News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Mä pössäytän vain ja ainoastaan silloin kun lihakset on pirun tiukalla. Siksi tämä tapahtuukin niin harvoin. Eivät saamari anna terv.keskuksesta niitä tarvitsemiani lihasrelaxantteja  :kerpele:
Eli en yritä paeta todellisuutta  :nopsu:

Atomisaattori

Omalääkintää kun lääkäri ei anna lääkkeitä  :psp:

Venyttely auttaa ainakin mulla useimmiten jumiaviin lihaksiin, sekä hieronta  :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Memme

Quote from: Liekki on Wed 18.11.2009 21:36:02 (UTC+0200)

Venyttely auttaa ainakin mulla useimmiten jumiaviin lihaksiin, sekä hieronta  :jees:
Mä oon yrittänyt valehtelematta 10 kertaa saada lekurista lähetteen hierontapaikkaan. Mutta jostain kumman syystä en niitä kertoja (vähintään 12) ole saanut!! Kun keskivaikea skolioosis on selässä niin en yksinkertaisesti kärsi venytellä niitä kaikki liikkeitä  :nope:
Siksi olen ottanut asiakseni pössäyttää sen muutaman kerran vuodessa. Jos se tekee minusta huonon ihmisen niin sitten minä olen huono ihminen  :jepso:

Atomisaattori

G:lläkin on skolioosi, ja ihan hyvin pystyy venyttelemään. Ei niitä kaikkia liikkeitä mitä lapuissa annetaan tartte vääntää.
Tekee ne mitä pystyy ja säännöllisesti.  :jepso:

Juurikin tuon takia sitä selkää pitää venytellä ja lihaksia treenata, jotta lihakset pystyisisivät paremmin tukemaan sitä kieroa selkärankaa.

Enemmän liikuntaa ja vähemmän möllöttämistä sohvalla  :jepso:

Paraskin puhumaan liikunnan määrästä  :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Odai

Onko se niin pahaa jos joku haluaa aina välillä syödä jääkaappinsa reippaan kaveriporukan kanssa tyhjäksi.  :drag:

VonBitch

Quote from: Odai on Thu 19.11.2009 00:24:04 (UTC+0200)
Onko se niin pahaa jos joku haluaa aina välillä syödä jääkaappinsa reippaan kaveriporukan kanssa tyhjäksi.  :drag:

Ei minusta, mutta eiköhän minun mielipide ole täällä jo selväksi käynytkin. :)

Señorita iCola

Quote from: Memme on Wed 18.11.2009 22:07:20 (UTC+0200)

Mä oon yrittänyt valehtelematta 10 kertaa saada lekurista lähetteen hierontapaikkaan. Mutta jostain kumman syystä en niitä kertoja (vähintään 12) ole saanut!! Kun keskivaikea skolioosis on selässä niin en yksinkertaisesti kärsi venytellä niitä kaikki liikkeitä  :nope:
Siksi olen ottanut asiakseni pössäyttää sen muutaman kerran vuodessa. Jos se tekee minusta huonon ihmisen niin sitten minä olen huono ihminen  :jepso:
Ei siitä lähetteestä paljoa riemua riitä, korvaa muutaman euron per kerta, ja kun tuntitaksat on päälle kolmeakymppiä niin sama kuin menis ilman.

Ja juu, liikunta auttaa, se että valittaa oloaan koneen ääressä ei asiaa paranna  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Betonishamaani

Quote from: Icola on Thu 19.11.2009 15:30:50 (UTC+0200)
Quote from: Memme on Wed 18.11.2009 22:07:20 (UTC+0200)

Ei siitä lähetteestä paljoa riemua riitä, korvaa muutaman euron per kerta, ja kun tuntitaksat on päälle kolmeakymppiä niin sama kuin menis ilman.

Ja juu, liikunta auttaa, se että valittaa oloaan koneen ääressä ei asiaa paranna  :psp:

Emäntäkin valitellut olkapäätä ja selkää. Minä sanoin sille ja olen sanonut jo pitkän aikaa, että venyttelisi ja kevyillä painoilla tekisi. Ei mene jakeluun. Nyt sitten kävi fysioterapeutilla ja mitähän tuo neuvoi tekemään :psp: Onneksi pääsi firman piikkiin, eikä omalla kustannuksella ::hihsmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Dimmu Burger

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview