News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

harnax09

Eskapismia voi harjoittaa muullakin tavalla, joka on vähemmän itsetuhoista. Toisaalta voidaan sanoa, että eläminen itsessään on itsetuhoista, mutta you got the point, right?

Memme

Aaaarrrrgghhh... Mä vihaan kapulakieltä! Piti ihan Wikistä käydä katsomassa, mitä "eskapismi" tarkoittaa. No nyt tiedän   ::hihsmoke   I got the point.

nyyyps

Quote from: harnax09 on Sun 31.05.2009 14:17:15 (UTC+0300)
Eskapismia voi harjoittaa muullakin tavalla, joka on vähemmän itsetuhoista. Toisaalta voidaan sanoa, että eläminen itsessään on itsetuhoista, mutta you got the point, right?
Komppaan tätä. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Tässä äsken mietin aikasta pitkään erästä juttua..
Mikähän siinä lie että kun kerron hieman elämäni pahimmasta mokasta niin heti ruetaan nurisemaan (kuten esim. tosella, sisäänpäin lämpiävällä foorumilla. Sekä myös täällä kyseinen tapa muhii, mutta ei niin pahana) että "ihan omiaan kertoo, tuskinpa tuosta on mitään totta"- tyyliin.
Siis nää luuli ihan oikeasti että mä puhun paskaa vaan saadakseni huomiota! Aivan käsittämätöntä touhua   :kerpele:
Mä halusin vaan varoittaa jos jollakin on sattunut vaikka olemaan mielessä että "minähän kokeilen, miltä mikäkin tuntuu"! Moni ENTINEN ystävä kokeili kaikkia vähän turhankin hanakasti ja joutui lataamoon loppuiäkseen (nuori heppu 19 vuotias). Eli ei siis kannata edes kokeilla, koska yhtäkkiä kun havahdut, niistä "ekoista ja vikoista" onkin kulunut yli puoli vuotta.. Ja olet todellisessa koukussa sillähetkellä. Monen hyvän tyypin olen nähnyt tuhoavan itsensä (lopulta tehnyt itsarin yliannostuksella tai sitten vaihtoehtoisesti saanut jonkun vakavan bakteerin neulan kautta elimistöönsä ja hitaasti, kituen, kuollut pois)..  Se on todella hirvittävän näköistä..   :facepalm:  En enää ikinä halua nähdä moista kohtaloa kenelläkään.
Eli toivon vaan tässä kaikille elämään rohkeutta ja todellisia voimia sanoa aineiden tarjoajille/tuputtajille EI KIITOS!!   :good:
Noin, ei tässä muuta enää asian tiimoilta!!   :umn:

Señorita iCola

Täällä mitään sisään päin lämmetä  :psp:
Hyvä se varoittaa jos on huonoja kokemuksia  :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Memme, tunne on etäisesti tuttu, tosin vähän erilaisen asian tiimoilta. Vituttaa kun ei kuunnella, eikä edes välitetä, ja olkia kohauttelemalla sivutetaan koko asia.
Ite olen sairastellu pääkoppaa, ja olen auttanu ja kuunnellu monia, jotka sairastelee kans.
Mahtuu sekaan näitäki, joilla molempaa - mielenterveysongelmaa ja huumeongelmaa - niitä kahta kun ei missään nimessä saisi sekoittaa, ei ole toimiva ja kestävä ratkasu.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Joo, jotkut eivät ymmärrä näitä asioita ja sitten tietenkin pitävät näitä asioita samana. Voi että kun siinä menevät metsään   :jees:

Jarre

Tietty toinen noista saattaa ja aiheuttaakin kovalla prosentilla toista noista.....kumpaankin suuntaan  :jees:

Ite joskus oon kokeillu...nuorena aika rajustiki, en suosittele  :nope:

Voin rehellisesti sanoa että jos en olisi mennyt vapaaehtoisena inttiin olisin jo pitkään ollut katuojassa muitten sen aikaisten kavereiden kanssa  ::nsmoke
Carpe Natem

kielibasa

Quote from: --Jarre-- on Mon 01.06.2009 17:51:06 (UTC+0300)
Tietty toinen noista saattaa ja aiheuttaakin kovalla prosentilla toista noista.....kumpaankin suuntaan  :jees:

Ite joskus oon kokeillu...nuorena aika rajustiki, en suosittele  :nope:

Voin rehellisesti sanoa että jos en olisi mennyt vapaaehtoisena inttiin olisin jo pitkään ollut katuojassa muitten sen aikaisten kavereiden kanssa  ::nsmoke

Kokeillut myøs.. joskin vain mietoa kasvia.
Viinan kera on sitten tullu latrattya. 15 vuotta oli tuoppi jatkuvasti mielessa. Viime talvena tapahtui jotain eika enaa tarvitse lipittaa. Luojan kiitos.

Ja rehellisesti kiitan avopuolisoa. Han sai mut pysymaan edes jotenkin raiteilla  :cray:

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview