkärin kanssa ja palavereja joihin osallistuu minun lisäkseni toimitusjohtaja, tuotannon esimies ja minua hoitava lääkäri. Jos hoito-ohjelma ei tepsi, se keskeytyy, kieltäydyn testeistä tai annan positiivisen tuloksen, seurauksena on työsuhteeni purku. Ja kaikki tämä vain sen ansiosta kun itse myönsin käyttäväni/käyttäneeni kannabista silloin tällöin koko sen ajan mitä olen ko. firmassa töissä ollut. Taas voi vain todeta, että valehtelija olisi tuostakin päässyt helpommalla...

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Atomisaattori

Milläköhän perustelivat tuon päihdeohjelman?? Koska päihteidenkäyttö ei ole työtä haitannut, luulisi ettei työnantajaa kiinnosta :blink:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Tiukkaa seurantaa. Entä sitten se sankari, joka vetää kotosalla iltasin aina vähintään sen mäyräkoiran kaljaa, ellei pullon kirkastakin, ajelee aamulla töihin siinä 0,4 - 0,7 -kunnossa ja kärsii puolille päivin asti pientä darraa. Laitetaanko sitä seurantoihin ja kerhoihin, että alkoholista irti. Ei laiteta, sitä sanotaan tavalliseksi suomalaiseksi duunariksi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

VonBitch

Quote from: Liekki on Sat 18.04.2009 10:13:19 (UTC+0300)
Milläköhän perustelivat tuon päihdeohjelman?? Koska päihteidenkäyttö ei ole työtä haitannut, luulisi ettei työnantajaa kiinnosta :blink:

Eivät perustelleet millään. Niin minäkin luulin, mutta näköjään todellisuus on toinen.

Quote from: omglolnoob on Sat 18.04.2009 11:18:37 (UTC+0300)
Tiukkaa seurantaa. Entä sitten se sankari, joka vetää kotosalla iltasin aina vähintään sen mäyräkoiran kaljaa, ellei pullon kirkastakin, ajelee aamulla töihin siinä 0,4 - 0,7 -kunnossa ja kärsii puolille päivin asti pientä darraa. Laitetaanko sitä seurantoihin ja kerhoihin, että alkoholista irti. Ei laiteta, sitä sanotaan tavalliseksi suomalaiseksi duunariksi.

Niin ja noita on Suomi puolillaan, ja vielä vastuullisimmissa töissä kuin mitä omani on. Jos annettaisiin valita menisinkö leikkaukseen sellaisen kirurgin vastaanotolle joka on viikonloppuna vetänyt kännit vai sellaisen joka on poltellut pilveä, ei vastausta tarvitsisi miettiä kahta kertaa. Ehdottomasti pilveä poltelleen, alkoholivaihtoehdon luo minua ei saisi kirveelläkään.
Nähtävästi minunkin pitää alkaa iltaisin taas ottamaan se siideri-pari ja piakkoin taas huomata, että ilman en saa unta ja jos/kun juon, on uneni levotonta, kevyttä ja herään yleensä keskellä yötä, mikä taas aiheuttaa sen että olen aamulla todella väsynyt. Tuo kun olisi yleisemmin hyväksytympää kuin jointin polttelu. Lisäksi minun pitäisi viikonloppuisin käydä baareissa riekkumassa ja kinaamassa, silloinhan olisin oikein hyvä kansalainen. Ketä kohtaan minä teen siinä rikoksen jos illalla jointin poltan? Miksi alkoholin rinnalle ei voisi sallia miedompaa ja turvallisempaa päihdettä?

nyyyps

Ja siitä sitten siihen iänikuiseen kysymykseen, miksi pitää saada päihteitä?

Voihan sitä kysyä kyllä ihan samalla lailla, että miksi pitää saada suklaata, miksi pitää saada pillifarkut tai miksi pitää saada lävistyksi.

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview