News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Memme

Yllättäväm moni on kokeillut kannabista tuon uutisoinnin mukaan..   :blink:

Omalla kohdalla oon ottanut itteeni niskasta kiinni, enkä ole pössytellyt hassuheinää pitkään aikaan.
Eikä ole mieskään sitä "harrastanut"   :nope:

peter

http://yle.fi/alueet/turku/2010/08/huumepoliisi_kannabiksesta_ei_kannata_vaitella_nuoren_kanssa_1936296.html

QuoteVanhempien ei kannata kinastella nuorten kanssa kannabiksen vaarallisuudesta. Riittävä perustelu on se, että marihuanakin on huumausaine ja sen käyttö on kiellettyä. Tätä mieltä on huumepoliisi Janne Aroheinilä, jonka mielestä on huolestuttavaa, kuinka surutta kannabista ihaillaan muun muassa koruilla ja t-paidoilla.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Memme

Mulla oli joskus 10v sitten  kannabislehti- hihamerkki farkkutakin hihassa..   :shy:

Pakko oli ottaa pois kun kaikki tuijotti mua kun jotain kummajaista   ::osmoke

AkR

Sehän tossa kannabiksessa on hienoo et käyttäjillä on pakonomainen tarve puolustella sitä päihteenä.
In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon

peter

Memme

Mä olen edelleen ja luultavasti aina sitä mieltä et mieluummin olen rennosti kuin juon itteni tuhannen känniin  :jees:

Mut eipä tuota ole tullut pössyteltyä kun on päättänyt et sitäkin nyt suht harvoin.
Onneksi ei kenelläkään ole tällä hetkellä kasvamassa mitään.. Ja muutenkin on "viilennetty" välejä sellaisiin tyyppeihin, joilta sai melkein kaikkea kun vaan rahaa oli antaa  *pelkkä ajatuskin puistattaa*

Ja siitä olen onnellinen et mieskin on oppinut sanomaan EI tarvittaessa   ::lsmoke     :good:
Olen erittäin ylpeä kullastani   :jepso:   ::lsmoke

nyyyps

Quote from: peter on Fri 27.08.2010 21:05:13 (UTC+0300)
Sama se on alkoholisteilla  ::smoke
"Meidän äitillä on niin raskas työ, että iltasin on hyvä juoda vähän. Ja äiti juo hyviä konjakkeja eikä mitään kaljaa, se on ihan eri juttu."
En viihtiny sanoa mitään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Odai

Quote from: AkR on Fri 27.08.2010 21:04:12 (UTC+0300)
Sehän tossa kannabiksessa on hienoo et käyttäjillä on pakonomainen tarve puolustella sitä päihteenä.

Käyttäjillä usein myös ihan hyvät perusteet siihen ja turhauttaahan se monissa asioissa turhanpäiväinen demonisointi varmasti pidemmän päälle.
Harvemmilla siitä kuitenkaan mitään käytön jälkeistä lähimuistin heikentymistä ja paranoijaa pahempaa on toivottujen vaikutusten lisäksi seurannut jos ei
kehittyvässä iässä mitään riskikäyttöä ole harrastanut.
:think:

(... jos sattuu olemaan se ihmisille tyypillinen yleinen pään sekoittamisen tarve olemassa ja jollain se toteuttaa)

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview