Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Memme

Quote from: omglolnoob on Fri 07.08.2009 19:53:05 (UTC+0300)
Varsinki kivun syyn korjaamisen saralla, jos olis mahollista korjata se syy, joka aiheuttaa kipua - monasti on liian kallista ja vaivalloista, niin määrätään vain särkylääkkeet.
Selän kans eivät ala edes yrittää, usein annetaan vain särkylääkkeet ja selästä eläke - sen kanssa kun ei uskalla tehdä paljoa mitään ettei tule pahentaneeksi.

Mä oon tän selän takia ollu eläkkeellä yli 5 vuotta. Ottaa niin päähän kun ammatin hommasin, mutta heti koulun jälkeen rupes selkään tulemaan aivan hirveitä kipukohtauksia ym. v-mäistä  :kerpele:  Eli yleispuutarhuri oon, mutta en pysty töihin  :sorry:

Señorita iCola

Niin, mikä lie siinä se aine joka olevinaan skitsofrenian laukaisee.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Silloin kun on vetäny vahvempia aineita ja laskuja lääkitsee tyhmänä pilvellä voi saada hyvinkin 90 prossasella varmuudella psykoosin  :jees:  Tiedän sen koska mieheni aikoinaan sai sen. Se on ihan kauheeta  :parku:

Masa

Quote from: Memme on Sun 16.08.2009 16:11:02 (UTC+0300)
Silloin kun on vetäny vahvempia aineita ja laskuja lääkitsee tyhmänä pilvellä voi saada hyvinkin 90 prossasella varmuudella psykoosin  :jees:  Tiedän sen koska mieheni aikoinaan sai sen. Se on ihan kauheeta  :parku:
Psykoosin kanssa ei ole leikkiminen. Olen myös nähnyt läheltä, mitä se ihmiselle tekee  :sorry:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Memme

Quote from: Masa on Mon 17.08.2009 19:12:59 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Sun 16.08.2009 16:11:02 (UTC+0300)
Psykoosin kanssa ei ole leikkiminen. Olen myös nähnyt läheltä, mitä se ihmiselle tekee  :sorry:

No mies selvis siitä vähällä, ei jäänyt mitään pysyvää haittaa *pyyhkii otsaa*.. Viikon se haahuili teillä tietymättömillä ja mä olin ihan varma etten enää nää sitä elävien kirjoissa..  :cray:  Sitä etsi 2 poliisiautoa, 2 ambulanssia ja 1 prätkäkyttä (pistin nimittäin sairaalasta M1- luokituksen miehen perään). Itse painuin kotipaikalle siksi aikaa kunnes sain puhelun että "miehesi on löydetty ja nukkuu tällä hetkellä lepositeissä".. Luoja että olin huolissani  :sorry:  Mut kuitenkin se tieto että mies on löydetty elossa ja voi kohtalaisen hyvin, sai minut itkemään onnesta kauan  :jees:  Nyt tapahtuma on enää kaukainen, paha muisto  :good:
En toivo kenenkään kohdalle samaa, minkä itse koin!! Se oli todella raskasta henkisesti..  :parku:

Tanjii

Itse kanssa nähnyt aivan liian läheltä kuinka on piri laukaissut psykoosin hyvälle ystävälle usein  :cray: Eikä tunnu oppivan kun aina uudestaan vetää  :kerpele:

Pahin on ollut kun olen ensimmäisenä nähnyt kuin sekaisin on.. mut minkääs teet niin kauan kuin ei ole vahingoksi muille tai itselleen niin saa olla vapaalla  :kerpele:

Memme

^

Sanot että kaverisi saattaa vahingoittaa itseään ja toisia, on todella arvaamattomalla päällä. Silloin vievät varmasti suljetulle ja antavat psykoosin laukasija- lääkkeitä. Siinä on tosi vahva nukahtamislääke seassa, naamioitu ihan psykoosilääkkeen näköiseksi.. Sillä nukkuu reilut puoli vuorokautta  :jepso:  Ja nuppi selviää  :good:

Silleen kaverin saa pois sekoilemasta kun ilmoittaa kytille ja käy lääkärin pakeilla pistämässä hännän perään  :jees:

Betonishamaani

Näin saadaan käytettyä yhteiskunnan varoja sellaisen auttamiseen, joka ei halua auttaa itseään  :good:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview