News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Tottakai ne tekee pahan olon, jos ajatus niiten menettämisestä ahistaa --> psykologinen lääkekoukku. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Quote from: omglolnoob on Wed 09.09.2009 16:41:41 (UTC+0300)
Tottakai ne tekee pahan olon, jos ajatus niiten menettämisestä ahistaa --> psykologinen lääkekoukku. :sorry:

Mulla ollut kerran kunnon "bentsovajarit", kun mun rauhottavat varastettiin. Ei ole täällä tuo juttu tapahtunut, asuttiin ihan muualla.
No eihän se lääkäri tietenkään uskonut että minulta lääkkeet pöllitty. Siinä sitten olin reilun 2 viikkoa ilman ja päivittäin pari kertaa iski ihan mahdottomat paniikkihäiriökohtaukset  :jees:  Pitää toivoa, ettei sellasta enää ikinä tapahdu!!
Ei ajatus niiden menettämisestä ahdista, ruumiillinen koukku on jo aikoja sitten näihin tullut..

Betonishamaani

Onko se nyt sitten sen parempi, että entiset narkkarit popsii nappeja, tai on korvaushoidossa lopun ikäänsä. Eikö noiden lääkkeiden tarkoituksena olisi paremminkin päästä irti huumeista ja pikkuhiljaa pois lääkkeistäkin. Jos on kerran kovistakin huumeista vieroittuneita, jotka ei siihen välttämättä ole nappeja tarvinneet. Tuohan on vain ongelman siirtämistä, mutta kai se sitten on hyväksytympää, kun aineen saa lääkäriltä ja siihen on resepti. Eikä tarvitse ihmetellä, mistä saa rahaa seuraavaan annokseen, kun eikös Kela korvaa osan lääkekuluista.

Mutta mistä minä mitään tiedän, ajattelinpahan vaan  ::smoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Memme

Nykyään kovista huumeista vierotetaan Subuxonilla tai Metadonilla.
Ja nimenomaan ne vie sen himon koviin huumeisiin pois. Jos sellaisen potilalta tuosta vaan lopetetaan niin mitä todennäköisemmin retkahtaa takasin vetämään piikkiä...
Ja minulla oli rauhottavat jo paljon ennen piikkikoukkuun jäämistä  :jees:

Tässä pikkasen tietoa..

dartvader

Quote from: Gillian on Mon 07.09.2009 17:57:39 (UTC+0300)
Quote from: Comrade Random Traveller on Mon 07.09.2009 17:56:05 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Mon 07.09.2009 17:53:19 (UTC+0300)
Quote from: Comrade Random Traveller on Mon 07.09.2009 17:51:52 (UTC+0300)
Quote from: nahkaparturi on Mon 07.09.2009 17:50:22 (UTC+0300)
Quote from: Comrade Random Traveller on Mon 07.09.2009 17:47:18 (UTC+0300)
Quote from: Masa on Mon 07.09.2009 17:44:39 (UTC+0300)
Joo. Yläasteella olis hyvä oppilaiden käydä kerran vuodessa vierailulla saattohoitokodissa ja hullujenhuoneella  :good:
Tai ainakin joku ent.juoppo voisi käydä puhumassa ja kertomassa hänen kokemuksiaan jne...  ::smoke
Se olisi vain toisesta korvasta melkein nopeammin ulkona kuin ehtisi toisesta sisään :kahvi:
Sitten joku kierros psykiatriseen sairaalaan  ::smoke
huumepysäkki olis ihan kiva kohde. Melko synkeitä paikkoja, mitä on tullut vierailtua  :jees:
Mutta se on vaan paska juttu, että ne ei varmaan ota ylä-astelaisia sinne kattelemaan(?) Ainakin luulen  :think:
Ei varmasti..jollei muuta ni joku kukkahattutäti on sitä vastaan...
Juu irma-petteri voi saada trauman... :psycho:

nyyyps

Iteki olen syöny jos vaikka mitä jos vaikka mihin vaivaan, unettomuutta hoidettiin laidasta laitaan kaikkea kokeilemalla ja paniikkioireita kärsin, niitä peitettiin lääkkeillä.

Sitten niitten kans meni hermot. Päätin ite ottaa selvää, mikä mulla niissä tilanteissa ahistaa ja oppia elämään niiten kans, ittiäni otin niskasta kiini. Jätin lääkkeet pois ja pönttö oli saatanan sekasin, pelkotiloja oli jos vaikka mitä ja nupissa vihelsi - sillon mie täälläki sain ihmiset hermostumaan. Voittajana kuitenki olen selvinny, ku ite olen päättäny, että ei minun tartte ihmisiä pelätä, ei minun tartte humalaisia pelätä, eikä minun tartte pimeällä tiellä kävelemistä pelätä. Lähin pimeänä perjantai-iltana käveleskelemään, siedätin itteäni. Sitten hoksasin, että itte olin itelleni pelot luonu, päätin olla pelkäämättä. Osa niistä syistä, jotka nuita pelkoja on laukassu on vieläki hämärän peitossa ja tulee hetkellisiä romahtamisia, kun jonkun mörön saa käsiteltyä ajatuksissaan pois päästään kummittelemasta - esimerkiksi tämä väkisinotetuksi tuleminen purkautui reilun kaksi vuotta jälkeenpäin kun oli tapahtunut, siihen asti suljin sen pois.

Kova tie oli ja monta kertaa oli luovuttaminen lähellä, mutta periksi en antanu. Ja nyt, vaikka mulla paperit on vaikka mistä, pidän itteäni niin paljon vahvempana ja tavallaan fiksumpanaki ihmisenä, ku monta muuta, joiden elämä on pieni ja ainoa hupi on cosmopolitan ja yhenillanhoidot (tämä on vain huono kärjistetty esimerkki :sorry: ).
Hyvin paljon tuossa selviämisestä oli kiinni niin ihanasta itsepetoksesta... ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Noobi on kyllä saanut asiat järjestykseen. Oltiin pari vuotta sitten välillä helisemässä sun mielen liikkeiden kanssa.  :good:

nyyyps

Vaan mie olen kehittäny itelleni uuen pelon.
Suljetun paikan kammo alkaa iskeä nykysin toisinaan. :lach:

peter

nyyyps

Ja ihminen ku on saaliseläin(kin), niin tottakai pakoreitti pitää olla.
Puotappa apina korkiaseinäseen paikkaan, josta se ei pääse pois, pistä kansi kiinni ja kato, miten se siellä tykkää olla suljettujen seinien sisällä. :psp:

Ihan perushengissäselviytymisvaistolla tuon perustelee. Eikä se vielä ole menny yli.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview