Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Memme

Mulla on 10mg pamit. 4 päivässä, jokatoinen viikko saan 60 kpl. Joinakin päivinä pärjään vähemmälläkin määrällä, joskus pitää ottaa 1 ylimääräinen.
Paniikkihäiriöön kirjoitettu 12 vuotta sitten. Samaan vaivaan nykyisinkin  :jees:

Mut nyt mä lähden sinne petiin miehen viekkuun!

Örtzi

12 vuotta pameja. Jos kuitenkin asian sais muuten korjattua?  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

spuge

Quote from: Örtzi on Fri 18.12.2009 23:28:00 (UTC+0200)
Quote from: Memme on Fri 18.12.2009 23:25:02 (UTC+0200)
Quote from: JukuJaLa on Fri 18.12.2009 22:40:04 (UTC+0200)
Pössyn jälkeen on niiiin helppo jatkaa muilla nupinturvottajilla!
Mulla se on niin että kun on tullut pössyteltyä niin alkoholi ei maistu ollenkaan  :nope: Joillekkin se taas maistuu.
Eikä tarvii nappeja vetää lärviin 40 kappaletta kerralla.
Isän serkulla, mulle tärkeä ihminen on, päiväannos lääkärin määräämiä on joku 24 tabua erilääkettä päivässä. Joku kerran päivässä, toisia kolme. On aika vähissä hällä.  ::nsmoke
Mulla on äitee kutakuinkin samassa tilanteessa,päiväannos n.20 mömmöä mutta pakko ne on ottaa että järjissä pysyy.... :cray:

nyyyps

Mulla kans oli välillä ihania lääkekoktaileja ja bentsokoukku, vaikka niin saakelisti vannoin etten niihin koske ja ne on kalkkitabletteja.
Viinan jätin pois, kun ehin jakaa persettä ja ryypätä kaikki rahat jonku aikaa. Sen jälkeen en ole ku harvakseltaan sortunu silloin ku huonosti menee, toivottavasti en enää ikinä.
Sitten sitä vain hoksas, että ei tämä tällä parane, itte on omat ongelmani voitettava.
Paniikkihäiriön sain siirrettyä humalaisten hysteeriseen pelkäämiseen, siitä pimeällä liikkumisen pelkoon, josta nyt epäonnistumisen pelkoon (ts. nuppi suttaa aina kun jotain menee perseelleen).
Masennuksen ja manian kanssa olen oppinu elämään, vieläki on vaikeita pätkiä, että tekee mieli nielasta ysimillinen, välillä vois pyörittää yksin koko valtiota. Sen kanssa pärjää, ku pitää rutiinit ja itsekurin.

Tupakitta olin tässä kolme päivää, sitten ku piti kivakerhon sotkut siivota niin piti saaha tupakkitauko. :psycho:

Nyt ku sais itelle kunnon polkusepyörän, niin jäis se tupakkiki pois. Polvet ei kestä kävelemistä ja juoksemista kunnolla, mutta sykkelillä sutkuttaa kilometritolkulla. Sais liikunnalla ittelleen sen jumalaisen endorfiinipiikin. ::lsmoke
Minusta olis kuulemma tullu hyvä kestävyysurheilija, ku olen niin kuiva ja sitkas, mutta toisaalta nyt on niin paljon mukavampi olla vähän pläski. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Pyöräily on hyvä, ei tule pistemäistä täräystä rasituksessa ja maisema vaihtuu.
Pyöräilin aikoinaan mielelläni. :jepso:

Odai

Naurettava pitää kaikkia kannabiksen käyttäjiä päihtymiseen hakeutujina(narkomaanit) mitkä napsii hyvin pitkälti kaikkea
mitä kouriin sattuu. On myös niitä kun käyttää kannabista kannabiksen vaikutusten takia, missä sinäänsä ei ole mitään
ongelmaa jos ei ole taipumuksia psykoottisiin sairauksiin henkilökohtaisella tasolla tai jotain perinnöllisiä ominaisuuksia.
Puhdas kukka kun ei oikein käytettynä itsessään pidä sisällään elimistölle merkittävästi myrkyllisiä aineita mitkä kerääntyisi elimistöön.

Atomisaattori

Quote from: Odai on Sat 19.12.2009 01:49:21 (UTC+0200)
Naurettava pitää kaikkia kannabiksen käyttäjiä päihtymiseen hakeutujina(narkomaanit) mitkä napsii hyvin pitkälti kaikkea
mitä kouriin sattuu. On myös niitä kun käyttää kannabista kannabiksen vaikutusten takia, missä sinäänsä ei ole mitään
ongelmaa jos ei ole taipumuksia psykoottisiin sairauksiin henkilökohtaisella tasolla tai jotain perinnöllisiä ominaisuuksia.
Puhdas kukka kun ei oikein käytettynä itsessään pidä sisällään elimistölle merkittävästi myrkyllisiä aineita mitkä kerääntyisi elimistöön.
Eikös tuo ole sama asia  :blink:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Memme

Quote from: paavo on Sat 19.12.2009 01:11:57 (UTC+0200)
Pyöräily on hyvä, ei tule pistemäistä täräystä rasituksessa ja maisema vaihtuu.
Pyöräilin aikoinaan mielelläni. :jepso:
Minä tykkäsin kanssa varsinkin yläasteaikoina pyöräillä paljon. Tavoitteena oli joka kesä pyöräillä vähintään se 1500 km. Ja kyllä se onnistuikin hyvin.
Matkamittari oli tietenkin ehdoton pyörässä olemaan ettei muut sitten luule että valehtelen ajomatkan pituudesta. Nopeusmittarikin samassa. Kovimmillaan mittari näytti 38 kilsaa/tunti.. Mut tuo olikin lievässä alamäessä  :jees:
Keskinopeus oli muistaakseni 20 nurkilla. Silloin oli kyllä kieltämättä kova kunto  ::smoke  Toista se on nyt  :sorry:

Örtzi

"Mä vedän nyt neljä päivää viinaa putkeen, vittu mä olen kaikkien mielestä kova jätkä, jos mä polttaisin neljä päivää pilvee putkeen, niin mähän olisin kaikkien mielestä säälittävä narkkaripelle, vaikka en pasko edes housuihin niinkuin kännissä kun rähisen."
Täähän on yleinen asenne.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview