News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masa

Itekkin joskus kossina ihan vaan kaljan lipittämisellä aloittelin, siitä sitten siirryin kovempiin aineisiin.
Nykyään ei pullo votkaa tunnu enää missään, vaan joutunee vielä baariinkin lähtemään, jotta saa nupin turvoksiin  :drunk:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Betonishamaani

Niinhän se menee, joskus sai mäyräkoiralla oikein krapulankin aikaiseksi :cray:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Örtzi

Niin, tää portti-teoria. Olen monen täällä vaikuttavan kanssa asiasta kasvotustenkin jutellut, olen vanha nisti ja tiedän helvetin hyvin miten tuo asia menee. En puolusta kannabista, mutta jos olet kova moralisoimaan, niin ole nyt eka vaikka vuosi ilman alkoholi. Sehän kun ei ole addiktiivinen huume?
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

spuge

Quote from: JukuJaLa on Fri 18.12.2009 22:40:04 (UTC+0200)
Pössyn jälkeen on niiiin helppo jatkaa muilla nupinturvottajilla!
Quote from: Örtzi on Fri 18.12.2009 22:41:11 (UTC+0200)
Sätkä ei ole varmasti kavereita vienyt, vaan kovemmat aineet, joita samat diilerit kauppaavat suuremman provikan toivossa. Kannabis ja koni sun muut on ihan eri asia.
Sätkähän on pelkkä houkutus,siitä on liian helppo jatkaa vahvempiin kuten on nähty.Ja se on paskapuhetta ettei muka hasaan jäisi koukkuun.

Örtzi

Eli mä olen koukussa hasaan kun olen sitä joskus poltellu?

Masa

Quote from: Örtzi on Fri 18.12.2009 22:56:14 (UTC+0200)
Minäkin olen joskus pössytellyt ja enempi mä viinaan kuitenkin olen koukussa  :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Betonishamaani

Quote from: spuge on Fri 18.12.2009 22:52:27 (UTC+0200)
Quote from: JukuJaLa on Fri 18.12.2009 22:40:04 (UTC+0200)
Pössyn jälkeen on niiiin helppo jatkaa muilla nupinturvottajilla!
Quote from: Örtzi on Fri 18.12.2009 22:41:11 (UTC+0200)
Sätkä ei ole varmasti kavereita vienyt, vaan kovemmat aineet, joita samat diilerit kauppaavat suuremman provikan toivossa. Kannabis ja koni sun muut on ihan eri asia.
Sätkähän on pelkkä houkutus,siitä on liian helppo jatkaa vahvempiin kuten on nähty.Ja se on paskapuhetta ettei muka hasaan jäisi koukkuun.

Tunnen monia jotka vapaa-ajallaan polttelevat, mutta hoitavat silti hommansa siinä missä muutkin. Tuo kovempiin aineisiin siirtyminen johtuu juurikin siitä, että jos ei satu olemaan viherpeukalo niin se heinäsäkki pitää hakea joltain, joka saattaa myydä muutakin. Sitä kautta on kyllä helppo siirtyä muihin aineisiin ::smoke

Eihän viinan kanssa läträävätkään ala vetämään heroiinia, koska sitä viinaa on tarvittaessa saatavilla, eikä tarvitse miltään Anatolilta lähteä hakemaan pimeää pulloa. ::smoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Örtzi

Quote from: Masa on Fri 18.12.2009 22:58:28 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Fri 18.12.2009 22:56:14 (UTC+0200)
Minäkin olen joskus pössytellyt ja enempi mä viinaan kuitenkin olen koukussa  :jees:
Juuri näin.

=Juku=

minä olen koukussa naisiin!  Selvinpäin (tai melkein) on paljon mukavampi "tehdä syntiä", että sen vielä seuraavanakin päivänä muistaa, eikä tarvitse kysellä, että oliko minulla hauskaa :good:.

Me first (rules of traffic)

Memme

Mä taas lopetin n. 8v sitten kovien käytön ja "laskeuduin" pilvilinjalle. En halua painaa enää koskaan 48 kiloa.. Vartta kun on kertynyt kuitenkin sen 170cm.
Onneksi on kuvia (mitä ei tarvitse vilkuilla) niistä ajoista jollon oli pohjalla ( :puke:)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview